Feedback Company zoekt Support Medewerker

Als Support Medewerker ben jij bij FC de review baas. Hoe klinkt dat? Ben jij die harde werker die graag wil schakelen tussen binnenkomende telefoontjes, het beantwoorden van vragen en meedenkt over technische oplossingen voor klanten? Wil jij verschillende webshopplatformen leren kennen en inzicht krijgen in de e-commerce business? Begrijp jij wat klanten van FC vragen? En wil jij met het tech team er voor zorgen dat verwachtingen goed gemanaged zijn en dat de klant krijgt wat hem is beloofd?

Heb je dan ook nog zin om in een ambitieuze, internationale organisatie te werken die geen uitdaging uit de weggaat (en vervolgens nog een stapje extra zet)… En dat alles met lekkere lunches en genoeg vitamine C? Waar wacht je dan op! Klim op die toetsen en join the FC-club.

FC = Feedback Company

Wij zeggen altijd: ‘Reputatie is meer dan een review of een vijfsterrenrating op Google’. Feedback Company is expert in reputatiemanagement. Dankzij onze jarenlange ervaring in de feedbackmarkt weten we hoe we feedback kunnen vertalen naar de gewenste branding en imago, optimale bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten. Dat doen we middels innovatie en slimme technische oplossingen, data-analyse én het stellen van de juiste vragen. We zijn een jong bedrijf met 28 medewerkers en je vindt ons in de Jaarbeurs Innovation Mile in Utrecht.

Wat vinden we belangrijk?

Dat we doen wat we zeggen, en zeggen wat we doen. Als Google-reviewpartner hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid. Dat geldt voor onze feedback, de feedbackmarkt, maar ook op onze werkvloer leren we van elkaar en geven we de ruimte om te verbeteren. Ons motto is: het kan altijd beter, mooier, vetter, nee nóg beter. Dat doen we door te innoveren, nieuwe technische oplossingen te bedenken en ons hoofd cool te houden.

Wat je doet als Support Medewerker bij Feedback Company

Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten die onze software gebruiken, en voor consumenten die een review schrijven. Jij beoordeelt wat online komt, en wat niet. Geen klant is jou te lastig. Jij zorgt er met het tech team voor dat verwachtingen goed gemanaged zijn en dat de klant krijgt wat hem is beloofd Je bent duidelijk en eerlijk en probeert iedereen tevreden te stellen, maar kan ook lekker zakelijk zijn waar nodig.

Wie ben jij?

Een zelfstandige, proactieve en nauwkeurige Support Medewerker die niet bang is onderuit te gaan. Jij bent een servicegerichte teamplayer die ook nog eens oplossingsgericht is en iedereen graag tevreden wil stellen.

Jij hebt:

• mbo werk- en denkniveau (diploma is minder belangrijk dan je kunde) maar ook als student ben je meer dan welkom
• empathisch vermogen en bent dienstverlenend ingesteld
• met horeca ervaring een streepje voor
• en bent beschikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:30 uur. Parttime invulling is zeker bespreekbaar.

Wat bieden wij?

Een dynamische en innoverende IT-gedreven werkomgeving, in een hecht team, waar samenwerken, persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit centraal staan.

En verder:

• een marktconform salaris
  • ruime laptop vergoeding
  • reiskostenvergoeding
  • telefoonvergoeding
  • 26 vakantiedagen
  • dagelijks een gezonde lunch & vers fruit.Meer weten of interesse?

Je vraag of motivatie & CV mag naar Margreet Sas: margreet@feedbackcompany.com

Feedback Company zoekt Support Medewerker

FC = Feedback Company

Wat vinden we belangrijk?

Wat je doet als Support Medewerker bij Feedback Company

• ruime laptop vergoeding
  • reiskostenvergoeding
  • telefoonvergoeding
  • 26 vakantiedagen
  • dagelijks een gezonde lunch & vers fruit.

Meer weten of interesse?

Je vraag of motivatie & CV mag naar Margreet Sas: margreet@feedbackcompany.com