D.

Komen afspraken na

Hi!
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review over ons te schrijven. Ik hoop dat je zwembad lekker warm blijft met je solar cover :)
Veel zwemplezier deze zomer!
Groetjes,...
Hi!
Veel zwemplezier deze zomer!
Fleur van ZwembadenWebshop.nl

den Hartog

Hi Danielle!
Bedankt voor je positieve review :)
Graag tot ziens in onze winkel of showtuin.
Fleur van ZwembadenWebshop.nl

tebbens

Zwembadpomp gekocht

overzichtelijke site, goed info

als je besteld krijg je een tijd door wanneer ze af gaan leveren, deze klopte niet ivm drukte (stond elders op de site) kon dat dus later worden, dat werkt verwarrend. Ik ging uit van de levertijd... als je besteld krijg je een tijd door wanneer ze af gaan leveren, deze klopte niet ivm drukte (stond elders op de site) kon dat dus later worden, dat werkt verwarrend. Ik ging uit van de levertijd die ik bij de bestelling kreeg

Hi Mart,
Dankjewel voor je feedback. Ik zie inderdaad dat je de zending 2 dagen was vertraagd. We gaven dit inderdaad aan in de banner omdat dit uitzonderlijk voor onze service is.
De...
Hi Mart,
De andere levertijd die je hebt zien staan is onze standaard levertijd van 1 dag. Voor 16.00 uur besteld is in 99% van alle gevallen de volgende dag in huis!
Fijn dat je onze website verder duidelijk en overzichtelijk vindt, hopelijk zien we je snel weer.

Kooiman

Snel besteld, geen probleem.

Nee dat was snel geregeld.

Ik heb 4 dagen moeten wachten op het product, niet jullie schuld maar de TNT post hadden geen tijd om het te bezorgen, dus alsnog zelf ophalen, dit vond ik niet fijn je betaalt tenslotte wel... Ik heb 4 dagen moeten wachten op het product, niet jullie schuld maar de TNT post hadden geen tijd om het te bezorgen, dus alsnog zelf ophalen, dit vond ik niet fijn je betaalt tenslotte wel bezorgkosten.

Beste A,
Bedankt voor je feedback. He, wat balen zeg dat je pakket vertraagd was!
Ik zie inderdaad dat je 15-6 heb besteld en deze 18-6, 3 dagen later pas is uitgeleverd.
Ik denk dat de...
Beste A,
Bedankt voor je feedback. He, wat balen zeg dat je pakket vertraagd was!
Ik denk dat de chauffeurs het ook druk hebben met alle pakketjes die wij tegenwoordig online kopen;)
We hopen je snel weer eens te zien en dan wel als een Speedy Gonzales te leveren.

Pietje

Niet al te best.

Erken je fouten

Hi Jurrien,
Hi Jurrien,
Zojuist heb ik je even telefonisch gesproken. Dit doordat ik je feedback niet helemaal begreep omdat we de pakfout gelijk hadden hersteld. Maar je gaf aan dat je het vervelend vond dat je het pakfoutformulier moest invullen. Ik heb uitgelegd dat een foto altijd even nodig is om de pakfout te constateren. Vaak is het namelijk zo dat het item wat verstopt zit in de verpakking.
Fijn dat je ons verder wel aanbeveelt en we hopen je nog een keer te zien (en dan geen pakfout te maken;)).

Eline

Product werd niet vlot verstuurd terwijl dat wel beloofd was.(langer dan 2 dagen moeten wachten op verzending)

Geen idee

Versturen wanneer je zegt dat je verstuurt en niet 2 dagen laten wachten.

Beste Eline,
Beste Eline,
Ik heb even jouw bestelling van het afdekzeiltje nagekeken. Daarin blijkt dat je 15-6 hebt besteld. Normalititer (in 99% van de gevallen) zou je dan op 16-6 je pakketje in ontvangst hebben mogen nemen. Echter hebben wij door drukte 1 dagje achtergelopen (wat ook gecommuniceerd werd op de site en de socials), waardoor je op 1-6 je pakketje heb mogen ontvangen, dus maar 1 dag later dan verwacht.
Excuses voor het ongemak.

Remco

Overzichtelijke website, maar de zoekfunctie werkt niet goed

Veel informatie

Zoekfunctie werkt niet goed
Hoge verzendkosten in relatie tot sommige producten

Hi Remco,
Bedankt voor je feedback! Hier kunnen we nu of in de toekomst echt wel wat mee!
Hi Remco,
Bedankt voor je feedback! Hier kunnen we nu of in de toekomst echt wel wat mee!
De zoekfunctie werkt inderdaad niet altijd mij, je kan dan het beste even in de categorie verder zoeken om het gewenste product te vinden. Daar kan je vervolgens vaak ook filters aan zetten zodat je het product snel vindt. M.b.t. de verzendkosten kan het inderdaad zo zijn dat wanneer je 1 product koopt deze inderdaad flink tegenvallen. Wist je dat als je een order van 100 euro of meer plaatst de verzendkosten voor ons zijn? Ik hoop dat verder alles wel naar wens was met je order.
Fijne zomer verder!
Mvg Bernice

Goed, reageren snel

Reageert snel op vragen, lost problemen op

Hi!
Wat een mooie complimenten! Daar wordt ons spetterteam erg blij van :)
Hopelijk tot snel in onze (web)winkel!

Van der weide

Super top service

Geen verbeter punten

Hi Jolanda!
Mooie complimenten! Hopelijk is je zwembad snel geplakt :)
Zwemse deze zomer!

Brand

duidelijke omschrijving van de artikelen

Hi!
Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! Dat doet ons goed :)
Zwemse deze zomer!