Verkoop binnendienst talent bij Feedback Company

Ben jij klantvriendelijk, behulpzaam, een sterke adviseur en altijd aan het zoeken naar een nieuwe deal? Pak je makkelijk de telefoon en vind je het leuk opvolging te geven aan ‘warme leads’? Ga je uitdagingen niet uit de weg en wil je graag werken bij een bedrijf met een stevige positie op de Europese markt? Lees dan snel verder!

Over ons

Feedback Company is een internationaal Saas Platform welke zich focust op het verzamelen en meten van feedback middels user generated content. Deze software maakt het mogelijk dat consumenten de kans krijgen om direct online hun mening te geven over een dienst of een product. Feedback Company transformeert reviews in inzicht, zichtbaarheid en klanttevredenheid.

Op ons kantoor in het centrum van Utrecht werken we met een enthousiast team van meer dan 20 professionals op de afdelingen Marketing, Customer relations, Development en Finance.  Het customer relations team (5 personen) onderhoud alle contacten met de klanten van Feedback Company en bouwt continu aan een sterke relatie met haar klanten en helpt hen om het verzamelen van reviews gemakkelijker te maken.

Wat je doet als verkoop binnendienst medewerker

Binnen customer relations ben jij verantwoordelijk voor het contact met bestaande klanten en nieuwe klanten. Alle nieuwe klanten melden zich via een uitgekristalliseerde funnel online bij ons aan. Dus je hoeft geen koude acquisitie te plegen, maar je volgt ‘warme leads’ op.

Je adviseert onze klanten, geeft online demo’s en zet proactief je kennis in om te zorgen dat klanten onze diensten optimaal kunnen gebruiken. Wanneer een klant een dienst van ons wil afnemen, stel je een offerte op en sluit je de deal.

Wie ben jij?

Het talent dat wij zoeken heeft humor en is een klantvriendelijke, gedreven professional op mbo/hbo-niveau. We zoeken iemand, die meedenkt en in staat is snel en maatwerk advies uit te brengen over onze diensten. Vanzelfsprekend helpen wij jou om heel goed te worden in je vak, maar jij bent ambitieus , commercieel en niet bang om de telefoon te pakken.

• 1-2 jaar verkoop of helpdeskervaring in de ICT of e-commerce

Wat bieden wij?

Bij Feedback Company bieden we je een dynamische en innoverende, tech gedreven, scale-up omgeving met een jong team. Samenwerken, persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit staan centraal.

• Een marktconform salaris
  • 24 vakantiedagen
  • ruimte om jezelf te ontwikkelen
  • Het behalen van certificeringen voor relevante onderwerpen

Interesse?

Ben jij na het lezen enthousiast geworden en wil je graag bij ons komen werken? Neem dan contact op met Joyce Keizer: joyce@feedbackcompany.com / 06-55128617.

Verkoop binnendienst talent bij Feedback Company

Over ons