B.N.J. Meerman te Helvoirt. klantnummer 923674.

Onderhoud aan onze voormalige Cv-installatie werd door de Feenstra uitvoeriger uitgevoerd dan het vorige lokale CV bedrijf die achteraf gezien het zeer beperkt voldoende achtte. Door ons is de oude Cv-ketel vervangen op advies van de onderhoudsmonteur. Hij stelde bij meeting een te hoge koolmonoxide vast. Achteraf bleek na verwijdering van de oude rookgas afvoer, dat een stukje aluminium pijp door corrosie poreus was geworden hetgeen de oorzaak betekende van de hoge graat van koolmonoxide. Ondanks het feit dat de oude CV-ketel verder nog prima functioneerde hebben wij voor de (onnodige) directe vervanging niet zoveel problemen omdat die ketel ca. 20 jaar oud was en mogelijk in de toekomst voor andere problemen kon ontstaan. Verder had uw installatiemonteur niet de nodige onderdelen om de nieuwe Cv-ketel te plaatsen en moesten wij naar een toeleverancier ( Wasco Den Bosch) om de nieuwe rookgasafvoer op te halen.

Plaatsing van de nieuwe Cv-ketel is verder naar onze opvatting, deskundig uitgevoerd. Min puntje willen wij u toch melden dat de sociale vaardigheden met betrekking tot de communicatie van de monteur wat te wensen overliet. Aangezien het vakmanschap van de man verder uitstekend was zijn wij ten volle tevreden met de nieuwe Remeha Calenta 40c.

Score voor Feenstra montage van ketels: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: