Snelle bezorging

Natascha bood

Zeer goed, heel klant vriendelijk en heeft alle tijd voor beginners zoals wij.

Klantvriendelijk, heeft alle tijd, hulp bij ons apparaat. Telefonisch contact geen probleem. Website overzichtelijk en informatief.

Herry van Acker

Correct

niet speciaal

neen

Suzan

Zeer ruim aanbod. Vooral ook slangen, kleppen en afdichtingsringen. Spijtig dat er zoveel items niet beschikbaar zijn.

Spijtig dat er zoveel items niet beschikbaar zijn. Je kan ook niet verwittigd worden als het terug binnen is.
De verzendkosten zouden gratis moeten zijn vanaf 50euro aankoop.

v. Abeelen

Mijn ervaring met het bedrijf is zeer goed . snelle en correcte reactie en afhandeling .

zeer snel een reactie op de bestelling .

nee , niet direct ,ik zou zeggen volhouden zo .

klein&co

Zeer behulpzaam , goede service. Veel producten beschikbaar, uitgebreid assortiment

Juiste en correcte informatie, en een goede aftersale

Ga vooral zo door, mogelijk ook aanbieden van zwembad artikelen zoals de opblaas artikelen, zwemkleding en aanverwanten. Niet alleen zorgen voor kunnen zwemmen maar ook om te zwemmen.

H.J. Oonk

Keurig, netjes en zoals beloofd de volgende dag in huis. Gr. Erik

Helemaal top!! ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Via de webshop mijn artikelen gekocht, maar helemaal super!
Goede uitleg overal bij! Top๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Zo door blijven gaan!! ๐Ÿ‘

Patrick

Duurt soms lang eer je een medewerker aan de lijn krijgt maar zodra je in gesprek bent is men erg attent, meedenkend en beleefd

Snelle levering, vakkundig

Sneller een medewerker aan de lijn krijgen/ te spreken krijgen

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste Patrick,

Hartelijk dank voor jouw feedback. Sorry, sorry sorry! Wij vinden het ook vervelend dat we telefonisch in drukke tijden soms slechter bereikbaar zijn. Wij willen altijd goed advies kunnen geven zowel in de showtuin en aan de telefoon. Echter is het soms zo druk dat wij de telefoon niet op kunnen nemen. Wij zijn hart bezig om extra personeel hierin op te leiden zodat we ook op drukke momenten altijd alle telefoontjes op kunnen pakken. Fijn dat je onze service verder aan de telefoon wel goed hebben kunnen mee maken;) Nogmaals onze excuses!