Wim Maes

Perfect

duidelijk
klantenservice

Goedemiddag Wim,
Bedankt voor uw positieve feedback!
Mocht u ooit nog iets nodig hebben om lekker te bubbelen weet u ons te vinden ;)
Fijne dag en groetjes,

Dion Dillen

Net en super snel geleverd

Goede uitleg van de producten

Nvt

Goedendag,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve review te schrijven!
Goedendag,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve review te schrijven!
Wij zij blij dat u tevreden bent over onze service en uitleg van de producten, en wij hopen u snel weer terug te zien bij Hottubspa ;)
Groetjes Quint,

Desiree van elst

Erg goed advies gekregen.geen vraag was ze teveel.

Duidelijke uitleg, personeel die weet waarover ze praten.

Beste Desiree,
Allereerst bedankt voor uw positieve review.
Beste Desiree,
Allereerst bedankt voor uw positieve review.
Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over ons personeel en het advies dat u heeft gekregen, en wij hopen dit te kunnen voortzetten in de toekomst :)
Groetjes Quint,

cave4all.com

Deal snel gesloten alleen foutje in het verzenden van product

helder en duidelijk

afspraken nakomen en mails checken

Goedemiddag,
N.a.v. de verbeterpunten of tips, heb ik even het een en ander uitgezocht.
Helaas was er een miscommunicatie in de levering van de cover.
Woensdag had mijn collega gemaild...
Goedemiddag,
N.a.v. de verbeterpunten of tips, heb ik even het een en ander uitgezocht.
Helaas was er een miscommunicatie in de levering van de cover.
Woensdag had mijn collega gemaild of het eventueel mogelijk was om de cover vrijdag te leveren.
Helaas vanwege spa plaatsingen was mijn collega op donderdag afwezig waardoor zij niet kon checken of u nadien gereageerd had. Dit had beter gepland kunnen worden vanuit ons, onze excuses hiervoor.
Vrijdag was zij weer aanwezig op kantoor en heeft toen haar uiterste best gedaan om een oplossing te vinden en de cover zo snel mogelijk uw kant op te krijgen.
De cover is vervolgens op dinsdag nog voor acht uur geleverd bij u thuis. Eerder was niet mogelijk en voor de zending voor 8.00 uur (uw wens) hebben wij extra kosten gemaakt.
Dus wij hopen dat u ziet, dat ondanks de miscommunicatie wij echt ons best hebben gedaan de cover bij u tijdig te leveren.
Veel plezier met de cover en hopelijk tot ziens.
Mvg Hottubspa.nl

Adriaens Kristof

Professionel en correct

Duidelijk en bondige uitleg

Nihil.. je kan uiteraard niet alle spatscherm ten toon stellen
Nihil.. je kan uiteraard niet alle spatscherm ten toon stellen
Onze bestelling zal waarschijnlijk een 3-tal maanden duren omdat we een zwarte omkadering wensten. Maar op zich geen probleem om even langer te wachten.

Beste Kristof,
Beste Kristof,
Zojuist heb ik u gesproken inzake uw feedback. Ik begreep uw verwijzing naar de spatschermen niet zo. Maar het bleek dat u de spa's bedoelde;). Inderdaad kunnen wij onmogelijk alle uitvoeringen ten toon stellen die wij in ons assortiment hebben. Daarom pikken wij er enkele uit om toch de highlights van het merk of het model te laten zien.
Fijn dat u verder zo tevreden bent. U heeft echt iets besteld om naar uit te kijken!
Mvg Hottubspa.nl

Fam Heijnen

3 jaar geleden jacuzzi gekocht na goede uitleg en begeleiding van Bastin, en nog steeds super blij mee. Komen regelmatig in de winkel om wat te kopen of doen dit online. Vandaag besteld is morgen in... 3 jaar geleden jacuzzi gekocht na goede uitleg en begeleiding van Bastin, en nog steeds super blij mee. Komen regelmatig in de winkel om wat te kopen of doen dit online. Vandaag besteld is morgen in huis, Super

bij een probleem met onze jacuzzi werd dit zeer adequate en netjes opgelost, uitstekende service. Ook in de winkel altijd vriendelijk en netjes geholpen.

Vooral zo doorgaan!

Goedemiddag,
Allereerst bedank dat u de tijd heeft genomen om een positieve feedback achter te laten, dit doet ons altijd erg goed!
Wij gaan ons best doen in de toekomst dezelfde service te...
Goedemiddag,
Wij gaan ons best doen in de toekomst dezelfde service te blijven leveren en wij hopen u nog vaak te mogen zien in onze winkel ;)

Gert-Jan Wagteveld

Snelle vlotte levering

Snel

Beste Gert-Jan,
Allereerst bedankt voor uw positieve feedback!
Beste Gert-Jan,
Allereerst bedankt voor uw positieve feedback!
Wij zijn erg blij om te horen dat u tevreden was over onze service en levering, en hopen u ook snel weer terug te zien.

VanSon Marc

1-ste maal gecontacteerd, Er was een verkeerde levering maar dit werd snel rechtgezet.

snelheid van leveren.

Beste Marc,
Allereerst bedankt voor je review.
Beste Marc,
Allereerst bedankt voor je review.
Wij doen altijd ons best om foutjes zo snel mogelijk recht te zetten, dus fijn om te horen dat u dat ook heeft gemerkt. Wij hopen u snel weer terug te zien!

Danny De Sloovere

Correcte service

Goede uitleg producten (voor mij persoonlijk minder belangrijk omdat ik producten reeds kende)

Feedback voor opvolging bestelling ( track en trace van levering)

Beste,
Allereerst bedankt voor het schrijven van uw feedback.
Beste,
Allereerst bedankt voor het schrijven van uw feedback.
Hierbij onze excuses voor het missen van een track & trace code. Normaal gesproken proberen wij hier altijd op te letten, helaas is er bij uw bestelling iets misgegaan in de communicatie vanuit onze kant.
Wij zullen dit proberen in de toekomst te voorkomen en hopen u ooit nog eens terug te zien bij ons!

J. L. van der Mooren

We hadden al besloten een zwembad te kopen, maar toen we dat gingen doen, was de corona lockdown een feit en wilde ineens iedereen een zwembad kopen. Dat zorgde voor vertragingen bij de levering en... We hadden al besloten een zwembad te kopen, maar toen we dat gingen doen, was de corona lockdown een feit en wilde ineens iedereen een zwembad kopen. Dat zorgde voor vertragingen bij de levering en lastigere telefonische bereikbaarheid van de zwembadenwebshop. Overmacht. Want in het vervolg zijn service, benodigde nazorg en bereikbaarheid steeds prima geweest. We zijn er blij mee en zeker ook met het zwembad en toebehoren!

Goede voorlichting en zie verder mijn review.

Ga zo door.

Goedemiddag,
Allereerst bedankt dat je de tijd heeft genomen om een review over ons te plaatsen!
Goedemiddag,
Inderdaad was het voor ons een uitdaging om onze voorraad en telefonische bereikbaarheid bij te houden, wij zijn daarom ook blij om te lezen dat u achteraf tevreden was over onze service en wij hopen u volgend seizoen terug te zien! :)