Feedback Company zoekt junior/medior Frontend Developer

Heb jij passie voor innovatie en uitmuntende techniek? Kom bij Feedback Company werken als junior/medior Frontend Developer! Je komt te werken aan verschillende projecten, zoals een analytics dashboard en redesigns implementeren in VueJS.

Tech stack:

• Storybook
  • Git
  • Jira

FC = Feedback Company

Wij zeggen altijd: ‘Reputatie is meer dan een review of een vijfsterrenrating op Google’. Feedback Company is expert in reputatiemanagement. Dankzij onze jarenlange ervaring in de feedbackmarkt weten we hoe we feedback kunnen vertalen naar de gewenste branding en imago, optimale bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten. Dat doen we middels innovatie en slimme technische oplossingen, data-analyse én het stellen van de juiste vragen. We zijn een jong bedrijf met 28 medewerkers en je vindt ons in de Jaarbeurs Innovation Mile in Utrecht.

Wat vinden we belangrijk?

Dat we doen wat we zeggen, en zeggen wat we doen. Als Google-reviewpartner hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid. Dat geldt voor onze feedback, de feedbackmarkt, maar ook op onze werkvloer leren we van elkaar en geven we de ruimte om te verbeteren. Ons motto is: het kan altijd beter, mooier, vetter, nee nóg beter. Dat doen we door te innoveren, nieuwe technische oplossingen te bedenken en ons hoofd cool te houden.

Wat je doet als junior/medior Front-end Developer bij Feedback Company

Je bouwt, test en documenteert onze applicaties met onze klanten en hun wensen in je vizier. Jouw doel is om goed gestructureerde, gebruikersvriendelijke frontend software op te leveren. Je hebt ervaring met grootschalige, moderne webapplicaties bouwen in VueJS.

Je rapporteert aan onze Tech Lead en werkt samen met 2 andere Frontend Developers, drie Java Developers, 1 Product Owner, 1 CFM Maintenance, 1 UX/Scrum, en 1 Designer. Je overlegt dagelijks met Design en Backend, maar zo nu en dan ook met andere afdelingen, zoals Support en Marketing. De voertaal bij ons is Engels op een professioneel niveau, maar het is ook prettig als je je goed in het Nederlands kunt uitdrukken.

Heb je dan ook nog zin om in een ambitieuze, internationale organisatie te werken die geen uitdaging uit de weggaat (en vervolgens nog een stapje extra zet)… En dat alles met lekkere lunches en genoeg vitamine C? Waar wacht je dan op! Reageer en join the FC-club.

Wie ben jij?

Jij snapt de complete flow hoe digitale projecten zich ontwikkelen en pakt jouw Frontend rol daarin met beide handen vast. Met een open mind en een proactieve houding kom je het verst. Deel de kennis die je hebt en blijf jezelf tegelijkertijd continu ontwikkelen met de kennis die de seniors met jou delen.

Wat bieden wij?

Een dynamische en innoverende IT-gedreven werkomgeving, in een hecht team, waar samenwerken, persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit centraal staan.

En verder:

• een bruto maandsalaris van tussen de 2500-3100, afhankelijk van de ervaring en expertise die je meebrengt
  • een laptop van de zaak
  • reiskostenvergoeding
  • telefoonvergoeding
  • 26 vakantiedagen
  • certificering voor relevante onderwerpen
  • dagelijks een gezonde lunch en vers fruit

Meer weten of interesse?

Je vraag of motivatie & CV mag naar: joinus@feedbackcompany.com

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Feedback Company zoekt junior/medior Frontend Developer

• Storybook
  • Git
  • Jira

FC = Feedback Company

Wat vinden we belangrijk?

Wat je doet als junior/medior Front-end Developer bij Feedback Company

• certificering voor relevante onderwerpen
  • dagelijks een gezonde lunch en vers fruit

Meer weten of interesse?

Je vraag of motivatie & CV mag naar: joinus@feedbackcompany.com

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.