Zijn uw klanten en medewerkers tevreden?

Met de doorlopende onderzoeksoplossingen van Feedback Company Research krijgt u real-time inzicht in de kwaliteit van uw organisatie en duidelijke adviezen om gericht te verbeteren!

Doorlopend tevredenheidsonderzoek

Feedback Company biedt onderzoeksoplossingen voor organisaties in diverse branches en heeft door de jaren heen al meer dan 10 miljoen! onderzoeken uitgestuurd. De resultaten worden gebruikt om de interne processen te verbeteren en anderzijds voor externe transparantie als marketinginstrument, zoals het inzetten van online reviews om potentiële klanten te overtuigen.

Klantenonderzoek

Meer tevreden klanten staat gelijk aan een kwalitatief goede dienstverlening, daarom is continu inzicht in de klanttevredenheid essentieel!

Medewerkersonderzoek

Krijg breder en doorlopend inzicht in thema’s als motivatie, betrokkenheid, bevlogenheid en klantgerichtheid. Dit resulteert in gerichte verbeteracties.

Workshops

Wij organiseren regelmatig workshops en webinars om u te leren hoe u het beste resultaat uit uw onderzoeken kunt halen.

Integraties met externe systemen

Door onze unieke API koppeling is Feedback Company in staat om haar onderzoeksoplossingen te koppelen aan externe systemen. Het automatisch versturen van een onderzoek wordt hierdoor een fluitje van een cent. Een aantal voorbeelden zie je hieronder.

Onze missie

Feedback Company research geeft met gericht onderzoek inzicht in klantervaringen en werkbeleving met als resultaat beter presterende organisaties met een optimaal klantgerichte dienstverlening. Steeds meer organisaties gebruiken onze onderzoeksoplossingen enerzijds voor het verbeteren van interne processen en anderzijds voor externe transparantie als marketinginstrument, verantwoording richting stakeholders of om hun imago te verbeteren.

Wij werken onder andere voor

Contact

Wij vinden het leuk om met je in contact te komen. Wees dus geen vreemde en gebruik het formulier om contact met ons op te nemen.

Liever even bellen? Wij zijn op werkdagen te bereiken van 09.00 uur tot 17.00 uur op 085 – 273 6320.