Video Reviews

Rene Dijkhuis

Top bedrijf

snelle correcte leveringen

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor uw top review. Fijn om te horen dat alles naar wens is.

Particulier

Nee

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor deze 5 sterren. Fijn dat alles op rolletjes liep.

Particulier

Telefonisch moeilijk bereikbaar

Reactie Zwenkwielen.net:

Fijn dat u ons deze review heeft gegeven en bedankt voor uw feedback. We werken er aan om onze telefonische bereikbaarheid te verbeteren.

Ria

Snelle levering en afspraken klopten

afspraak nakomen

niet van toepassing

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles op rolletjes liep zoals beloofd. Mochten er nog vragen ontstaan in de toekomst dan horen we het graag.

Albert Hinckxt

Track en Trace wordt volgens info op de website automatisch per mail doorgestuurd als de verzenzending klaar staat voor transport ?Ik heb wel zelf moeten vragen achter de leveringsdatum !

Geen opmerkingen.

Zie ervaring.

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelende dat de track en trace niet automatisch direct naar u verzonden is, het spijt ons om dit te horen. Er is helaas technisch wat misgegaan, onze excuses voor... Bedankt voor uw feedback. Wat vervelende dat de track en trace niet automatisch direct naar u verzonden is, het spijt ons om dit te horen. Er is helaas technisch wat misgegaan, onze excuses voor het ongemak.

jacques depestel

Correcte en vlotte verwerking van mijn bestelling.
aangename kennismaking

perfect

verder zoals nu

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor deze 5 sterren. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Mochten er in de toekomst nog vragen ontstaan, stel ze dan gerust aan ons.

Maarten van Haren

Duidelijke website met goede keuzemogelijkheden.
Levering was zeer snel

Zoekfunctie en sneheid

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor deze 5 sterren en voor complimenten. Fijn dat u tevreden bent.

Willem Flier

Prima en snelle levering

xxxxxxxx

Ik heb via de website wielen besteld. Zonder mankeren is mijn bestelling snel en zorgvuldig uitgevoerd.

ik heb het niet kunnen testen, onder ongewone omstandigheden

geen idee

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor deze 5 sterren. Fijn om te horen dat alles op rolletjes liep.

L.J. van Praag

Vakkennis en vriendelijkheid; kernwoorden voor dit bedrijf.

Eerder (in 2016) zwenkwieltjes voor onze eetkamerstoeltjes gekocht. We gaan nú over op een andere vloerbedekking en hebben ander soort wieltjes nodig. Vakkundig hielp Aalt ons door dit proces; veel... Eerder (in 2016) zwenkwieltjes voor onze eetkamerstoeltjes gekocht. We gaan nú over op een andere vloerbedekking en hebben ander soort wieltjes nodig. Vakkundig hielp Aalt ons door dit proces; veel waardering!

De telefonische bereikbaarheid was wat lastig. Na lang wachten, heb ik opgehangen. Even later werd ik teruggebeld; super!

Reactie Zwenkwielen.net:

Dit zijn mooie omschrijvingen om te lezen. Bedankt voor uw lovende beoordeling en de nuttige feedback. Mochten er nog vragen ontstaan in de toekomst dan horen we het graag.