FC zoekt
Lead Frontend Developer bij Feedback Company

Als Lead Frontend Developer krijg jij binnen een groeiend bedrijf als FC de kans om de afdeling frontend op jouw manier neer te zetten. Rekening houdend met onze huidige frontend-stack, word jij in samenspraak met onze CTO heer en meester over frontend.

Heb je dan ook nog zin om in een ambitieuze, internationale organisatie te werken die geen uitdaging uit de weggaat (en vervolgens nog een stapje extra zet)… En dat alles met lekkere lunches en genoeg vitamine C? Waar wacht je dan op! Klim op die toetsen en join the FC-club.

FC = Feedback Company

Wij zeggen altijd: ‘Reputatie is meer dan een review of een vijfsterrenrating op Google’. Feedback Company is expert in reputatiemanagement. Dankzij onze jarenlange ervaring in de feedbackmarkt weten we hoe we feedback kunnen vertalen naar de gewenste branding en imago, optimale
bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten. Dat doen we middels innovatie en slimme technische oplossingen, data-analyse én het stellen van de juiste vragen. We zijn een jong bedrijf met 28 medewerkers en je vindt ons in de Jaarbeurs Innovation Mile in Utrecht.

Wat vinden we belangrijk?

Dat we doen wat we zeggen, en zeggen wat we doen. Als Google-reviewpartner hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid. Dat geldt voor onze feedback, de feedbackmarkt, maar ook op onze werkvloer leren we van elkaar en geven we de ruimte om te verbeteren. Ons motto is: het kan altijd beter, mooier, vetter, nee nóg beter. Dat doen we door te innoveren, nieuwe technische oplossingen te bedenken en ons hoofd cool te houden.

Wat je doet als Lead Frontend Deceloper bij Feedback Company

Je gaat in samenwerking met ons sterke multidisciplinaire scrum-team sprint op sprint maken en mooie releases neerzeten. Je communiceert dagelijks met design en backend in onze standups en daarbuiten, om ervoor te zorgen dat de sprint goals gehaald worden, en je data en designs krijgt waar
jij mee verder kan. Binnen FC zijn er diverse projecten waar je middels scrum aan werkt. Qua projecten zou je onder andere kunnen gaan werken aan het implementeren van redesigns in Vue.js, het opnieuw opzetten van onze javascript widgets (20M. views/week), en het opzetten en/of implementeren van een analytics-omgeving voor onze klanten.

Wie ben jij?

Jij weet hoe frontend deployments werken. Je overlegt met onze design afdeling, communiceert met backend, bouwt, test en documenteert met steeds onze klant in gedachten. Je assisteert bij project- analyse en overlegt met design om tot een perfect en werkbaar product te komen. Je bent ervaren, snapt de complete flow waar de projecten zich in begeven en pakt je rol daarin.

Jij hebt:

• meerdere jaren werkervaring met een van de reactive frontend frameworks (React, Vue.js,Angular)
  • en snapt de complete flow waar digitale projecten zich in begeven, en pakt jouw frontend rol daarin met beide handen vast
  • je weet (of wil graag weten) hoe frontend deployments werken
  • vue.js kennis is een pre

Wat bieden wij?

Een dynamische en innoverende IT-gedreven werkomgeving, in een hecht team, waar samenwerken,
persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit centraal staan.

En verder:

• een marktconform salaris
  •  ruime laptop vergoeding
  • reiskostenvergoeding
  • telefoonvergoeding
  • 26 vakantiedagen
  • het behalen van certificeringen voor relevante onderwerpen
  • dagelijks een gezonde lunch & vers fruit.

Meer weten of interesse?
Je vraag of motivatie & CV mag naar Margreet Sas: margreet@feedbackcompany.com

FC zoekt
Lead Frontend Developer bij Feedback Company

FC = Feedback Company

Wat vinden we belangrijk?

Wat je doet als Lead Frontend Deceloper bij Feedback Company

Wie ben jij?

Jij hebt:

• je weet (of wil graag weten) hoe frontend deployments werken
  • vue.js kennis is een pre

Wat bieden wij?

persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit centraal staan.

En verder:

• een marktconform salaris
  •  ruime laptop vergoeding
  • reiskostenvergoeding
  • telefoonvergoeding
  • 26 vakantiedagen
  • het behalen van certificeringen voor relevante onderwerpen
  • dagelijks een gezonde lunch & vers fruit.

Meer weten of interesse?
Je vraag of motivatie & CV mag naar Margreet Sas: margreet@feedbackcompany.com