Coldfusion/Lucee developer bij Feedback Company

Als jij weet dat Lucee iets anders is dan Lucene, en dat CFML springlevend is, dan zijn wij op zoek naar jou!

Feedback Company zoekt enthousiaste Coldfusion-ontwikkelaars om samen een technisch hoogstaande toekomst in te gaan.

Wij staan aan de vooravond van schaalvergroting en productverbreding. Daarbij gaan we nieuwe technologieën implementeren, waaronder no-sql graph databases en CI/CD met Docker in de cloud. Ook gebruiken we al o.a. Lucee, Coldbox, Java, Vue.js, en SQL Server, in een grote meertalige omgeving in de cloud.

Jij zal samen met het development team bijdragen aan deze toekomst, afgestemd op jouw kunde en voorkeuren.
Werk je graag bij een ambitieuze internationale organisatie binnen een hecht team waar je veel verantwoordelijkheid hebt? Lees dan snel verder!

Over ons

Feedback Company is een internationaal SaaS Platform gefocust op klant-reputatie, via het verzamelen en meten van user generated content. Deze software maakt het mogelijk dat consumenten de kans krijgen om direct online hun mening te geven over een dienst of een product.

Op ons kantoor aan het Jaarbeursplein in Utrecht (direct bij het centraal station) werken we met een enthousiast internationaal team van 20 professionals op de afdelingen Marketing & Sales, Development, Finance en HR. Het development team designed en ontwikkelt de software, en bouwt continu aan vernieuwende features.

Wat je doet als backend developer bij Feedback Company

Als backend Lucee-/Coldfusion-developer werk je in een gedisciplineerd scrum-team aan nieuwe features en allerhande issues. Je hebt nauw overleg met onze product owner en de rest van het development team. Ook zal je overleggen met de marketeers en het customer service team, om de juiste vertaling te maken van wens naar nieuwe features. Daarnaast lever je op basis van jouw kennis en kunde een belangrijke bijdrage om ons platform om te zetten naar een service georiënteerde architectuur.

Wie ben jij?

Je bent een gedreven developer die graag wil blijven leren en werken met diverse technieken. Je werkt graag in een team, maar kan ook uitstekend zelfstandig werken. Je wilt graag innoveren met de nieuwste technieken op het gebied van development en cloud infrastructuur.

Verder vragen wij:

• HBO werk- en denkniveau (diploma is minder belangrijk dan je kunde)
  • Minstens 2 jaar ervaring met Coldfusion/Lucee
  • Communicatief vaardige teamplayer
  • Ervaring met aangrenzende disciplines, van front-end tot sys-ops is een grote pré.

Wat bieden wij?

Bij Feedback Company bieden we je een dynamische en innoverende IT-gedreven start-up omgeving. Ons jonge gepassioneerde team wordt geleid door senior afdelingshoofden, die er samen voor zorgen dat innovatie en passie gecombineerd worden met een professionele organisatie.

Persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit staan centraal.

En verder:

• Een marktconform salaris
  • Persoonlijke laptop-regeling
  • 24 vakantiedagen
  • Cursussen en certificeringen voor relevante onderwerpen
  • Dagelijkse lunch, fruit, en (fris)dranken

Interesse?

Ben jij na het lezen enthousiast geworden en wil je graag bij ons komen werken? Neem dan contact op met Joyce Keizer: joyce@feedbackcompany.com/ 06-55128617.

Coldfusion/Lucee developer bij Feedback Company

Over ons

Wat je doet als backend developer bij Feedback Company

Wie ben jij?

Verder vragen wij:

• HBO werk- en denkniveau (diploma is minder belangrijk dan je kunde)
  • Minstens 2 jaar ervaring met Coldfusion/Lucee
  • Communicatief vaardige teamplayer

Wat bieden wij?

Persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit staan centraal.

En verder:

• Een marktconform salaris
  • Persoonlijke laptop-regeling
  • 24 vakantiedagen
  • Cursussen en certificeringen voor relevante onderwerpen
  • Dagelijkse lunch, fruit, en (fris)dranken

Interesse?

Ben jij na het lezen enthousiast geworden en wil je graag bij ons komen werken? Neem dan contact op met Joyce Keizer: joyce@feedbackcompany.com / 06-55128617.