Zomerdek voor zwembad besteld. Snelle levertijd. Jammer dat ik niet wist dat de kleur zilver was, Had graag een blauwe gehad.

De kleur kunnen kiezen van het zwembad dek.

Goed geinformeerd.

Product snel bezorgd. Wij waren de eerste keer niet thuis en moesten een nieuwe afspraak maken voor het leveren. Dat ging snel en nu netjes via een bericht aangegeven hoe laat ze zouden komen

We kunnen het product pas over een maand gaan gebruiken. Weten dus niet of het goed werkt.

Zeer goed

Levertijd, correspondentie

Jonkers

Goede hulp bij bestelling en snelle levering

Tijdens bestelling had ik een vraag en kon via online support meteen geholpen worden. Super.

nee

Vlotte communicatie en snelle levering

Het is voor mij zeer wenselijk dat producten kunnen afgeleverd worden in de namiddag. Een verkoopsite die zo iets kan aanbieden heeft voor mij een pluspunt

Bestelling snel geleverd. Helaas was één onderdeel niet aanwezig. Na een mailtje werd het snel nageleverd.

Joost Boer

We hebben tot nu toe prima ervaringen met zwembaden webshop. Ze doen wat ze zeggen en hebben de mogelijkheid om aan te geven dat je op de hoogte gesteld wilt worden als uitverkochte zaken niet meer...

nakomen van afspraken

D. Hoekstra

Prima webshop! Als je een vraag hebt, krijg je snel antwoord. Een bestelde artikelen zijn een of twee dagen later binnen!

Snelle afhandeling en levering, prima