Omdömen

21RUN

625 omdömen
Skriv omdöme

80% av kunderna rekommenderar detta företag.

Information på hemsidan
Beställ bekvämlighet
Efter försäljning
Kundservice
Hastighet leverans

ovidkommande

Beställde ett par löparskor från Runningshop. Först dröjer leveransen mer än två veckor, ingen kommunikation. Jag kontaktar dem. De säger att den har skickats. Ytterligare en vecka går och ingen leverans. De anlitar Budbee för leverans. Det visar sig att Budbee levererade paketet utan att vi godkänt datum, vi var bortresta. Vår BRF saknar portkod. Budbee lämnade paketet på gården utanför porten. Paketets innehålls stals och en granne hittade den tomma påsen. Jag påtalade detta för Runnershop kundtjänst, där en Amanda svarar att jag inte fått mina skor inte var deras problem. Jag får en faktura, och därefter en påminnelse. Runnershop skulle ändå ha betalt för skor jag inte fått. Jag föreslår att Runnershop makulera fakturan eller sänder nya skor. Amanda på kundservice klargör att nya skor kommer inte. Hon ber mig betala och sluta upp att kontakta dem. Jag hävdar att det är Runnersshop som har avtal med Budbee, inte jag som kund. Därav är det en fråga mellan Runnershop och Budbee, där Runnershop sätter kunden emellan.

Styrkor

finns inga styrkor i min kontakt med Runnershop

Förbättring av tips

anställ personer i kundservice som vill ge service och lösa frågor som uppstår

Svar 21RUN:

Dear Lizette,
Thank you for writing such a detailed review. However, you have written it for the wrong webshop. We are 21RUN, not Runnershop and we don't know anybody called Amanda. We also checked if we could find communication wit your e-mail address and there was nothing. We contacted you by e-mail, but unfortunately your reaction is that it's still are fault. Therefore, we are now publicly replying to you review: this is not about 21RUN and in case it was, we would do our utmost best to solve the situation. We hope Runningshop will be able to help you.
Best regards,
21RUN
Brigitte

Betyg för 21RUN: 0.5/5
Vill du rekommendera detta företag? Nej
löparskor