Vaste klant in de zomer voor al onze benodigdheden rondom ons frame zwembad

Komt afspraak na.

Dat bestelling snel in huis is

Hans Boer /U B T C bv

Sinds medio 2018 . prima service . duidelijke informatie.

vriendelijk en geduldig personeel .hulpvaardig bij het inpakken van grote stukken. beetje smalle entree .

Gebruiksvriendelijke snelle website

Reageren snel op vragen via de chat

Levertijden aanpassen op website, in mijn geval stond er 3 dagen. Het heeft echter ruim 1 week geduurd

Bestelling niet ontvangen

Geen ervaring mee

Stuur geen mail terug, oh u heeft u bestelling niet ontvangen, ik kom er morgen op terug en dan niet erop terug komen maar een feedback formulier sturen. Niet handig.

Beste klant,

Nadat ik de bestelling had bekeken, was het mij niet duidelijk wat er mis is gegaan met de bestelling. De Track and trace code geeft namelijk aan dat de bestelling gewoon bij ons op tijd de deur is uitgegaan en dat deze is geleverd. Bij navraag aan collega's is mij dit ook niet duidelijk geworden. Vandaar dat ik jou afgelopen week heb proberen te contacten. Ik heb gemaild en ook twee maal de voicemail ingesproken, maar helaas geen contact met je gehad. Zou je als nog contact met ons kunnen opnemen zodat wij kunnen zien wat wij kunnen verbeteren in dit proces? Of heb je ons misschien verward met een andere webshop waar je een bestelling hebt gedaan?

Ik hoor het graag!

ZwembadenWebshop.nl

martijn boer

Super geholpen en heel te vrede over de uitleg.

ja dat weet ik niet heb er 1 keer gloor blokken online gekocht.
dat was naar alle tevredenheid.
heb er en jacuzzi gekocht en werd heel goed ontvangen en kreeg genoeg uitleg.
dus zeer te vrede denk dat de gastvrijheid een heel sterk punt is.

Beste meneer,

Wat een mooi compliment.! Wij zien u graag bij ons terug!

Mvg Bernice

Prima bedrijf met snelle levering, personeel heeft helaas weinig kennis van zaken.

zeer snelle levering en goede opstart tips via mail

Op het moment dat ik kwam was degene die over de hottubs ging er helaas niet. En helaas wisten de andere medewerkers zeer weinig van het product af. Alles hing van 1 man af die er niet was dus dan kun je beter de winkel tijdelijk sluiten.

Beste meneer,

Bedankt voor uw feedback. Het klopt dat de tweede keer dat u bij ons in de winkel kwam, een nieuw personeelslid trof omdat wij op een beurs stonden. Uiteraard heeft Bastin na de order alles nog met u doorgenomen, zodat als u nog vragen had dit had kunnen bespreken. Wij streven er uiteraard naar om altijd personeel met kennis van de producten in de winkel te hebben staan, maar door de beurs is dit even een middagje dus wat minder geweest. Onze excuses voor het ongemak.

Prima!snelheid.

Snelheid.

Vlotte reactie, ook nadat de betaling via Ideal niet lukte.

nee, niet echt

Jammer dat de Ideal betaling niet lukte (kan aan mijn of jullie betaling gelegen hebben. Nu hadden we beiden extra handelingen te verrichten)