Reviews

8.9 / 10
4167 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9/10
Info over verloop order
8.8/10
Snelheid levering
9/10
Bestelgemak
9/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Informatie op de website
8.6/10
After sales
8.6/10

4167 Reviews

Postma

10/10

Jullie zijn een geweldig bedrijf en SUPER SNEL want vandaag besteld is in mijn geval de volgende ochtend al in huis. En ook de prijs is scherp. Dus een volle "5" in waardering

Sterke punten

Makkelijk en snel, in reserveren, gemakkelijk betalen, en super snel leveren..

Verbeterpunten of tips

Geen

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Hi!
Wauw, wat een mooie complimenten. Daar doen wij het voor :)
We hopen je snel weer terug te zien!
Groetjes,
Fleur


robertjan

2/10

Zeer matig en neigt naar amateuristisch

Sterke punten

geen

Verbeterpunten of tips

afhandelen van klachten. vrijdag besteld en betaald, zaterdag een mailtje dat er niet betaald is of ik nog even wil betalen, terug gemaild met bankbevestiging, krijg ik op maandag een mailtje die... afhandelen van klachten. vrijdag besteld en betaald, zaterdag een mailtje dat er niet betaald is of ik nog even wil betalen, terug gemaild met bankbevestiging, krijg ik op maandag een mailtje die intern tussen 2 medewerkers is verstuurd dat er mogelijk betaald is. gebeld met de klantenservice om 14.00 uur zouden diezelfde dag nog iets laten weten. tot 17.30 niks vernomen van het bedrijf, dus maat terug gebeld. en krijg te horen dat de administratie al naar huis is om 17.00 uur... dus vanaf vrijdag aan hetb wachten op een product en op maandag nog niets weten.

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste Robertjan,
Na aanleiding van jouw feedback heb ik een mailtje gestuurd:
"Goedenavond Robertjan,
Zojuist lees ik je reactie op feedbackcompany. Volgens mij is er behoorlijk...
Beste Robertjan,
Na aanleiding van jouw feedback heb ik een mailtje gestuurd:
"Goedenavond Robertjan,
Zojuist lees ik je reactie op feedbackcompany. Volgens mij is er behoorlijk wat misgegaan in je bestelling.
Mijn excuses! Ik zie middels track and Trace dat je inmiddels het pakket, jouw pomp hebt ontvangen. Klopt dit?
Zo niet, dan hoor ik dit graag!"
Maar hier heb ik tot op heden geen reactie op gehad. Ik verwacht daarom dat alles goed gekomen is. Mocht dit niet zo zijn kan je ons contacten!
MVG ZwembadenWebshop.nl


Johnny van der Heide

1/10

Totaal waardeloos geholpen

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Helpen van klanten, meerwaarde creëren

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Goedemiddag Johnny,
Na jouw review gelezen te hebben, ben ik er gelijk ingedoken. Ik zie dat je 8 uur geleden een garantieformulier hebt gestuurd. Inmiddels heeft de aftersales afdeling al 2 x...
Goedemiddag Johnny,
Na jouw review gelezen te hebben, ben ik er gelijk ingedoken. Ik zie dat je 8 uur geleden een garantieformulier hebt gestuurd. Inmiddels heeft de aftersales afdeling al 2 x contact met je gehad. Wanneer jij even het serienummer en een video maakt van je stofzuigertje kunnen zij dit verder voor je oplossen. Echter moet je ze natuurlijk wel even de tijd hiervoor geven;)
MVG


Geen

4/10

Blijft lastig vallen

Sterke punten

Levert snel

Verbeterpunten of tips

Mensen niet lastig te vallen voor een beoordeling en al helemaal geen gegevens doorspelen hiervoor

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Hi Martin,
Bedoel je middels emailmarketing? Daar kan je je voor uitschrijven. Deze mail om ons te beoordelen komt helaas door bij een nieuwe bestelling. Hoe dan ook ik geef het door, toch...
Hi Martin,
Bedoel je middels emailmarketing? Daar kan je je voor uitschrijven. Deze mail om ons te beoordelen komt helaas door bij een nieuwe bestelling. Hoe dan ook ik geef het door, toch bedankt voor je feedback!


Petra

2/10

Super slecht

Sterke punten

Niet

Verbeterpunten of tips

Betere levering. Wacht al 10 dagen op levering zwembad

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Hi Petra,
Jammer om te horen. Helaas is het zwembad even 'manco' geweest en is het zwembad uiteindelijk gelukkig wel geleverd. We hebben dit gelijk voor je opgepakt en we hebben er alles aan...
Hi Petra,
Jammer om te horen. Helaas is het zwembad even 'manco' geweest en is het zwembad uiteindelijk gelukkig wel geleverd. We hebben dit gelijk voor je opgepakt en we hebben er alles aan gedaan om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.
We hopen je de volgende keer positief te kunnen verrassen.
Groetjes,
Fleur


Peter Buys

8/10

Jammer als je besteld heb via de website dat je toch in de rij moet om te betalen

Sterke punten

Groot assortiment

Verbeterpunten of tips

Sneller afhandeling bij betalen als je al besteld heb

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Hi Peter!
Helaas door de drukte kan het zijn dat je eventjes moet wachten. We nemen je verbeterpunt mee!
Hopelijk tot snel!
Groetjes,
Fleur


Monique

9/10

Prima en snel!

Sterke punten

Snelle service

Verbeterpunten of tips

Geen

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Hi Monique!
Wat fijn om te horen!
Hopelijk tot snel in onze (web)winkel.
Groetjes,
Fleur


Maria weijs

10/10

Fijn bedrijf, komt afspraken na. Het was ,zoals afgesproken datum op tijd binnen.

Sterke punten

Goede prijs kwaliteit verhoudingen

Verbeterpunten of tips

Nvt

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Hi Maria!
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! Wat een mooie complimenten. Daar doen we het voor :)
Zwemse deze zomer!
Groetjes,
Fleur


Leon van der Zanden

7/10

Chaotisch in de winkel.

Sterke punten

Mooie kwaliteit! Beter als verwacht..

Verbeterpunten of tips

Bij elke klant aan de kassa moest er gezocht en of gebeld worden .. Dit kwam zeer onprofessioneel over..
En dan waren er maar 10 klanten in de winkel…

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Hi Leon,
Wat jammer om te horen dat je het chaotisch vond bij ons in de winkel. Wij willen juist zo graag onze klanten zo'n goed mogelijk advies geven en hiervoor moet inderdaad soms even...
Hi Leon,
Wat jammer om te horen dat je het chaotisch vond bij ons in de winkel. Wij willen juist zo graag onze klanten zo'n goed mogelijk advies geven en hiervoor moet inderdaad soms even gebeld worden.
We hopen je de volgende keer positief te kunnen verrassen.
Groetjes,
Fleur


Art Achterberg

6/10
(Bewerkt)

Spullen met ruime vertraging wel geleverd

Sterke punten

mooie site

Verbeterpunten of tips

je beloven levering binnen 1 dag en dat werd bijna 2 weken