Ellen mama van Mees

Ons zoontje durfde niet te douchen, ging huilend erheen de eerste 2 lessen en sindsdien gaat hij zingend naar binnen en vind hij zwemmen super. De positieve aandacht voor de kinderen en de sfeer... Ons zoontje durfde niet te douchen, ging huilend erheen de eerste 2 lessen en sindsdien gaat hij zingend naar binnen en vind hij zwemmen super. De positieve aandacht voor de kinderen en de sfeer zetten ze zo goed weg als zwemschool. Dank daarvoor!

Melinda Bakker

Hele fijne, professionele zwemschool

Sabrina Kortekaas

Goed, persoonlijke begeleiding.

Anoushka

Fijn, klantvriendelijk, snelle reactie op vragen, mijn zoon vindt de kleine groepjes erg prettig, goede informatievoorziening.

Blokker

Wat een geduld en aandacht krijgen de kinderen hier! Wij zijn meer dan tevreden.

Super fijne lessen

Marion

Fijne, schone, rustige omgeving met kundige zwemdocenten, waar kinderen zichzelf kunnen zijn en met/ van elkaar leren.

Judith Mentink (Design a life u love)

Heerlijke zwemschool, fijne zwemjuffen en meester ik raad iedereen deze zwemschool aan. Kleine groepjes waarin iedereen op eigen niveau zwemt en aandacht krijgt.

Bij zwemcollege Lisse wordt op een professionele en kindvriendelijke manier het zwemmen aangeleerd.
Er wordt gekeken naar de mogelijkheden van een kind en meegedacht om op de beste manier een kind te leren zwemmen. Er is veel individuele aandacht door de kleine groepjes van maximaal 4 kinderen.
De zwemschool staat altijd open voor vragen van ouders en bespreekt eventuele moeilijkheden op een open en laagdrempelige manier.

Lisette en Vincent van der Aart

Erg fijne lessen in kleine groepen waar veel aandacht is voor elk kind, ieder kind is uniek en daar wordt goed naar gekeken.