Fijne ervaring duidelijk website en afhandeling

Duidelijk beschreven en aangeven .product snel gevonden .

Weinig

Bedankt voor de reactie.

Zwembadenwebshop.nl

Slecht , ik bestel interline fiberclean en ontvang een onbekend merk , en dan gewoon zeggen dat het net zo goed is , als ik coca cola koop dan wil ik toch ook geen Pepsi ?!?

Juiste info delen en niet op eigen hand iets anders opsturen

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden was over uw aankopen. Op 9 september heb ik u gemaild met de uitleg waarom u een ander merk heeft gekregen. Helaas nog geen reactie op gehad en zal ik... Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden was over uw aankopen. Op 9 september heb ik u gemaild met de uitleg waarom u een ander merk heeft gekregen. Helaas nog geen reactie op gehad en zal ik het via hier nog een keer proberen uit te leggen. Wij hebben normaal van Interline altijd de fiberclean. Alleen hun kunnen soms niet leveren op tijd of hebben dan tijdelijk geen voorraad. Wij zijn dan genoodzaakt iets anders te hebben, zodat onze klanten wel voort kunnen. Daarom hebben we altijd nog een bedrijf die dezelfde producten leveren om dit aan te vullen. Wij kiezen dan niet zomaar een B product, maar een vergelijkbaar kwaliteit product. Van het merk Swim en Fun verkopen wij ook pompen en veel meerdere producten en testen wij dit uit in onze showtuin net als Interline. Wij kopen alleen niet standaard onze fiberclean daar omdat de scheeping kosten veel duurder zijn. En schaffen het we alleen aan als Fiberclean bij Interline op is. Wij hebben voor u zonder problemen het product terug genomen en de betaling terug gestort. Fiberclean van Interline en van Swim and Fun zijn van kwaliteit gelijk! Ik hoop dat u het begrijp en hier eventueel op zou kunnen reageren.

Yvonne

Kijk uit als je bij deze webwinkel iets koopt en je wilt het retour sturen. Ze zeggen je dat je het product hebt gebruikt en betalen vervolgens maar 50% van het aankoop bedrag terug als je het (op... Kijk uit als je bij deze webwinkel iets koopt en je wilt het retour sturen. Ze zeggen je dat je het product hebt gebruikt en betalen vervolgens maar 50% van het aankoop bedrag terug als je het (op eigen kosten) terug stuurt.

Ik heb een stofzuiger gekocht voor mijn jacuzzi welke universeel zou moeten zijn. Ik heb hem na het lezen van de beschrijving aan proberen te sluiten aan mijn filterpomp en hij bleek niet te passen. Omdat hij aangesloten moet worden aan de uitgang van de filterpomp welke zich in het zwembadwater bevindt zijn er een aantal onderdelen nat geworden. Na de stofzuiger te hebben gepast (niet gebruikt!) Zeggen ze doodleuk dat ik maar 50% van mijn geld terug krijg omdat ik de waterstofzuiger heb gebruikt! Als je schoenen past in de winkel heb je ze toch ook niet gebruikt???

Ik krijg alleen maar slappe excuses van "hygiene" (badwater was de dag ervoor nog helemaal ververst) "kan niet meer als nieuw verkocht worden" terug. Terwijl in de algemene voorwaarden die ik heb ondertekend niks staat over het "niet nat mogen worden van het product" je mag hem alleen niet gebruiken. En ik heb mijn zwembad er NIET mee schoongemaakt. Wat de functie van het apparaat is..
Ik heb meerdere malen gevraagd hoe ik er achter had moeten komen dat deze stofzuiger niet op mijn zwembad past zonder hem nat te laten worden maar hier krijg ik geen antwoord op.

Nog nooit zo'n slecht en onbetrouwbaar bedrijf meegemaakt.

