Johan

Zeer goed

Ja de tuin buiten

Heb ik niet

2x artikelen besteld, maar 1x de eerste keer ontvangen. Ik heb gebeld en ze hebben het direct na gestuurd.
Zeer netjes!

Controleer de bestelling voordat deze de deur uit gaat. Dat scheelt een hoop gedoe!

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste Jose, Dank u wel voor het invullen van de feedback en nogmaals onze excuses voor de pakfout. Wist u trouwens dat wij altijd een pakker en een controleur in ons magazijn hebben? Twee zien... Beste Jose, Dank u wel voor het invullen van de feedback en nogmaals onze excuses voor de pakfout. Wist u trouwens dat wij altijd een pakker en een controleur in ons magazijn hebben? Twee zien immers meer dan 1! Helaas gebeurd het dan nog wel eens dat er een pakfoutje in een bestelling zit. Wij gaan volgend jaar ons magazijn en orderpick proces nog duidelijker inrichten waardoor we hopelijk nog minder fouten zullen maken! Hopelijk besteld u dan weer eens;) Mvg Bernice ZwembadenWebshop.nl

Slecht geïnformeerd over wat er bij de zandfilterpomp bijbesteld moest worden, terwijl ik daar nadrukkelijk naar vroeg. Eenmaal bezorgd (rond een uur of drie, vier) totaal niet flexibel met het... Slecht geïnformeerd over wat er bij de zandfilterpomp bijbesteld moest worden, terwijl ik daar nadrukkelijk naar vroeg. Eenmaal bezorgd (rond een uur of drie, vier) totaal niet flexibel met het oplossen van iets wat hun fout was, vroeg of ze de volgende dag in ieder geval dan het ontbrekende onderdeel konden laten bezorgen, maar dat kon toen niet meer, omdat het al middag was en dan bezorgen ze niet meer de volgende dag. Op zich snap ik dat je die garantie na drie niet meer kunt geven, maar als je in eerste instantie zelf niet goed informeert en levert, lijkt het me dat je zorgt dat wat ontbreekt meteen nagestuurd wordt. Zelf uiteindelijk naar oplossingen moeten zoeken voor een pomp die sowieso net een bouwpakket leek met een super onduidelijke instructie. Spijt van mijn aankoop bij deze winkel. Zal hier niet snel meer iets bestellen.

klantenservice en info mag veel beter

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste Tirza, Wat vervelend dat uw bestelling niet naar tevredenheid is gelopen. Volgens mijn collega heeft zij destijds aangegeven dat u de slangen van uw oude pomp gewoon kon gebruiken bij deze... Beste Tirza, Wat vervelend dat uw bestelling niet naar tevredenheid is gelopen. Volgens mijn collega heeft zij destijds aangegeven dat u de slangen van uw oude pomp gewoon kon gebruiken bij deze nieuwe zandfilterset. Dit omdat er standaard tules bij geleverd worden voor 32mm en 38mm. Wellicht dat er een miscommunicatie aan de telefoon is geweest. Onze excuses hiervoor. Omdat de collectie van de pakketten waarschijnlijk al weg was, konden wij de slangen niet de volgende dag gelijk regelen. Wij zullen aan de fabrikant doorgeven dat de instructie niet duidelijk genoeg is. Wanneer u verder nog vragen heeft horen wij het graag van u. Hopelijk kunnen wij u toch nog een keer verblijden met onze service. Mvg Bernice ZwembadenWebshop.nl

Snelle levering en vrij laag in prijs

Lagendijk

Vriendelijk bedrijf !! Leveren prima volgens afspraak en na een misverstand blijkt de aftersales heel prettig en efficiënt te zijn.
Echt een aanrader voor iedereen die overweegt een zwembad...
Echt een aanrader voor iedereen die overweegt een zwembad in de tuin te zetten!!

Vriendelijke medewerkers/sters (Bernice😎o.a.)

Heel klein onbeduidend puntje.....mails checken...

Rompelman

Fijne ervaring met Zwembadenwebshop.nl

Bobbie de Goeijen

Hele duidelijke vriendelijke mensen op de zaak!

Hele goede kwaliteit spullen en altijd behulpzaam voor alles!

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Dank je wel Bobbie, wij zien jullie ook graag als klant!

Mvg Bernice
ZwembadenWebshop.nl

Eric Van Leeuwen

Slechte ervaring, groot zwembad besteld maar lang moeten wachten. wordt wel aangegeven dat het langer kan duren, maar 10 dagen is erg lang. Kreeg van te voren ook geen bericht dat het product op... Slechte ervaring, groot zwembad besteld maar lang moeten wachten. wordt wel aangegeven dat het langer kan duren, maar 10 dagen is erg lang. Kreeg van te voren ook geen bericht dat het product op zich zou laten wachten en ben ik zelf maar gaan bellen. Telefoniste zou mij erover terug bellen maar dit is ook niet gebeurt. Ben ik er zelf weer achteraan gegaan. Erg jammer.
Na 10 dagen eindelijk het zwembad ontvangen.

nee. en overige producten zoals filters voor de pomp zijn niet te krijgen. via de chat info gevraagd en de contact persoon liet weten dat hij mij niet kon helpen.

Leer om met producten en klantvriendelijkheid om te gaan

Karin Vogelaar

Snelle service!

Vragen en opmerkingen worden correct afgehandeld