Reviews

8.9 / 10
4168 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9/10
Info over verloop order
8.8/10
Snelheid levering
9/10
Bestelgemak
9/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Informatie op de website
8.6/10
After sales
8.6/10

4168 Reviews

D.

10/10

Goed

Sterke punten

Komen afspraken na

Verbeterpunten of tips

Geen

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Hi!
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review over ons te schrijven. Ik hoop dat je zwembad lekker warm blijft met je solar cover :)
Veel zwemplezier deze zomer!
Groetjes,...
Hi!
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review over ons te schrijven. Ik hoop dat je zwembad lekker warm blijft met je solar cover :)
Veel zwemplezier deze zomer!
Groetjes,
Fleur van ZwembadenWebshop.nl


den Hartog

8/10

Goed

Sterke punten

Snelle levering

Verbeterpunten of tips

Geen

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Hi Danielle!
Bedankt voor je positieve review :)
Graag tot ziens in onze winkel of showtuin.
Groetjes,
Fleur van ZwembadenWebshop.nl


tebbens

6/10

Zwembadpomp gekocht

Sterke punten

overzichtelijke site, goed info

Verbeterpunten of tips

als je besteld krijg je een tijd door wanneer ze af gaan leveren, deze klopte niet ivm drukte (stond elders op de site) kon dat dus later worden, dat werkt verwarrend. Ik ging uit van de levertijd... als je besteld krijg je een tijd door wanneer ze af gaan leveren, deze klopte niet ivm drukte (stond elders op de site) kon dat dus later worden, dat werkt verwarrend. Ik ging uit van de levertijd die ik bij de bestelling kreeg

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Hi Mart,
Dankjewel voor je feedback. Ik zie inderdaad dat je de zending 2 dagen was vertraagd. We gaven dit inderdaad aan in de banner omdat dit uitzonderlijk voor onze service is.
De...
Hi Mart,
Dankjewel voor je feedback. Ik zie inderdaad dat je de zending 2 dagen was vertraagd. We gaven dit inderdaad aan in de banner omdat dit uitzonderlijk voor onze service is.
De andere levertijd die je hebt zien staan is onze standaard levertijd van 1 dag. Voor 16.00 uur besteld is in 99% van alle gevallen de volgende dag in huis!
Fijn dat je onze website verder duidelijk en overzichtelijk vindt, hopelijk zien we je snel weer.
Groetjes Bernice
ZwembadenWebshop.nl


Kooiman

7/10

Snel besteld, geen probleem.

Sterke punten

Nee dat was snel geregeld.

Verbeterpunten of tips

Ik heb 4 dagen moeten wachten op het product, niet jullie schuld maar de TNT post hadden geen tijd om het te bezorgen, dus alsnog zelf ophalen, dit vond ik niet fijn je betaalt tenslotte wel... Ik heb 4 dagen moeten wachten op het product, niet jullie schuld maar de TNT post hadden geen tijd om het te bezorgen, dus alsnog zelf ophalen, dit vond ik niet fijn je betaalt tenslotte wel bezorgkosten.

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste A,
Bedankt voor je feedback. He, wat balen zeg dat je pakket vertraagd was!
Ik zie inderdaad dat je 15-6 heb besteld en deze 18-6, 3 dagen later pas is uitgeleverd.
Ik denk dat de...
Beste A,
Bedankt voor je feedback. He, wat balen zeg dat je pakket vertraagd was!
Ik zie inderdaad dat je 15-6 heb besteld en deze 18-6, 3 dagen later pas is uitgeleverd.
Ik denk dat de chauffeurs het ook druk hebben met alle pakketjes die wij tegenwoordig online kopen;)
We hopen je snel weer eens te zien en dan wel als een Speedy Gonzales te leveren.
Groetjes Bernice
ZwembadenWebshop.nl


Pietje

4/10

Niet al te best.

Sterke punten

Nvt

Verbeterpunten of tips

Erken je fouten

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Hi Jurrien,
Zojuist heb ik je even telefonisch gesproken. Dit doordat ik je feedback niet helemaal begreep omdat we de pakfout gelijk hadden hersteld. Maar je gaf aan dat je het vervelend vond...
Hi Jurrien,
Zojuist heb ik je even telefonisch gesproken. Dit doordat ik je feedback niet helemaal begreep omdat we de pakfout gelijk hadden hersteld. Maar je gaf aan dat je het vervelend vond dat je het pakfoutformulier moest invullen. Ik heb uitgelegd dat een foto altijd even nodig is om de pakfout te constateren. Vaak is het namelijk zo dat het item wat verstopt zit in de verpakking.
Fijn dat je ons verder wel aanbeveelt en we hopen je nog een keer te zien (en dan geen pakfout te maken;)).
Groetjes Bernice
ZwembadenWebshop.nl


Eline

7/10

Product werd niet vlot verstuurd terwijl dat wel beloofd was.(langer dan 2 dagen moeten wachten op verzending)

Sterke punten

Geen idee

Verbeterpunten of tips

Versturen wanneer je zegt dat je verstuurt en niet 2 dagen laten wachten.

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste Eline,
Ik heb even jouw bestelling van het afdekzeiltje nagekeken. Daarin blijkt dat je 15-6 hebt besteld. Normalititer (in 99% van de gevallen) zou je dan op 16-6 je pakketje in ontvangst...
Beste Eline,
Ik heb even jouw bestelling van het afdekzeiltje nagekeken. Daarin blijkt dat je 15-6 hebt besteld. Normalititer (in 99% van de gevallen) zou je dan op 16-6 je pakketje in ontvangst hebben mogen nemen. Echter hebben wij door drukte 1 dagje achtergelopen (wat ook gecommuniceerd werd op de site en de socials), waardoor je op 1-6 je pakketje heb mogen ontvangen, dus maar 1 dag later dan verwacht.
Excuses voor het ongemak.
Groetjes Bernice
ZwembadenWebshop.nl


Remco

7/10

Overzichtelijke website, maar de zoekfunctie werkt niet goed

Sterke punten

Veel informatie

Verbeterpunten of tips

Zoekfunctie werkt niet goed
Hoge verzendkosten in relatie tot sommige producten

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Hi Remco,
Bedankt voor je feedback! Hier kunnen we nu of in de toekomst echt wel wat mee!
De zoekfunctie werkt inderdaad niet altijd mij, je kan dan het beste even in de categorie verder...
Hi Remco,
Bedankt voor je feedback! Hier kunnen we nu of in de toekomst echt wel wat mee!
De zoekfunctie werkt inderdaad niet altijd mij, je kan dan het beste even in de categorie verder zoeken om het gewenste product te vinden. Daar kan je vervolgens vaak ook filters aan zetten zodat je het product snel vindt. M.b.t. de verzendkosten kan het inderdaad zo zijn dat wanneer je 1 product koopt deze inderdaad flink tegenvallen. Wist je dat als je een order van 100 euro of meer plaatst de verzendkosten voor ons zijn? Ik hoop dat verder alles wel naar wens was met je order.
Fijne zomer verder!
Mvg Bernice
ZwembadenWebshop.nl


Nvt

10/10

Goed, reageren snel

Sterke punten

Reageert snel op vragen, lost problemen op

Verbeterpunten of tips

Nvt

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Hi!
Wat een mooie complimenten! Daar wordt ons spetterteam erg blij van :)
Hopelijk tot snel in onze (web)winkel!
Groetjes,
Fleur


Van der weide

10/10

Super top service

Sterke punten

Snelle levering

Verbeterpunten of tips

Geen verbeter punten

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Hi Jolanda!
Mooie complimenten! Hopelijk is je zwembad snel geplakt :)
Zwemse deze zomer!
Groetjes,
Fleur


Brand

8/10

Goed

Sterke punten

duidelijke omschrijving van de artikelen

Verbeterpunten of tips

geen

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Hi!
Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! Dat doet ons goed :)
Zwemse deze zomer!
Groetjes,
Fleur