Insights medewerker

Kom bij ons werken als Insights medewerker

Word jij enthousiast van het ondersteunen van klanten? Voel jij je commercieel gedreven en heb je affiniteit met onderzoek en techniek? Vind je het leuk om zaken te regelen en krijg je regelmatig feedback dat je nauwkeurig bent? En lijkt het je een uitdaging om mee te bouwen aan ons team? Dan is deze functie wellicht iets voor jou.

Het Insightsteam ondersteunt op dagelijkse basis allerlei soorten organisaties bij het verzamelen van feedback en het verkrijgen van inzichten. Ter ondersteuning van dit team zijn wij op zoek naar een Insights medewerker. Als Insights medewerker ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van de meest prangende vragen rondom het verzamelen van feedback zowel intern als extern. Daarnaast begeleid je klanten bij de verschillende trajecten en ondersteun je de verschillende onderzoekers in het team bij de lopende projecten.

Wie zijn wij?

Feedback Company speelt als betrouwbare feedbackspecialist al jaren een belangrijke rol tussen ondernemers en consumenten. Feedback Company weet welke vragen gesteld moeten worden, welke inzichten nodig zijn en welke technologische oplossingen daarom vragen. Of het nou gaat om het verzamelen van feedback voor publicatiedoeleinden of het verzamelen van feedback ter verbeteringen van de processen. Feedback Company is van alle markten thuis. Daarnaast is Feedback Company een officiële Google-reviewpartner en heeft de onderneming een strikte focus op verificatie van feedback om zo de betrouwbaarheid te waarborgen.

Wat houdt de functie in?

Als Insights medewerker heb je alle ruimte om door te groeien aansluitend bij jouw kwaliteiten. Vanaf het begin nemen wij je mee in alle facetten van het verzamelen van feedback.

jouw aandachtsgebieden zijn:
– Het beantwoorden van de meest prangende vragen van zowel klanten als collega’s (telefonisch en per e-mail)
– Ondersteunen van de onderzoekers bij de lopende (onderzoeks)projecten
– Het inrichten van de verschillende vragenlijsten en onderzoeksoplossingen
– Het begeleiden van klanten bij het gebruik van de onderzoeksoplossing

Wie ben jij?

Een nieuwsgierig aagje die graag zelf nadenkt en snel verbanden ziet. Je werkt en denkt op HBO niveau en je wordt enthousiast van het werken met cijfers en klanten. Met een open en leergierige houding krijg je snel door hoe we onze feedback effectief en efficiënt delen met onze klanten. Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Vacature

Wat kun je van Feedback Company verwachten?

Voel jij je goed thuis in een ambitieuze, internationale organisatie dat geen uitdaging uit de weg gaat, en graag nog een stapje extra zet voor onze klanten? Bij Feedback Company krijg je alle ruimte voor eigen inbreng, ideeën en vooral initiatief, én meer:

• een dynamische en innoverende IT-gedreven werkomgeving;
  • een hecht team (30 fte) waar samenwerken en persoonlijke ontwikkeling centraal staan;
  • een dienstverband met een marktconform salaris;
  • mogelijkheid om regelmatig thuis te werken (ook post COVID-19)
  • Een gezellig kantoor naast het station van Utrecht Centraal

Waar wacht je op, klim op die toetsen en join the FC-club!

Mail je vraag of motivatie met CV naar Debbie via research@feedbackcompany.com