15 reviews
Write a review

100% of the customers recommend this company.

Hans Willemsen , prive

De service voorafgaande en tijdens de aankoop van de tent was uitstekend. De safaritent was prima op te zetten al zouden een aantal kleine verbeteringen de tent eenvoudiger op te zetten zijn zoals in mijn geval met 1 persoon.
Mijn ervaring met de tent is na meerdere seizoenen goed. Constructief heeft de tent niet kunnen voldoen aan de Noorse winters en vertoond schade aan de draagconstructie , ondanks dubbele staanders/liggers. De paal schroeven zijn te zwak en de houtdraadbouten van de gegalvaniseerde kruisingen zitten op de verkeerde plaats om optimale stijfheid te kunnen garanderen voor de dakliggers.
Dit jaar verhuizen we de tent naar de bergen van de provincie West Telemark. Spannend hoe dat gaat worden met 6 maanden sneeuw.
Groet Hans Willemsen, Spydeberg Noorwegen.

Reply Outstanding:

Bedankt voor de review en de feedback Hans. De tent in je eentje opbouwen is zeker een uitdaging! Wij adviseren de tent daarom altijd met minimaal 2 personen op te bouwen. Gelukkig is het bouwen inmiddels iets gemakkelijker geworden. De opbouwhandleidingen zijn geprofessionaliseerd en we hebben veel ontwikkelingen doorgevoerd die bijdragen aan het gemak van de installatie.
Vervelend dat er wat schade is aan de draagconstructie. Om dit te voorkomen hebben wij eindkoppelingen ontwikkeld. De koppelingen beschermen het hout tegen weersomstandigheden en zorgen dat het dak beter kan worden aangespannen zonder dat hij aan het hout gaat trekken.
Veel succes met de verhuizing, we zullen nog even contact opnemen!
Vriendelijke groet, Anouk van Outstanding

Score on Outstanding: 3/5
Would you recommend this company? Yes