kricke

Zeer vlot

vlotte afhandeling

Mijn order bleef een hele week op 'wordt verpakt' staan, terwijl op website staat 'wordt verzonden in 1 dag'. verwarrend - maar na een mailtje kreeg ik onmiddellijk antwoord en was de dag later mijn... Mijn order bleef een hele week op 'wordt verpakt' staan, terwijl op website staat 'wordt verzonden in 1 dag'. verwarrend - maar na een mailtje kreeg ik onmiddellijk antwoord en was de dag later mijn bestelling bij mij. prima opgelost dus!

Goedendag,
Bedankt voor je positieve review! Onze excuses voor het ongemak met het verzenden, dit zullen wij meenemen.
Ik wens je veel plezier van je bestelling en we zien je graag terug...
Goedendag,
Ik wens je veel plezier van je bestelling en we zien je graag terug in onze webshop of winkel!

Arjan

Fijn bedrijf, komt afspraken netjes na

Snelle service

Goedendag Arjan,
Bedankt voor je positieve review! We hopen u snel weer terug te zien op onze webshop of in de winkel.

restyle autoschade

Ervaring goed, alleen jammer dat we zelf moesten bellen wanneer het geleverd werd, dus dat het ook bijna een week duurde dat we het kregen

?

sneller reageren op een bestelling als het niet via de reguliere post gaat

J

Zeer goed advies
En spullen snel binnengekregen

Snelle service en goed advies

Beste,
Bedankt voor je positieve review! Fijn dat alle spullen snel waren gekomen. Wij doen altijd ons best om goed advies te geven en ik ben blij dat je zit ook zo hebt ervaren :)
We zien...
Beste,
We zien je graag nog eens terug in onze winkel of online!

Lange Jan L

Prima service, open communicatie , doen wat ze beloven

Gaan niet moeilijk doen als er iets is, zoeken direct naar een oplossing

mag allemaal iets sneller gaan en reden van probleem terug melden zou mooi zijn

Beste,
Bedankt voor je mooie review.
We hopen je gauw weer te zien in onze winkel of online!

particulier

Voorlopig in orde

vlotte levering

geen reuter beleid en geen kosteloze retour

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor een review. Bij ons mag u altijd retourneren onder "wet koop op afstand" binnen 14 dagen na aankoop van een product (mits het product ongebruikt is en niet speciaal op maat is gemaakt). De retourskosten komen inderdaad voor uw rekening hierbij. Wij hopen u nog eens te zien in onze webshop of (wanneer het weer mag) in onze showtuin!

S.

Onverzorgde manier van Bezorgen

Mooie website, informatie prima. gewenste aantal niet mogelijk

Verpakking amateuristisch aan elkaar geplakt slordig geleverd, door dat dit slordig is ingepakt vraag je of het retour kan maar dan kost het je retourkosten door het onverzorgde van hun kant, als... Verpakking amateuristisch aan elkaar geplakt slordig geleverd, door dat dit slordig is ingepakt vraag je of het retour kan maar dan kost het je retourkosten door het onverzorgde van hun kant, als het product niet is wat ik zelf terug wil sturen begrijp ik het. Ook de gewenste aantallen niet mogelijk terwijl wel voldoende voorradig. Het gaat toch om een betalende klant, wie het ook is maakt niet uit lijkt mij.

Martijn

Aankoop hottub kachel. Snel geleverd

Levering veel sneller dan vermeld op website

Beste Martijn,
Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn dat de hottub kachel snel geleverd is, dat is ook ons streven. Ik hoop dat u veel plezier heeft van de hottub kachel!
Groetjes,...
Beste Martijn,

De boer

Top

Duidelijk goed vindt baar

Beste,
Bedankt voor uw positieve feedback! Daar zijn wij erg blij mee.
We hopen u snel weer te zien in onze webshop of winkel.

H.v.d.Bruinhorst

Snelle levering en correct

Snelle levering en correct

Maten vermelden

Beste,
Bedankt voor uw positieve review! We doen er alles aan om de levering zo snel mogelijk te laten verlopen. Ik wens u veel plezier van uw bestelling.