Omdömen

21RUN

625 omdömen
Skriv omdöme

80% av kunderna rekommenderar detta företag.

Information på hemsidan

Snabbt, billigt och enkelt

Trevligt!

Trevligt!

Fru. Eva Nilsson

Jag är nöjd. Snabb leverans. Och väl inpackat.

Stort urval

Vet ej

Per Lindberg

Bra upplevelse kring köpet. Bra pris, relativt snabb leverans med tanke på att det skickas från annat land.

Styrkor

Bra priser, stort utbud, snabb leverans.

Förbättring av tips

Det drabbade inte mig men från tidigare kommentarer läste jag att det var dyrt att returnera varor.

John Mattsson

Vet ingenting om ert företag

Styrkor

Pris. Enkelt snabbt, kom upp på Google shopping.

Förbättring av tips

De flesta söker bara på Google, får upp ett pris(om det är bra), köper, klart. Fortsätt göra det så enkelt som möjligt att handla och pressa priserna så mkt det går.

Fru. Helene Eriksson

Retur otydligt beskriven - det som står på hemsidan stämmer inte med returpåse som låg med i leveransen. Oklart hur jag ska returnera. Utlämningsstället efterfrågar returkod/kvittens/streckkod?

Bra produkter

Retur otydlig

Linda

Snabb leverans men frakten ingår inte vid retur.. fraktkostnad 300kr känns lite mastigt. Nu blev mina skor plötsligt väldigt dyra.

Retur fraktkostnaden bör ingå

Svar 21RUN:

Dear Linda,
Dear Linda,
Thank you for your feedback! We can imagine that you did not like the fact that you had to pay 300kr for your return shipment. At this moment, we don't have a cheaper option and that's why we communicate upfront that the customers has to arrange and pay in case of a return shipment: https://21run.com/se/returnera-din-bestallning
I am sorry for the inconvenience!
Best regards,

Grym

Grym

grym

Ronnie Bo Sköld

Bra. Var lite skeptisk till att beställa från ett annat land än Sverige.

Priset

Förbättring av tips

Information om pågående leverans var inte tydlig

Mathias Dawidsson

Dåligt ansvarstagande för produkterna som 21RUN säljer

Bra utbud

Förbättring av tips

Jag beställde ett par nya Altra Torin 5 för att ersätta mina gamla Torin 2. I de gamla har jag UK10 men de nya i samma storlek var för små. Alltså beställde jag ett par i storlek UK11, som passar... Jag beställde ett par nya Altra Torin 5 för att ersätta mina gamla Torin 2. I de gamla har jag UK10 men de nya i samma storlek var för små. Alltså beställde jag ett par i storlek UK11, som passar men det kostade mig 300kr att returnera de sommar för små. Otroligt dåligt då jag tycker 21RUN borde ta ansvar för vad de säljer.