FC zoekt

Lead Designer bij Feedback Company

Ben jij een ervaren Lead Designer? Wil jij designen en je eigen design-afdeling inrichten en leiden? Lees dan snel verder! Bij Feedback Company zijn we op zoek naar een designer die enthousiast wordt van pixel perfect interfaces, een goede user experience kan bieden en het voortouw kan nemen en zijn eigen afdeling wil samenstellen.

Heb je dan ook nog zin om in een ambitieuze, internationale organisatie te werken die geen uitdaging uit de weggaat (en vervolgens nog een stapje extra zet)… En dat alles met lekkere lunches en genoeg vitamine C? Waar wacht je dan op! Klim op die toetsen en join the FC-club.

FC = Feedback Company

Wij zeggen altijd: ‘Reputatie is meer dan een review of een vijfsterrenrating op Google’. Feedback Company is expert in reputatiemanagement. Dankzij onze jarenlange ervaring in de feedbackmarkt weten we hoe we feedback kunnen vertalen naar de gewenste branding en imago, optimale bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten. Dat doen we middels innovatie en slimme technische oplossingen, data-analyse én het stellen van de juiste vragen. We zijn een jong bedrijf met 28 medewerkers en je vindt ons in de Jaarbeurs Innovation Mile in Utrecht.

Wat vinden we belangrijk?

Dat we doen wat we zeggen, en zeggen wat we doen. Als Google-reviewpartner hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid. Dat geldt voor onze feedback, de feedbackmarkt, maar ook op onze werkvloer leren we van elkaar en geven we de ruimte om te verbeteren. Ons motto is: het kan altijd beter, mooier, vetter, nee nóg beter. Dat doen we door te innoveren, nieuwe technische oplossingen te bedenken en ons hoofd cool te houden.

Wat je doet als lead designer bij Feedback Company

Als Lead Designer  ben je onderdeel van een cross-functional team en werk je samen met onze developers, product owner en marketeers. Je bent van A-Z verantwoordelijk voor onze digitale designs en je hoofdtaken zijn gericht op het bedenken en creëren van verrassende en visuele designs voor onze digitale producten.

Wie ben jij?

Jij bent een gedreven designer die ondernemend en creatief is en zich wil blijven ontwikkelen. Je bent een teamplayer maar neemt ook het voortouw en wil onze design afdeling naar een hoger plan brengen. Je bent ervaren met het oplossen van complexe design problemen en je loopt over van de goede ideeën. Je ziet oplossingen en verrast mensen met je ontwerpen.

Jij hebt:

• minstens 5 jaar ervaring in user-centered design met hands-on ervaring gedurende het hele proces, van gebruikersonderzoek tot implementatie
  •         ervaring met met het leveren van wireframes, UX-flows, mockups, interactieve prototypes, persona’s en use case-ontwikkeling
  •         je bent bekend met design en prototype software zoals: Sketch, Figma, Maze, Adobe XD
  •         je hebt ervaring met het designen van responsive web apps
  •         je hebt gevoel voor vorm, kleur, typografie en weet dit toe te passen binnen websites, apps en digitale platformen. Dat zien we ook terug in je portfolio

Voor deze functie zien wij graag jouw portfolio waarin zowel UI als UX cases worden weergegeven.

Wat bieden wij?

Een dynamische en innoverende IT-gedreven werkomgeving, in een hecht team, waar samenwerken, persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit centraal staan.

En verder:

• een marktconform salaris
  • ruime laptop vergoeding
  • reiskostenvergoeding
  • telefoonvergoeding
  • 26 vakantiedagen
  • het behalen van certificeringen voor relevante onderwerpen
  • dagelijks een gezonde lunch & vers fruit.

Meer weten of interesse?

Je vraag of motivatie & CV mag naar Margreet Sas: margreet@feedbackcompany.com

FC zoekt

Lead Designer bij Feedback Company

FC = Feedback Company

Wat vinden we belangrijk?

Wat je doet als lead designer bij Feedback Company

• reiskostenvergoeding
  • telefoonvergoeding
  • 26 vakantiedagen
  • het behalen van certificeringen voor relevante onderwerpen
  • dagelijks een gezonde lunch & vers fruit.

Meer weten of interesse?

Je vraag of motivatie & CV mag naar Margreet Sas: margreet@feedbackcompany.com