Snel geleverd

Gerrit Degroote

Alles perfect verlopen.

Makkelijk bestellen uit het ruime assortiment, soepele bezorging.

Zie boven

Neen

Huize Zeldenrust

Slecht

nee

gloor moet gloor bevatten na 20 tabletten in een keer te gebruiken zat er nog steeds na 4 dagen geen gloor in het water. pure oplichting.

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste mevrouw,

Na uw bericht op feedbackcompany heb ik gelijk contact met u opgenomen inzake uw klacht. Eerder was ik hiervan namelijk niet op de hoogte omdat u ons hierover niet had geĆÆnformeerd. Vervolgens heeft uw onderhoudsmonteur met onze chloortabletten leverancier gesproken.

Echter gaf uw onderhoudsmonteur aan dat de oudere tabletten die u eerst had beter werkte. Waarschijnlijk zijn dit dan tabletten of niet in Nederland verkocht mogen worden of met een veel sterker concentratie. Zeker omdat uw zwembad professioneel wordt gebruikt.

Jammer dat deze ervaring u tegen is gevallen maar wij zijn geen oplichters en hebben nog nooit eerder een klacht over de 200 grams tabletten gehad.

Mvg Zwembadenwebshop.nl

Levering positief
Retourneren negatief

Retourprocedure erg langdradig en niet klantvriendelijk ivm opsturen van fotos en ventiel ( zwembad kapot knippen terwijl alleen de glijbaan kapot was) en vervolgens te horwn krijgen dat het badje niet meer leverbaar is

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste Anouk,

Jammer dat je het zo hebt ervaren, dit was bij mij niet bekend. Foto's zijn altijd nodig om de garantieprocedure te starten. Vanaf het begin was het duidelijk dat wij een ventiel wenste te ontvangen voor de garantie. Ik heb jou ook verteld dat er geen losse glijbaan bestaat dus ik deze niet kon vervangen. Helaas was het badje toen niet meer op voorraad maar wij hebben gelijk voorgesteld om of een ander badje of het bedrag terug te storten. Dit vond jij fijn, heb je mij geantwoord en we hebben het aankoopbedrag teruggestort. Dus deze reactie verrast mij, daar wij wel altijd goed contact hebben gehad.

Mvg ZwembadenWebshop.nl

CS

Driewegkraan en nieuwe skimmer voor Subway zwembad besteld, twee dagen later ontvangen!

vlotte levering

Sjef Kemper

Ik ben een paar keer naar het bedrijf geweest en heb daar vakkundige informatie verkregen betreffende de verwarming en pompsysteem van ons zwembad. de bezorging van de middelen ging soepel. Later...

vriendelijk en behulpzaam. vakkundig advies (ze weten waar ze over praten en je merkt dat het hart op de goede plaats zit)

Een vestiging in de buurt (grapje)

Makkelijke site, snelle levering

snelle levering

nee

Santing

snelle levering

Annabel

Super. Snelle levering. Had daarna nog vragen die ook snel en correct via de mail zijn beantwoord.

Snelle reactietijd. Goede informatie.