Josephine Braeken

Betrouwbaar bedrijf, goede communicatie, snelle afhandeling

Eerlijke communicatie

Goedemorgen Josephine,
Bedankt voor je positieve review. Wij doen ons best om onze klanten zo correct en zo snel mogelijk te helpen. Wij zijn blij dat dit ook zo bij jou is overgekomen :)...
Goedemorgen Josephine,
We zien je graag terug in onze winkel of online!

John

Zeer goed

Correct

Goedemorgen John,
Bedankt voor je positieve review. Wij waarderen dit enorm :)
We zien je graag terug in onze winkel of online.

J Berends

Besteld en geleverd met een kleine Corona vertraging wat niet is aan te rekenen bij dit bedrijf. Prima service

Hebben wat ik zocht, en vermeld veel informatie

Een kleine vermelding dat door COVIT19 er een kleine vertraging kan ontstaan

Goedemiddag,
Bedankt voor je positieve review! Door corona kan het inderdaad zijn dat er een langere levertijd op de pakketten zit. Wij zullen je verbeterpunt meenemen!
Ik wens je veel...
Goedemiddag,
Ik wens je veel plezier van je bestelling en we zien je graag terug op onze webshop of in onze winkel!

Richard Boogaard

Ik was op zoek naar een item welke ik eerder besteld had. In eerste instantie wilde de medewerker aan de telefoon geen moeite doen om mijn eerdere bestelling op te zoeken (te veel werk aldus de... Ik was op zoek naar een item welke ik eerder besteld had. In eerste instantie wilde de medewerker aan de telefoon geen moeite doen om mijn eerdere bestelling op te zoeken (te veel werk aldus de medewerker aan de telefoon). Uiteindelijk, na een 2e telefoontje wel perfect geholpen

Na 2e telefoontje was communicatie goed

In eerste instantie direct klantvriendelijk zijn, niet na een 2e telefoontje dit wel doen

Goedemiddag,
Tijdens het eerste telefoontje kon mijn collega de order niet spoedig vinden. Lopende het tweede gesprek heeft mijn collega de order kunnen vinden en is alles netjes opgelost!...
Goedemiddag,
Wij wensen je veel plezier met je bestelling en we zien je graag terug bij ons op de website of in onze winkel!

kricke

Zeer vlot

vlotte afhandeling

Mijn order bleef een hele week op 'wordt verpakt' staan, terwijl op website staat 'wordt verzonden in 1 dag'. verwarrend - maar na een mailtje kreeg ik onmiddellijk antwoord en was de dag later mijn... Mijn order bleef een hele week op 'wordt verpakt' staan, terwijl op website staat 'wordt verzonden in 1 dag'. verwarrend - maar na een mailtje kreeg ik onmiddellijk antwoord en was de dag later mijn bestelling bij mij. prima opgelost dus!

Goedendag,
Bedankt voor je positieve review! Onze excuses voor het ongemak met het verzenden, dit zullen wij meenemen.
Ik wens je veel plezier van je bestelling en we zien je graag terug...
Goedendag,
Ik wens je veel plezier van je bestelling en we zien je graag terug in onze webshop of winkel!

Arjan

Fijn bedrijf, komt afspraken netjes na

Snelle service

Goedendag Arjan,
Bedankt voor je positieve review! We hopen u snel weer terug te zien op onze webshop of in de winkel.

restyle autoschade

Ervaring goed, alleen jammer dat we zelf moesten bellen wanneer het geleverd werd, dus dat het ook bijna een week duurde dat we het kregen

?

sneller reageren op een bestelling als het niet via de reguliere post gaat

J

Zeer goed advies
En spullen snel binnengekregen

Snelle service en goed advies

Beste,
Bedankt voor je positieve review! Fijn dat alle spullen snel waren gekomen. Wij doen altijd ons best om goed advies te geven en ik ben blij dat je zit ook zo hebt ervaren :)
We zien...
Beste,
We zien je graag nog eens terug in onze winkel of online!

Lange Jan L

Prima service, open communicatie , doen wat ze beloven

Gaan niet moeilijk doen als er iets is, zoeken direct naar een oplossing

mag allemaal iets sneller gaan en reden van probleem terug melden zou mooi zijn

Beste,
Bedankt voor je mooie review.
We hopen je gauw weer te zien in onze winkel of online!

particulier

Voorlopig in orde

vlotte levering

geen reuter beleid en geen kosteloze retour

Goedemiddag,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor een review. Bij ons mag u altijd retourneren onder "wet koop op afstand" binnen 14 dagen na aankoop van een product (mits het product ongebruikt is en niet speciaal op maat is gemaakt). De retourskosten komen inderdaad voor uw rekening hierbij. Wij hopen u nog eens te zien in onze webshop of (wanneer het weer mag) in onze showtuin!