Peter pauwels

Vlotte communicatie en ze leveren snel

Correcte website en goeie prijzen

Beste Peter,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve review achter te laten :)
Wij hopen deze service in de toekomst voort te kunnen zetten!
Groetjes Quint

Robbert

Snel

Besteld luchtjes voor de Hottube, snel geleverd!! Gewoon goede service

Hoi Robbert,
Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service, en wij hopen dat u lekker kunt genieten van uw fris ruikende hottub ;)
Wij hopen u ooit nog terug te zien!
Groetjes...
Hoi Robbert,
Wij hopen u ooit nog terug te zien!
Groetjes Quint

Winkler Philippe

Gewoon geweldig..

Goede service...snelle levering..goede communicatie

Nihil

Goeiemiddag,
Fijn dat u tevreden bent over onze service en levering, wij doen hier dan ook altijd erg ons best voor :)
Mocht u ooit nog iets nodig hebben weet u ons te...
Goeiemiddag,
Mocht u ooit nog iets nodig hebben weet u ons te vinden!

Wim Maes

Perfect

duidelijk
klantenservice

Goedemiddag Wim,
Bedankt voor uw positieve feedback!
Mocht u ooit nog iets nodig hebben om lekker te bubbelen weet u ons te vinden ;)
Fijne dag en groetjes,

Dion Dillen

Net en super snel geleverd

Goede uitleg van de producten

Nvt

Goedendag,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve review te schrijven!
Goedendag,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve review te schrijven!
Wij zij blij dat u tevreden bent over onze service en uitleg van de producten, en wij hopen u snel weer terug te zien bij Hottubspa ;)
Groetjes Quint,

Desiree van elst

Erg goed advies gekregen.geen vraag was ze teveel.

Duidelijke uitleg, personeel die weet waarover ze praten.

Beste Desiree,
Allereerst bedankt voor uw positieve review.
Beste Desiree,
Allereerst bedankt voor uw positieve review.
Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over ons personeel en het advies dat u heeft gekregen, en wij hopen dit te kunnen voortzetten in de toekomst :)
Groetjes Quint,

cave4all.com

Deal snel gesloten alleen foutje in het verzenden van product

helder en duidelijk

afspraken nakomen en mails checken

Goedemiddag,
N.a.v. de verbeterpunten of tips, heb ik even het een en ander uitgezocht.
Helaas was er een miscommunicatie in de levering van de cover.
Woensdag had mijn collega gemaild...
Goedemiddag,
N.a.v. de verbeterpunten of tips, heb ik even het een en ander uitgezocht.
Helaas was er een miscommunicatie in de levering van de cover.
Woensdag had mijn collega gemaild of het eventueel mogelijk was om de cover vrijdag te leveren.
Helaas vanwege spa plaatsingen was mijn collega op donderdag afwezig waardoor zij niet kon checken of u nadien gereageerd had. Dit had beter gepland kunnen worden vanuit ons, onze excuses hiervoor.
Vrijdag was zij weer aanwezig op kantoor en heeft toen haar uiterste best gedaan om een oplossing te vinden en de cover zo snel mogelijk uw kant op te krijgen.
De cover is vervolgens op dinsdag nog voor acht uur geleverd bij u thuis. Eerder was niet mogelijk en voor de zending voor 8.00 uur (uw wens) hebben wij extra kosten gemaakt.
Dus wij hopen dat u ziet, dat ondanks de miscommunicatie wij echt ons best hebben gedaan de cover bij u tijdig te leveren.
Veel plezier met de cover en hopelijk tot ziens.
Mvg Hottubspa.nl

Adriaens Kristof

Professionel en correct

Duidelijk en bondige uitleg

Nihil.. je kan uiteraard niet alle spatscherm ten toon stellen
Nihil.. je kan uiteraard niet alle spatscherm ten toon stellen
Onze bestelling zal waarschijnlijk een 3-tal maanden duren omdat we een zwarte omkadering wensten. Maar op zich geen probleem om even langer te wachten.

Beste Kristof,
Beste Kristof,
Zojuist heb ik u gesproken inzake uw feedback. Ik begreep uw verwijzing naar de spatschermen niet zo. Maar het bleek dat u de spa's bedoelde;). Inderdaad kunnen wij onmogelijk alle uitvoeringen ten toon stellen die wij in ons assortiment hebben. Daarom pikken wij er enkele uit om toch de highlights van het merk of het model te laten zien.
Fijn dat u verder zo tevreden bent. U heeft echt iets besteld om naar uit te kijken!
Mvg Hottubspa.nl

Fam Heijnen

3 jaar geleden jacuzzi gekocht na goede uitleg en begeleiding van Bastin, en nog steeds super blij mee. Komen regelmatig in de winkel om wat te kopen of doen dit online. Vandaag besteld is morgen in... 3 jaar geleden jacuzzi gekocht na goede uitleg en begeleiding van Bastin, en nog steeds super blij mee. Komen regelmatig in de winkel om wat te kopen of doen dit online. Vandaag besteld is morgen in huis, Super

bij een probleem met onze jacuzzi werd dit zeer adequate en netjes opgelost, uitstekende service. Ook in de winkel altijd vriendelijk en netjes geholpen.

Vooral zo doorgaan!

Goedemiddag,
Allereerst bedank dat u de tijd heeft genomen om een positieve feedback achter te laten, dit doet ons altijd erg goed!
Wij gaan ons best doen in de toekomst dezelfde service te...
Goedemiddag,
Wij gaan ons best doen in de toekomst dezelfde service te blijven leveren en wij hopen u nog vaak te mogen zien in onze winkel ;)

Gert-Jan Wagteveld

Snelle vlotte levering

Snel

Beste Gert-Jan,
Allereerst bedankt voor uw positieve feedback!
Beste Gert-Jan,
Allereerst bedankt voor uw positieve feedback!
Wij zijn erg blij om te horen dat u tevreden was over onze service en levering, en hopen u ook snel weer terug te zien.