Partnerprogramma

Word jij official Feedback Company partner?

Reviewtool aanbieden aan je klanten?

Join the club!

Wil jij Feedback Company aanbevelen aan je klanten en hier commissie over verdienen? Dat is mogelijk! Meld je hieronder aan of lees snel verder over ons partnerprogramma.

Het partnerprogramma biedt de mogelijkheid om samen voordeel te halen uit een effectieve samenwerking. Jij hebt klanten die op zoek zijn naar een reviewpartner, wij hebben de software. Zo creëren we samen een win-win situatie.

Heb je andere ideeën over een mogelijke samenwerking? Neem contact met ons op!

De voordelen

Abonnement vanaf 3 maanden

Gebruik kosteloos onze tool

Waarom partner worden?

Uitkering per 3 maanden

Commissie op terugkerende basis wordt elke 3 maanden uitgekeerd aan jou. Belangrijk is wel dat de klant haar factuur heeft voldaan.

Unieke affiliate link

Na aanmelding ontvang je een eigen unieke URL, deze link kan je wijzigen. Stuur de link door naar je klant, zij melden zich aan en wij doen de rest!

Prijs-Kwaliteit

Al onze oplossingen bouwen wij in-house. Dit zorgt voor een snelle doorlooptijd in ontwikkeling en hoge kwaliteit tegen een gunstig tarief.

Kosteloos gebruik

Als blijk van waardering mag je als Partner gratis gebruik maken van onze reviewtool zolang je partner van ons bent.

Support

Partners en klanten van partners kunnen uiteraard ten allen tijde kosteloos gebruik maken van onze Nederlands sprekende helpdesk.

Training

Wij leren je graag meer over de reviewtools van Feedback Company. Om je goed op weg te helpen, bieden we een online kennissessie aan.

Aanmelden als partner

Hoe werkt het?

Stap 1
w
Stap 1

Aanmelden

Join the club! Meld je aan als partner en profiteer van alle voordelen.

Stap 2
Stap 2

Beoordeling

Ons team beoordeelt je aanvraag en neemt contact met je op.

Stap 3
Stap 3

Starten

Na het ondertekenen van de overeenkomst kan je direct starten.

Sander van Ringelestijn

Partner Manager

“Samen met onze partners werken we aan een optimale win-win situatie!”

Neem vrijblijvend contact op

Kennismaken?