B. Borstel

Lijkt goed bedrijf, alleen belofte van voor 15:00 uur besteld binnen 24 uur geleverd niet waar te maken blijkt in de praktijk. Zoals zoveel bedrijven. Ik had mijn orderbevestiging 3 min over 15:00 uur binnen op mijn mail. Dan zou je denken dat t nog wel meegenomen wordt met de verzending op de dag zelf. Zeker als je bedenkt dat t 3 minuten ervoor wel zou moeten lukken. Tevens kon ik zelf ook geen bezorgingsdag kiezen die binnen de 24 uur zou vallen. Er was geen optie voor op het moment van bestellen, wat dus voor 15;00 uur viel. Dan kun je jezelf afvragen of er wel ooit de mogelijkheid is geweest of dat het een lokkertje is en vervolgens tijdens het bestellen zelf maar genoegen moet nemen met 2 dagen later. In ieder geval heeft de dame van de appservice nog een poging gewaagd, maar aanpassingen waren niet mogelijk niet vanuit het systeem danwel vanuit magazijnperspectief.

Doe geen beloftes als ze niet na te komen zijn. Je schept verwachtingen en iemand kiest misschien wel op basis van snelle levering voor jouw bedrijf . Dat werkt teleurstellend als t dan niet haalbaar blijkt te zijn en tast je geloofwaardigheid aan voor je bedrijfsvisie.

Score voor Fun-en-Feest.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja