Vertrouwen creëren door inzet online communicatie.

Donderdag 27 augustus – 10.00 uur

Meld je aan voor de webinar van Feedback Company en Spotler

Ben je benieuwd hoe je meer vertrouwen kunt creëren bij je klanten en websitebezoekers? Op donderdag 27 augustus om 10.00 uur vertellen Spotler en de Feedback Company hier alles over tijdens een gratis webinar.

Logo Feedback Company

Wat komt er aan bod?

Donderdag 27 augustus om 10:00-10:45

Online communicatie biedt vele mogelijkheden. Juist in deze tijd waar helaas veel fraudeurs actief zijn, is een oriënterende bezoeker op zoek naar zekerheid en betrouwbaarheid. Leer in deze webinar:

• NHoe online reviews een grote rol in de zoektocht naar zekerheid en betrouwbaarheid spelen.
  • NHoe jij online reviews het best kan inzetten voor het creëren van vertrouwen.
  • NHoe ook e-mail marketing hieraan kan bijdragen.
  • NMichel Zwart (Spotler) en Robert van Mosselveld (Feedback Company) beantwoorden jouw vragen en delen hun expertise tijdens deze interactieve webinar.

Augustus

Uur

Over

Feedback Company

Feedback Company is expert in reputatie management. Dankzij onze jarenlange ervaring in de feedback markt weten we hoe we feedback kunnen vertalen naar de gewenste branding en imago, optimale bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten. Dat doen we middels innovatie en slimme technische oplossingen, data-analyse én het stellen van de juiste vragen. De feedback die wij verzamelen is geschreven door echte mensen, en voldoet aan onze strenge betrouwbaarheidseisen.
    Feedback Company is een jong bedrijf met 35 medewerkers en opereert vanuit het centrum van de wereld aka de Jaarbeurs Innovation Mile in Utrecht