Dolores

Zeer snelle levering, prima ingepakt.

Snel en makkelijk in elkaar te zetten. Goed ingepakt.

Jan uit Scheldewindeke (België)

Prima: de bestelde artikelen werden snel en correct afgeleverd, contact met de klantenservice verloopt vlot.

Zwembadenwebshop.nl heeft mij een opzetzwembad kunnen leveren dat ik nergens anders vond en dat exact geschikt is voor de betonnen plaat die na de afbraak van een garagebox beschikbaar kwam, dat vind ik een sterk punt.

Ik merkte voor ik bestelde op de website in de info over een bepaald type zwembad een onjuistheid op (nl. hoe groot de ondersteunende betonplaat moet zijn, wat belangrijk is) en meldde dit. Het duurde een tijd vooraleer de fout werd aangepast. Vandaag zie ik dat de foutieve info aangepast is. Dit had wel wat sneller kunnen gebeuren.

Nathalie

Zéér behulpzaam!! De adresgegevens waren fout waardoor het pakket retour ging, dit werd meteen opgelost en de volgende dag had ik mijn pakket reeds ontvangen! Hartelijk bedankt voor de supersnelle...

Marcella Bouwmans

Goede site, duidelijk en goede prijzen.

Veel keus.

Geen verbeterpunten.

Alles is top in orde

Gunther

Correcte levering.

Dienst na verkoop.

Blaauw

Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Gofred Colijn

Goed en snelle levering

Marisca Bongers

Goed en geintereseerd in het verloop van onze bouw

Begaan met de klant en duidelijke taal

Niet alles wat wij bestellen is te bekijken in de webshop , dus kan niet goed zien hoe het er uit ziet , maar begrijp dat het dan te veel word