Bellemans Jurgen

Goede website en vlotte afhandeling

Correcte informatie

Niet meteen

Margriet

Bezorging was snel en zonder fouten. We hebben een Ubbink zwembad dat we samen hebben gebouwd. Het was niet gemakkelijk om alles waterpas te houden en de liner zit er nog steeds niet helemaal strak...

Goede begeleiding van mensen die er verstand van hebben. Je bouwt in je leven meestal maar één zwembad. Dan kun je wel wat hulp gebruiken.

nee

Beste Margriet,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden.
Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze service.
Ik ben ervan overtuigd dat het Ubbink zwembad een mooi plaatje is in het decor van Zuid-Frankrijk!

Veel plezier met dit mooie bad!

Frans

Erg jammer slechte informatie kleine lettertjes belangrijk als je iets zinloos koopt. Je kan beter 3 x naar het zwembad gaan ipv een schoon zwembad krijgen langer dan 2 weken maar ze waren...

Goedkoopste

Meer informatie

Beste Frans,

Van de week heb ik u gemaild over uw feedback omdat ik deze niet begreep:

“Erg jammer slechte informatie kleine lettertjes belangrijk als je iets zinloos koopt. Je kan beter 3 x naar het zwembad gaan ipv een schoon zwembad krijgen langer dan 2 weken maar ze waren wel.de.goedkoopste”

Echter zie ik dat uw pakket in principe maar 1 dag vertraging heeft gehad en u deze 16 juli heeft ontvangen.
Mag ik u vragen wat u precies bedoelt met kleine lettertjes en schoon zwembad krijgen langer dan 2 weken?

Of heeft u zich misschien vergist met een andere webshop in zwembaden?
Graag hoor ik even van u, dan kan ik kijken of ik nog iets kan betekenen voor u.

Helaas heb ik nog niets van u vernomen, zou u alsnog mij hierover kunnen mailen?

FJLopez

Snelle order afhandeling, snelle order delivering en het juiste product. Het voldoet precies aan mijn verwachitngen

Duidelijk informatie

Niks sinds het was mijn eerste keer en dat ging perfect

Snelle levering. Maatvoering van de zwembadfilter klopt niet met de maten op de site.

Snelle levering / duidelijke site.

Geef aan, op de site of op maat per mail, als er een andere maat (in dit geval van een filter) geleverd wordt. Het product wat geleverd werd is veel goedkoper, en zonder verzendkosten in de regio te krijgen. Ik koop geen filters meer bij ZwembadShop.

Beste Luuk,

Graag had ik even een reactie van u gehad op mijn mail om het mysterie op te lossen:

U heeft bij ons 3x een A filter gekocht van Intex.
Er staat bij de product tekst het volgende:

Intex filter A is geschikt voor de volgende Intex filterpompen:
• zwembadpomp 2271 l/h
• zwembadpomp 3407 l/h
• zwembadpomp 5678 l/h

Afmetingen Intex A filter:

Diameter: 10,5 CM
Hoogte: 20 CM
Opening: 5 CM

En deze zijn als het goed is ook geleverd, zoniet is er een pakfout gemaakt en lossen wij dit uiteraard netjes voor u op!
Maar degene die u heeft besteld zijn dus SPECIAAL gemaakt voor eerste 3 INTEX pompen , dus deze passen gewoon in deze systemen.

Graag hoor ik even van u!

Helaas heb ik nog niets van u gehoord. Zou u dit alsnog willen doen? Dat kan op retour@zwembadenwebshop.nl

Ps: Wij zijn ZwembadenWebshop.nl en geen ZwembadShop.

Tim Dam van

Zeer goed tot nu toe!
Vriendelijk personeel.
Op het tijdstip dat ik belde helaas een lange wachtrij toen ik er uiteindelijk eens doorkwam.
Maar dat lag ook aan het tijdstip (+40)...

Vriendelijk
Professioneel
Behulpvaardig

Bereikbaarheid ook in hoogseizoen

Hi Tim,

Bedankt voor je feedback en sorry voor het lange wachten destijds!
Wat je zegt vaak bij 30/40 graden is het bij ons erg druk. Hier proberen we in bij te schalen, maar dat lukt helaas nog niet altijd. Voor volgend seizoen hebben we al weer veel plannen om je beter en sneller te kunnen helpen. Kom je dan nog eens een keer langs?

Mvg Bernice

Het bedrijf is voor ons zeer goed bevallen.

Is goed te overleggen

Nou hóeft voorons niet direct

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Dat is nu eens leuk om te horen Monique!
Bedankt en we helpen u graag nog eens.

Goed geholpen,lage prijs

goede showopstelling

veel meer winkel maken binnen met leuke items en hebbedingen voor op of in het zwembad

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback! Wat leuk, uw verbeterpunten gaan we volgend zwemseizoen zeker ten harte nemen/ uitvoeren! Kom dan gerust weer langs!

Super

Voorraad klopt wat bij andere sites nog wel eens anders is!

Kleine bestelling, snelle levering. Top.