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Hoi Yvonne, Wat jammer dat je dit zo ervaart! Zeker omdat ik veel met jou heb gemaild om het op te lossen. En je een product hebt besteld voor jacuzzi (bleek later) terwijl het product gemaakt is... Hoi Yvonne, Wat jammer dat je dit zo ervaart! Zeker omdat ik veel met jou heb gemaild om het op te lossen. En je een product hebt besteld voor jacuzzi (bleek later) terwijl het product gemaakt is voor een zwembad met een pompvermogen van minimaal 4m3. Op het RETOUR formulier waarin je als korte toelichting geeft: "hij past niet op mijn zwembad" heb ik gemaild dat het product in volgende staat geretourneerd mag worden: ongebruikt (dus niet in het water geweest, opgezet etc) en in originele verpakking (schrijf hierop duidelijk het ordernummer) Vervolgens heb ik het product nat teruggekregen, de slangen waren helemaal nat van binnen. Daarom heb ik jou gemaild dat je daarom zoals in mijn eerste mailtje al stond 50% van het aankoopbedrag zou krijgen omdat wij deze niet meer regulier kunnen verkopen. Hier was jij het niet mee eens, waarop ik jou een mailtje heb gestuurd met de specificaties van het product hoe het ook op onze webshop stond. Hieruit had jij voor de aankoop kunnen opmaken of het product geschikt voor je bad of pomp zou zijn of niet. Toen heb ik ook nog gevraagd of jij een foto kon maken van je zwembad om te kijken of deze toch zou kunnen passen. Mocht dit namelijk het geval zijn, zou ik deze kosteloos weer naar jou retourneren. Ik heb nooit een foto van jou mogen ontvangen. Als antwoord kreeg ik van jou dat er niet op de doos had gestaan dat het product niet nat mocht zijn geweest. Uiteraard stond dit wel op onze site en kunnen we onmogelijk bij elk product dit los vermelden, aangezien dit een normale voorwaarde is. Vervolgens heb ik jou proberen te bellen, waarbij ik geen gehoor kreeg. Later zie ik op Facebook waar je ook een recensie hebt geschreven dat je het hebt gekocht voor een jacuzzi! Echter is Zappy hier absoluut niet voor gemaakt! Vandaar dat deze niet paste. Jammer dat je van ons verwacht dat wij een nat product terug moeten nemen omdat je het zelf verkeerd besteld hebt. Mvg Bernice ZwembadenWebshop.nl

alles in orde

wel even moeilijkheden gehad om mijn betaling via de app te doen. Opnieuw begonnen en toen lukte het wel

Beste Conny,

Wat fijn dat u tevreden was met de levering. Wel jammer dat betaling niet helemaal soepel is gelopen.

E.A.P. Kamphuizen

Afgelopen tijd meerdere bestellingen gedaan bij zwembadenwebshop.nl
Afgelopen tijd meerdere bestellingen gedaan bij zwembadenwebshop.nl
omdat er meerdere artikelen niet op voorraad waren, ben ik op de hoogte gehouden via mail wanneer de artikelen weer voorradig zouden zijn. Dat is zeer duidelijk en correct gedaan. ook is meegedacht overde verzendkosten, om artikelen te bewaren. Dank Bastin van Oers voor het meedenken!!

contact via mail met medewerker.

Beste Kamphuizen,

We zijn heel blij met u reactie.

We zien u graag terug als klant. :)

Beste Emma,

Bedankt voor de feedback!

Adriaan tieleman

Ik ben erg tevreden met de zwembaden webshop één maal heb 4 lichtbollen voor mijn zwembad gekocht die binnen no time
Kapot waren een heb ik vergoed gekregen prima.
Maar er zou een...
Kapot waren een heb ik vergoed gekregen prima.
Maar er zou een nieuw soort op de markt komen die wel goed waren maar daar heb ik tot heden geen reactie op gekregen.
Verder ben ik erg tevreden

Duidelijke website en snelle levering

Heb ik niet

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste Adriaan, Wat fijn dat u tevreden bent met onze website. U heeft nog niks gehoord van ons, omdat we nog niet binnen hebben. Ik zou de site in de gaten houden. Gr. Wala... Beste Adriaan, Wat fijn dat u tevreden bent met onze website. U heeft nog niks gehoord van ons, omdat we nog niet binnen hebben. Ik zou de site in de gaten houden. Gr. Wala Zwembadenwebshop.nl

Marcel

Voordelige en uitgebreide webwinkel met snelle levering. Erg handig als je even geen tijd hebt om op zoek te gaan en toch zaken nodig hebt voor de pool. Volgende keer weer.

Concurrerend en snelle levering

Beste Marcel,

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent.

Tot volgende keer!

Tevreden klant

Bestelling geplaatst en zoals beloofd de volgende dag geleverd. Zeer tevreden!

Duidelijk website

Hi Greetje,

Bedankt voor de compliment!

Prima!

Ruimassortiment

Voorraadbeheer (veel dingen niet op voorraad)

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste Martin, Bedankt voor de reactie! Vanwege mooie weer van de laatste maanden, hadden we helaas vaak mee te maken dat niks op voorraad was. Daarom adviseren we om in april, mei te... Beste Martin, Bedankt voor de reactie! Vanwege mooie weer van de laatste maanden, hadden we helaas vaak mee te maken dat niks op voorraad was. Daarom adviseren we om in april, mei te bestellen. Dan heeft u meestal wel op voorraad. Gr. Wala Zwembadenwebshop.nl