Video Reviews

Jaak

hulp verleend bij keuze zwenkwielen

OK

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor uw review. Fijn dat alles op rolletjes liep. Mochten er nog vragen ontstaan of als er behoefte is aan advies dan horen we het graag.

L.N.

Zeer goed

levern van kwaliteitsmateriaal

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor uw review. Goed om te zien dat de producten bevallen. Mochten er nog vragen ontstaan dan horen we die graag.

Dick Knoef

Duidelijke website met goede omschrijvingen waardoor je makkelijk kunt kiezen uit het uitgebreide aanbod.

Zie boven. Snelle levering

Reactie Zwenkwielen.net:

Dit zijn mooie omschrijvingen om te lezen. Bedankt voor uw beoordeling. Mochten er nog vragen ontstaan in de toekomst, stel ze dan gerust aan ons

Wil

Zeer fijn bedtijf een aanrader

Duidelijke uitleg en goede producten

Zo dporgaan

Reactie Zwenkwielen.net:

Dank voor deze complimenten. Goed om te zien dat onze service en producten bevallen. Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, die vernemen we graag.

Frewu / Freek Mascle

Goede klantenservice en reageert snel.

Kwaliteit en garantie.

????

Will Peeters

Bestelling gedaan alles perfect verlopen en een goede feedback !

Meedenken met de klant

Reactie Zwenkwielen.net:

Fijn dat u ons deze review heeft gegeven. Dank voor deze complimenten. Mochten er nog vragen ontstaan in de toekomst, stel ze dan gerust aan ons.

Philips

Zeer goede ervaring!

Vlotte communicatie.

Geen.

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor deze 5 sterren. Fijn dat u tevreden bent. Mocht er nog vragen ontstaan in de toekomst stel ze dan gerust, we helpen u graag volt verder.

De Vroone

Eerste aankoop goed bevallen

weet niet

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles bij u eerst aankoop op rolletjes liep. Mochten er nog vragen ontstaan in de toekomst of als er behoefte is aan advies dan kunt u altijd weer bij... Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles bij u eerst aankoop op rolletjes liep. Mochten er nog vragen ontstaan in de toekomst of als er behoefte is aan advies dan kunt u altijd weer bij ons terecht.

?

Alles goed zit er al onder

Goed gewoon

?

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor uw review. Goed om te zien dat de producten bevallen. Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, stel ze dan gerust aan ons.

Sonja Meeus

Eerste positieve ervaring

Doelgerichte keuzehulp

Betaling die al gedaan is beter opvolgen

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor uw review en feedback. Fijn om te horen uw eerst bestelling op rolletjes liep. Mochten er nog vragen ontstaan of als er behoefte is aan advies dan kunt u altijd weer bij ons terecht.