Prijs qualiteit verhouding erg goed

Goedemorgen,
Zojuist hebben wij elkaar gesproken naar aanleiding van de feedback. We nemen je verbeterpunten mee :)
Groetjes,...

Voeten

Nvt

Nvt

Goedemorgen,
Bedankt voor je positieve review :)
We zien je graag terug in onze winkel of online!

Schmidt

Snelle, nette verzending

Goedemorgen,
Bedankt voor je positieve review :) Daar worden wij blij van!
Goedemorgen,
Bedankt voor je positieve review :) Daar worden wij blij van!
Onze magazijnmedewerkers doen hard hun best om de pakketten zo snel mogelijk te verzenden. We zijn blij dat je dat ook zo ervaren hebt!
We zien je graag terug in onze webshop of online!

H. Dits

Duidelijke website. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Vermelding aantal stuks per verpakking miste ik in de omschrijving van bijv. teststrips

Goedemorgen,
Bedankt voor je positieve review! Daar worden wij blij van.
Ik zal je feedback doorgeven aan ons online contentteam ;)
We zien je graag terug in onze winkel of online....
Goedemorgen,
Bedankt voor je positieve review! Daar worden wij blij van.
Ik zal je feedback doorgeven aan ons online contentteam ;)
We zien je graag terug in onze winkel of online.

Baukje

Goed, klantenservice prima. Aflevering wel iets later dan opgegeven.

Contact met medewerker.

Niet echt.

Goedemorgen Baukje,
Bedankt voor je positieve review! Helaas door de drukte bij onze vervoerder kan het zijn dat de levering wat later komt.
We hopen je snel weer te zien in onze winkel of...
Goedemorgen Baukje,

Sylvia

Je wordt er altijd vriendelijk geholpen, ook als er iets kapot is lossen ze het probleem op. vragen over de mail worden snel beantwoord.

vriendelijk, oplossingsgericht, goede communicatie

Goedemorgen Sylvia,
Bedankt voor je positieve review. Ik zal de complimenten doorgeven aan mijn collega's :)
We zien je graag terug bij ons in de winkel of online!

Josephine Braeken

Betrouwbaar bedrijf, goede communicatie, snelle afhandeling

Eerlijke communicatie

Goedemorgen Josephine,
Bedankt voor je positieve review. Wij doen ons best om onze klanten zo correct en zo snel mogelijk te helpen. Wij zijn blij dat dit ook zo bij jou is overgekomen :)...
Goedemorgen Josephine,
We zien je graag terug in onze winkel of online!

John

Zeer goed

Correct

Goedemorgen John,
Bedankt voor je positieve review. Wij waarderen dit enorm :)
We zien je graag terug in onze winkel of online.

J Berends

Besteld en geleverd met een kleine Corona vertraging wat niet is aan te rekenen bij dit bedrijf. Prima service

Hebben wat ik zocht, en vermeld veel informatie

Een kleine vermelding dat door COVIT19 er een kleine vertraging kan ontstaan

Goedemiddag,
Bedankt voor je positieve review! Door corona kan het inderdaad zijn dat er een langere levertijd op de pakketten zit. Wij zullen je verbeterpunt meenemen!
Ik wens je veel...
Goedemiddag,
Ik wens je veel plezier van je bestelling en we zien je graag terug op onze webshop of in onze winkel!

Richard Boogaard

Ik was op zoek naar een item welke ik eerder besteld had. In eerste instantie wilde de medewerker aan de telefoon geen moeite doen om mijn eerdere bestelling op te zoeken (te veel werk aldus de... Ik was op zoek naar een item welke ik eerder besteld had. In eerste instantie wilde de medewerker aan de telefoon geen moeite doen om mijn eerdere bestelling op te zoeken (te veel werk aldus de medewerker aan de telefoon). Uiteindelijk, na een 2e telefoontje wel perfect geholpen

Na 2e telefoontje was communicatie goed

In eerste instantie direct klantvriendelijk zijn, niet na een 2e telefoontje dit wel doen

Goedemiddag,
Tijdens het eerste telefoontje kon mijn collega de order niet spoedig vinden. Lopende het tweede gesprek heeft mijn collega de order kunnen vinden en is alles netjes opgelost!...
Goedemiddag,
Wij wensen je veel plezier met je bestelling en we zien je graag terug bij ons op de website of in onze winkel!