Prima informatie en heel uitgebreid aanbod

Snelle service, extra uitleg bij producten qua onderhoud

Bij aanschaf van zonnepaneel voor het water opwarmen was het niet duidelijk welke aansluitingen er nodig waren.
Post.nl beweerde tweemaal langs geweest te zijn maar hebben nooit gebeld, we...
Post.nl beweerde tweemaal langs geweest te zijn maar hebben nooit gebeld, we waren nochtans thuis!

Top! Snelle levering en prima verpakt. Zeer tevreden iedere keer!

Hoi Marisa,

Leuk om te lezen dat u iedere keer tevreden bent met onze service.

We zijn blij met u als klant. :)

John Tuerlings BeDaBouw

Ik kreeg een familie gevoel.
goede informatie
gezellige tijd gehad
heerlijk hapje en drankje.
toch weer uitbreiding op onze welnes

Ja ook al hebben we een spa we kregen toch goede aanvullende informatie.

tijdens de open deur dag beter weer bestellen :-):-)

Hoi John,

Bedankt voor deze mooie reactie. Wat fijn dat u een familie gevoel bij ons heeft.

We zien u graag terug. :)

H.Rijnberg

Snelle en juiste levering

zwem producten die nergens anders verkrijgbaar zijn.

zo blijven leveren

Beste,

Wat fijn dat alles snel en juist is geleverd.

En we blijven zo leveren. :)

ZwembadenWebshop.nl

De zending kwam heel snel binnen

Hi,

Bedankt voor de reactie en wat fijn dat alles is snel geleverd.

Wim

Alle noodzakelijke artikelen in één shop.
Concurrerend geprijsd en snel geleverd.

Uitgebreid en concurrerend assortiment.

Er ging eea fout met de informatievoorziening in de PostNL app. Maar alles is wel als één pakket snel geleverd.

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste Wim, Bedankt voor de feedback! Wat leuk om te lezen dat u alle noodzakelijk artikelen kon vinden op onze webshop. Tot volgende keer op de webshop. Gr. Wala... Beste Wim, Bedankt voor de feedback! Wat leuk om te lezen dat u alle noodzakelijk artikelen kon vinden op onze webshop. Tot volgende keer op de webshop. Gr. Wala ZwembadenWebshop.nl

Zeer tevreden

snelle levering en telefonisch goed bereikbaar

Beste Peter,

Wat fijn dat u tevreden bent met onze service. :)

We zien u graag terug.

Agnieszka

Kwaliteit naar wens. Snelle levering.

Beste Agnieszka,

Wat fijn dat de kwaliteit naar wens is.

We zien u graag terug.

Toine

Prima bedrijf, goed advies gehad bij aankoop zwembad

Vriendelijk en behulpzaam personeel

jo verboven

Goed behandeld over uitleg alleen had een lekkage in de unit en dan stuurde ze mij naar de leverancier ja ik heb dat bad bij jullie gekocht dan verwacht ik ook dat jullie dat oplossen

ja regelmatig informeren ze je over hoe het gaat vooral belangrijk in het begin je het bad pas hebt

als je problemen hebt zoals een klein onderdeeltje vervangen dat ik dan niet zelf naar leverancier moet maar dat jullie dat doen

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste Jo, Bedankt voor uw feedback! Wij willen uiteraard dat het probleem voor u zo snel mogelijk opgelost wordt. Zo ook bij uw lekkage. Alleen is de snelste manier zonder tussenkomst van ons.... Beste Jo, Bedankt voor uw feedback! Wij willen uiteraard dat het probleem voor u zo snel mogelijk opgelost wordt. Zo ook bij uw lekkage. Alleen is de snelste manier zonder tussenkomst van ons. Want hierdoor kan er ruis ontstaan en moet u langer wachten op een reactie, omdat er een schakel tussen zit. Wij hebben ook geen onderdelen op voorraad dus kunnen ook niet even iets vervangen voor u. Daar is de service van Intex speciaal voor gemaakt! Dit service centrum heeft monteurs in dienst die alles van uw aangekochte product weten en u dus het beste kunnen helpen. Desalniettemin zullen wij altijd u helpen met hen contact op te nemen of mocht de service van Intex onverhoopt (gebeurd zelden) niet naar uw wens zijn, zullen wij dit samen met u proberen op te lossen. Wij gaan er dan ook vanuit dat uw pomp weer goed werkt, mocht dit niet zo zijn laat u ons dit dan weten? We zien u graag weer terug in onze winkel! Mvg Bernice ZwembadenWebshop.nl