Goed geholpen aan de telefoon!

Ik had het verkeerde product besteld, en ben daarna netjes geholpen aan de telefoon!

R vd Mheen

Spullen uitstekend en snel afgeleverd in een verfrommelde doos , zeer slechte service retourneren . Per ongeluk de verkeerde pomp gekregen maar omruilen was niet mogelijk. Dus met verzenden 50 euro...

Betere en flexibeler dienstverlening naar klanten toe . Mail verkeer was goed en informatie maar niet oplossend

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste Richard,

Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je het zo hebt ervaren! Wat je er niet bij vermeld is dat je zelf de verkeerde pomp hebt aangeschaft. Dus niet per ongeluk de verkeerde pomp heb gekregen. Omruilen was zeker wel mogelijk, wanneer je deze in de winkel zou afleveren. Dit heb ik je ook gemaild. M.b.t. de 14 dagen waarop het bedrag wordt terug gestort is dit een regel waaraan webshops moeten voldoen. Dit is wat ik ook in de mail vermeldde: Het bedrag wordt z.s.m. MAAR uiterlijk binnen 14 dagen aan jou teruggestort. Sterker nog grote kans dat het al netjes is teruggestort. Mvg Bernice

Annemiek

Leuk bedrijf, zwembad is prima en met vragen kun je altijd terecht. ook de tips per mail na aankoop van het zwembad zijn nuttig

Sterke punt is de gemakkelijke communicatie, per mail of via de chat.

Misschien even vermelden dat je ook zand moet hebben als je een zandfilterpomp koop, scheelt weer een nieuwe bestelling:)

E. Faes

Goede service, snelle levering, snel antwoord op vraag (via mail in mijn geval). Zeer vriendelijk personeel!

Snelle service, ook via mail wordt er direct geantwoord.

Robert

Zeer goed en vakkundig geholpen (ook per e-mail)

Goede persoonlijke uitleg.

auTimotion

Fijne club.
Geen poespas, maar gewoon snelle levering.

Top bedrijf.
Goede uitleg etc.

T c Franken

Snelle levering. Prijsrechnisch goef. Buizenframe helaas niet correct, maar middels enig technisch inzicht plus een boirmachine toch opgelost