Feedback Company zoekt Accountmanager

FC = Feedback Company

Wij zeggen altijd: ‘Reputatie is meer dan een review of een vijfsterrenrating op Google’. Feedback Company is expert in reputatiemanagement. Dankzij onze jarenlange ervaring in de feedbackmarkt weten we hoe we feedback kunnen vertalen naar de gewenste branding en imago, optimale bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten. Dat doen we middels innovatie en slimme technische oplossingen, data-analyse én het stellen van de juiste vragen. We zijn een jong bedrijf met 28 medewerkers en je vindt ons in de Jaarbeurs Innovation Mile in Utrecht.

Wat je doet als Accountmanager bij Feedback Company

Als Accountmanager, dit is bij ons een binnendienst functie, houd je ervan om lekker te knallen. Meestal met een lach, soms met een serieus gezicht. Je werkt met warme leads, afkomstig van partners, websites of na telefonisch contact. Je zorgt ervoor dat shit geregeld is; je geeft demo’s over het systeem, sluit nieuwe klanten aan, behandelt upgrades, downgrades en opzeggingen, en denkt actief mee over technische oplossingen voor klanten. Je leert o.a. verschillende webshop platformen kennen en krijgt inzicht in de e-commerce business.

Je begrijpt wat klanten van Feedback Company vragen en weet goed wat wij kunnen bieden. Je trekt klanten over de streep en zorgt ervoor dat ze krijgen wat beloofd is. Je verkoopt de tool B2B, lekker zakelijk dus.

Wie ben jij?

Je bent enthousiast, positief en hebt een drive van jewelste. Je kunt goed luisteren en denkt liever in mogelijkheden dan in problemen. Je bent ervan overtuigd dat het altijd beter kan, net als wij.

Jij hebt:

• MBO+ werk- en denkniveau (diploma is minder belangrijk dan je kunde)
• een gedreven, energieke en commerciële drive
• bij voorkeur ervaring met sales of support
• naast overredingskracht een zelfstandige en proactieve instelling
• voldoende zelfvertrouwen om een echte gesprekspartner te zijn voor de klant
• goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Wat bieden wij?

Een dynamische en innoverende IT-gedreven werkomgeving, in een hecht team, waar samenwerken, persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit centraal staan. Je werkt met leuke mensen op een ontspannen manier samen, in een platte organisatie waar ruimte is voor jouw mening en ideeën, en voor een biertje met je baas op z’n tijd.

En verder:

FC = Feedback Company

Wat je doet als Accountmanager bij Feedback Company

Wie ben jij?

Jij hebt:
• MBO+ werk- en denkniveau (diploma is minder belangrijk dan je kunde)
• een gedreven, energieke en commerciële drive
• bij voorkeur ervaring met sales of support