Marc Punt namens To The Point Expertise

In een zeer constructieve samenwerking met Rein van der Meij en Monique Claessen van Living Tale heeft ons bedrijf een bijzondere dag mogen organiseren voor een van de belangrijkste klanten van To The Point Expertise, verzekeraar MediRisk.
Het was spannend omdat het onderwerp (medische missers en de communicatie met slachtoffers) zeer gevoelig ligt en nog maar de vraag was of de soms wat luchtige benadering door Living Tale , met een serieuze ondertoon, zou werken bij deze groep juristen. Ik kan daar kort over zijn, het werkte super goed!
Ik hoef maar te kijken naar de zeer positieve reacties van de medewerkers bij dit bedrijf en het management; een schot in de roos.
De acteurs zaten zo goed in hun rol dat de meesten in de zaal pas tegen het einde van de eerste sessie in de gaten hadden met acteurs van doen te hebben. En dat kwam dan alleen maar omdat er een extreem absurd einde aan de toespraak van dr. Ter Haar" (Rein van der Meij) zat. :clap:

Bij het rollenspel bleek dat de acteurs zich wederom goed verdiept hadden in de materie en een zeer waarheidsgetrouw beeld gaven van een gesprek tussen de medewerker van de verzekeraar en een slachtoffer. Met herkenbare emoties, valkuilen en vastlopers. Het droeg allemaal bij aan een zeer geslaagde dag voor Medirisk, To The Point Expertise en naar mijn overtuiging voor Living Tale. Bedankt allemaal!"

Welk spel/maatwerk?

Educatief (verbeter) theater t.b.v. MediRisk