Ron van o

Uitstekend en vriendelijk. Wij hebben hier onze zwembad en hottub aangeschaft

Nemen de tijd en zijn vriendelijk

Goedemorgen Ron,
Wat leuk om dit te horen! Een vaste klant dus ;) Wij zijn blij dat je zo tevreden bent!
Geniet van je hottub en veel zwemplezier deze zomer :)

Martijn

Snel en goed

Snelle reactie

Zorgen dat er altijd filters op vooraad zijn.

Hi Martijn,
Super bedankt voor je positieve review! Ik hoop dat het geurtje bevalt ;)
Hopelijk tot snel in onze winkel of online!

Luz

Goedemiddag,
Bedankt voor je positieve review! Daar zijn wij erg blij mee :)
We hopen je snel te zien in onze winkel of online!

Jrean

Een zeer slechte ervaring met zwembadenwebshop.nl gehad.
Ik wilde een eco10 warmtepomp kopen die op hun website stond voor 795,-
Ik heb gevraagd of deze op voorraad was en naar ons adres...
Een zeer slechte ervaring met zwembadenwebshop.nl gehad.
Ik wilde een eco10 warmtepomp kopen die op hun website stond voor 795,-
Ik heb gevraagd of deze op voorraad was en naar ons adres in het buitenland verzonden kon worden, maar dat konden ze niet.
De pomp was wel op voorraad.
Dus ik transport geregeld in Nederland zodat de pomp later naar ons zou komen. Tussendoor nog contact gehad en de pomp kon ik dan via de webshop bestellen.
Ga ik bestellen . . . . . Pomp ineens 925,- euro gemaakt. Wat een laaienlichters deze mensen.
Uiteraard weer contact gehad die doodleuk mailt dat het er een misverstand was en dat een nieuwe voorraad pompen ineens duurder waren geworden.
De pomp was 2 dagen eerder gewoon op voorraad dus een gelogen verhaaltje. Als je als bedrijf zo zaken moet doen, kun je er net zo goed mee stoppen. Erg triest.
NOOIT iets bij deze lui kopen zou ik zeggen. Zie ook alle andere reviews. Je bent gewaarschuwd!

niet meer liegen

Beste J,
Beste J,
Helaas is het dit seizoen onvermijdelijk dat de prijzen omhooggaan op veel van onze producten. Dit heeft te maken met diverse zaken, zoals onder andere de materiaal-,transport- en containerkosten welke ineens uitzonderlijk stijgen. Dit willen wij uiteraard ook niet maar is in deze huidige tijd echt de tendens, zie bijvoorbeeld ook het artikel in NU.nl m.b.t. stijging houtprijzen (20 tot 30 procent).
Op het moment dat u onze collega sprak was er inderdaad nog voorraad van vorig jaar, met daarbij behorende verkoopsprijs. U heeft op dat moment zelf ervoor gekozen deze niet te bestellen. Nu is het zo dat er een run is op zwembaden en zwembad-accesoires, waardoor deze snel uitverkocht was.
De nieuwe levering kunnen wij niet voor deze oorspronkelijke prijs voeren, om bovenstaande redenen. Dit heeft onze klantenservice u proberen uit te leggen, jammer dat u dit ziet als een “gelogen verhaaltje”,.
Ik zag dat u vele reviews had geplaatst m.b.t. bovenstaande terwijl er geen bestelling heeft plaatsgevonden. Dat is erg jammer daar u alleen contact heeft gehad met onze klantenservice en daarbij geen ervaring kan hebben over de snelheid van de levering of bijvoorbeeld info over verloop order. Vreemd dat deze dan toch als zeer negatief gerankt worden. Wij wensen u veel succes met het vinden van een passende warmtepomp.
Mvg

Prijs qualiteit verhouding erg goed

Goedemorgen,
Zojuist hebben wij elkaar gesproken naar aanleiding van de feedback. We nemen je verbeterpunten mee :)
Groetjes,...

Voeten

Nvt

Nvt

Goedemorgen,
Bedankt voor je positieve review :)
We zien je graag terug in onze winkel of online!

Schmidt

Snelle, nette verzending

Goedemorgen,
Bedankt voor je positieve review :) Daar worden wij blij van!
Goedemorgen,
Bedankt voor je positieve review :) Daar worden wij blij van!
Onze magazijnmedewerkers doen hard hun best om de pakketten zo snel mogelijk te verzenden. We zijn blij dat je dat ook zo ervaren hebt!
We zien je graag terug in onze webshop of online!

H. Dits

Duidelijke website. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Vermelding aantal stuks per verpakking miste ik in de omschrijving van bijv. teststrips

Goedemorgen,
Bedankt voor je positieve review! Daar worden wij blij van.
Ik zal je feedback doorgeven aan ons online contentteam ;)
We zien je graag terug in onze winkel of online....
Goedemorgen,
Bedankt voor je positieve review! Daar worden wij blij van.
Ik zal je feedback doorgeven aan ons online contentteam ;)
We zien je graag terug in onze winkel of online.

Baukje

Goed, klantenservice prima. Aflevering wel iets later dan opgegeven.

Contact met medewerker.

Niet echt.

Goedemorgen Baukje,
Bedankt voor je positieve review! Helaas door de drukte bij onze vervoerder kan het zijn dat de levering wat later komt.
We hopen je snel weer te zien in onze winkel of...
Goedemorgen Baukje,

Sylvia

Je wordt er altijd vriendelijk geholpen, ook als er iets kapot is lossen ze het probleem op. vragen over de mail worden snel beantwoord.

vriendelijk, oplossingsgericht, goede communicatie

Goedemorgen Sylvia,
Bedankt voor je positieve review. Ik zal de complimenten doorgeven aan mijn collega's :)
We zien je graag terug bij ons in de winkel of online!