Feedback Company is een transparante review partij. We verkopen software, maar doen daarnaast alles om een zo goed mogelijke online presentatie voor andere bedrijven neer te zetten. We doen meer dan alleen maar verkopen, we helpen bedrijven een stapje extra te zetten in het creëren van optimale klanttevredenheid.

Wij werken samen met de allerkleinste beginnende webshops, maar ook met bedrijven als Schiphol en Greenchoice. We handelen klantvragen af voor deze bedrijven en hun klanten. Hierdoor staan we dagelijks met veel verschillende personen en bedrijven in contact.

Lekker afwisselend dus.

Functieomschrijving & werkzaamheden

Bij Feedback Company ben je als support specialist de review baas. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten die onze software gebruiken, en voor consumenten die een review schrijven. Jij beoordeelt wat online komt, en wat niet. Geen klant is jou te lastig. Je bent duidelijk en eerlijk en probeert iedereen tevreden te stellen, maar kan ook lekker zakelijk zijn waar nodig.

Je houdt ervan om hard te werken. Meestal met een lach, soms met een serieus gezicht. Je zorgt dat shit geregeld is; binnenkomende telefoontjes, het afhandelen van vragen, en het meedenken over technische oplossingen voor klanten. Je leert verschillende webshop platformen kennen en krijgt inzicht in de e-commerce business.

Je begrijpt wat klanten van Feedback Company vragen. In samenwerking met het tech team zorg je ervoor dat verwachtingen continue goed gemanaged zijn en dat de klant krijgt wat hem is beloofd. Je werkt met leuke mensen op een ontspannen manier samen, in een platte organisatie waar ruimte is voor jouw mening en ideeën, en voor een biertje met je baas op z’n tijd.

Profiel werknemer

Je bent zelfstandig, proactief, nauwkeurig en niet bang om op je bek te gaan.
Oplossingsgericht is jouw tweede naam, je zoekt altijd een manier om iedereen tevreden te stellen. Je bent servicegericht en hebt een groot empathisch vermogen.
Je hebt mbo+ werk- en denkniveau.
Je bent beschikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:30 uur.

Wij bieden jou:

• Laptop van de zaak

Lekker afwisselend dus.

Functieomschrijving & werkzaamheden

Profiel werknemer

Je bent zelfstandig, proactief, nauwkeurig en niet bang om op je bek te gaan.
Je hebt mbo+ werk- en denkniveau.
Je bent beschikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:30 uur.

Wij bieden jou:

• Marktconform salaris en een fulltime functie