Accountmanager bij Feedback Company

Ben jij klantvriendelijk, een sterke adviseur en salesgedreven?  Ben je goed op de relatie en pak je daarnaast makkelijk de telefoon en vind je het leuk om opvolging te geven aan “warme leads” ? Ga je uitdagingen niet uit de weg en wil je graag werken bij een bedrijf met een stevige positie op de Europese markt? Lees dan snel verder.

Over ons

Feedback Company is een internationaal Saas Platform welke zich focust op het verzamelen en meten van feeback middels user generated content. Deze software maakt het mogelijk dat consumenten de kans krijgen om direct online hun mening te geven over een dienst of een product.

Op ons kantoor in het centrum van Utrecht werken we met een enthousiast internationaal team van 20 professionals op de afdelingen Marketing & Sales,  Development, Finance en HR.

Wat je doet als Accountmanager

Als accountmanager  ben jij verantwoordelijk voor het contact met bestaande klanten en nieuwe klanten. Je onderhoudt  het contact met onze grote klanten, en denkt in oplossingen als het gaat om hun vragen, opmerkingen en problemen.

De nieuwe klanten melden zich online bij ons aan, dus geen koude acquisitie, maar je volgt “warme leads” op. Je adviseert onze klanten, geeft online demo’s en zet proactief je kennis in om te zorgen dat klanten onze diensten optimaal kunnen gebruiken.  Wanneer een klant een dienst van ons wil afnemen, stel je een offerte op en sluit je de deal.

Wie ben jij?

De persoon die wij zoeken is een klantvriendelijke salesgedreven professional op MBO/HBO niveau. Je bent in staat snel advies uit te brengen over onze diensten en onze klanten aan te bieden wat bij ze past. Je bent ambitieus en niet bang om de telefoon te pakken.

• 1-2 jaar sales ervaring in de ICT of e-commerce

Wat bieden wij?

Bij Feedback Company bieden we je een dynamische en innoverende IT-gedreven start-up omgeving. Ons jonge gepassioneerde team wordt geleid door senior afdelingshoofden, die er samen voor zorgen dat innovatie en passie gecombineerd worden met een professionele organisatie. Persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit staan centraal.

En verder:

• Stagevergoeding (300 Euro 3e jaars / 400 Euro 4e jaars)
  • Interne trainingen
  • Een zelfstandige stageplaats bij een van de meest ambitieuze reviewbedrijven van Europa.

Interesse?

Ben jij na het lezen enthousiast geworden en wil je graag bij ons komen stage lopen. Neem dan contact op met Joyce Keizer : joyce@feedbackcompany.com 0655128617

Accountmanager bij Feedback Company

Over ons

Wat je doet als Accountmanager

Wie ben jij?

Je bent ambitieus en niet bang om de telefoon te pakken.

• 1-2 jaar Sales ervaring in de ICT of e-commerce

Wat bieden wij?

Bij Feedback Company bieden we je een dynamische en innoverende IT – gedreven Start- up omgeving met een jong team, waar samenwerken, persoonlijke ontwikkeling en bordspellen centraal staan.

• Een marktconform salaris
  • 24 vakantiedagen
  • De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen tot marketing professional

Interesse?