Feedback Company zoekt Officemanager

Kom bij ons werken als officemanager

Feedback Company is op zoek naar een enthousiaste officemanager. Als officemanager ondersteun je de verschillende teams bij een grote diversiteit aan taken. Hou jij ervan om dingen te regelen? En ontzorg je collega’s graag. Dan zijn wij op zoek naar jou.

Wat zoeken wij?

Wij zoeken een officemanager voor 20-30uur per week. Het exacte aantal uur is bespreekbaar. Als officemanager ben je het eerste aanspreekpunt op het kantoor. Als er iets geregeld moet worden dan weten jouw collega’s jou te vinden. Verder ondersteun je de verschillende teams onder andere bij de volgende werkzaamheden:

• administratieve taken;
  • belwerkzaamheden;
  • het organiseren van bijeenkomsten/afspraken;
  • klantcontacten.
Vacature

Wat verwachten wij van jou?

De officemanager die wij zoeken heeft minimaal HBO werk en/of denkniveau en idealiter al enkele jaren ervaring, dit kan ook werkervaring zijn die tijdens een studie is opgedaan. Je kunt goed organiseren en weet het overzicht te bewaren. Wij kunnen op jou bouwen, je bent flexibel en in staat om aan te pakken waar nodig.

Wat kun je van Feedback Company verwachten?

Voel jij je goed thuis in een ambitieuze, internationale organisatie die geen uitdaging uit de weg gaat, en graag nog een stapje extra zet voor onze klanten? Bij Feedback Company krijg je alle ruimte voor eigen inbreng, ideeën en vooral initiatief, én meer:

• een dynamische en innoverende IT-gedreven werkomgeving;
  • een hecht team (30 fte) waar samenwerken en persoonlijke ontwikkeling centraal staan;
  • een dienstverband op oproepbasis met een marktconform salaris.

Dat staat jou hier allemaal te wachten. Waar wacht je nog op, klim in die toetsen en join the FC-club!

Mail je vraag of motivatie met CV naar hendrik-jan@feedbackcompany.com.