Webinars

Eerdere webinars

Help! Klantreviews, hoe ga ik hier succesvol mee om?

Op dinsdag 3 november om 10.00 uur hebben Team Nijhuis en Feedback Company hier uitgebreid bij stilgestaan.

Bekijk de opname van het webinar!

Bouw vertrouwen, juist in onzekere tijden

Het Coronavirus (COVID-19) heeft een grote impact op onze maatschappij. Goed bereikbaar zijn en elkaar helpen, vinden we nu extra belangrijk. Wij verzorgen een gratis webinar over hoe je juist nu reviews nog beter voor je laat werken. Ben jij erbij?

Tips en tricks om je reviews in 2022 een boost te geven

Wij organiseerden een online webinar waarin we tips en tricks gaven waarmee je je aantal reviews en rapportcijfer naar het volgende level tilt!

Bekijk de opname van het webinar!

Hoe reviews jouw webshop laten groeien

Op donderdag 12 januari om 10:00 uur organiseert CCV Shop in samenwerking met Feedback Company een webinar over het inzetten van reviews om jouw online succes te vergroten.

Meld je aan!

De kracht van de combinatie klant- en medewerkersonderzoek

Tijdens ons gratis online webinar delen wij tips en voorbeelden uit de praktijk over hoe organisaties de combinatie van klantonderzoek en medewerkersonderzoek succesvol hebben ingezet. Het resultaat? Tevreden klanten en medewerkers.

Bekijk de opname van het webinar!

Wij delen graag onze kennis!

Feedback Company organiseert regelmatig webinars. Met deze sessies willen we jou verder op weg helpen op het gebied van online marketing, reviews verzamelen en online vindbaarheid.

Op dit moment zijn wij druk bezig om het volgende webinar te organiseren en in te plannen. Bekijk in de tussentijd de opname van ons laatste webinar: