E klein

Super Na een kleine klacht is dit zeer klantvriendelijk opgelost.Ik bestel hier zeker vaker

Geen verbeteringen kunnen vinden

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste meneer Klein, Bedankt voor uw positieve reactie! Fijn dat alles is opgelost, ik zal de complimenten doorgeven aan desbetreffende;) Wij zien u graag terug als klant! Mvg... Beste meneer Klein, Bedankt voor uw positieve reactie! Fijn dat alles is opgelost, ik zal de complimenten doorgeven aan desbetreffende;) Wij zien u graag terug als klant! Mvg Bernice ZwembadenWebshop.nl

koen Ver Eecke

Zeer goede uitleg , zeer goede service , heel vriendelijk ,
men neemt hier ook de tijd om u te helpen met de glimlach

prijs kwaliteit zit heel goed , en ook de pluspunten van hierboven tellen zeker mee

heel moeilijk om die hier direct te vinden ,

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Hoi Koen, Bedankt voor deze mooie feedback. Wat fijn dat u onze service zo goed vindt. We nemen graag de tijd voor onze klanten. We zien u graag terug. Gr. Wala... Hoi Koen, Bedankt voor deze mooie feedback. Wat fijn dat u onze service zo goed vindt. We nemen graag de tijd voor onze klanten. We zien u graag terug. Gr. Wala ZwembadenWebshop.nl

Goed bereikbaar via mail en telefoon. Hulpvaardig

Behulpzaam

Moeten vaak wat navragen bij collega's. Misschien de gene aan de telefoon iets meer kennis van de producten laten doen.

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste Kelly, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u ons zo hulpvaardig vindt. Wij snappen dat het vervelend kan zijn wanneer we iets moeten na vragen. Echter hebben wij meer dan 1000 producten... Beste Kelly, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u ons zo hulpvaardig vindt. Wij snappen dat het vervelend kan zijn wanneer we iets moeten na vragen. Echter hebben wij meer dan 1000 producten in ons assortiment. Dit maakt het lastig om alle kennis hierover te kunnen hebben. Om u toch de juiste informatie te kunnen geven, moeten wij dan wel eens navraag doen bij collega's. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u snel weer te woord te staan. Met vriendelijke groet, Bernice ZwembadenWebshop.nl

Ad Leeggangers

Had al eerder hier besteld is gewoon goed

Levertijd en verpakking

Beste,

Bedankt voor uw mooie reactie.

Hopelijk tot volgende keer.

Rico

Matig tevreden, slechte communicatie, geen handleiding bij producten

Showtuin

Communicatie verbeteren. Duidelijke handleiding erbij leveren.

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste Rico, Op 5-12 heb ik u n.a.v. deze feedback een mail gestuurd met de vraag wat wij kunnen veranderen in uw ogen. Zojuist lees ik uw feedback op feedback company. Bedankt... Beste Rico, Op 5-12 heb ik u n.a.v. deze feedback een mail gestuurd met de vraag wat wij kunnen veranderen in uw ogen. Zojuist lees ik uw feedback op feedback company. Bedankt hiervoor. Graag zou ik willen weten wat u precies bedoelt. U bent bij ons in de winkel geweest en heeft bij ons het volgende gekocht: Ph-Minus van Interline 1 kg Ph-Plus van Interline 1 kg SpaBalancer Anti Foam U geeft in uw review het volgende aan: Matig tevreden, slechte communicatie, geen handleiding bij producten Sterke punten Showtuin Verbeterpunten of tips Communicatie verbeteren. Duidelijke handleiding erbij leveren. Mag ik weten wat u in onze winkel als slechte communicatie heeft ervaren? Wij proberen namelijk altijd klanten zo goed mogelijk te informeren bij producten. Graag hoor ik even van u zodat wij onze service kunnen verbeteren! Alvast een prettig weekend! Helaas heb ik hier nog geen reactie op gekregen. Wanneer u dit leest zou u ons a.u.b. hierover kunnen berichten? Ps: Ook zie ik dat u ons op de punten: info over verloop order en snelheid levering heeft beoordeeld als zeer slecht en onacceptabel. Maar u heeft uw product bij ons in de winkel gekocht. Dus dan is er geen sprake van een pakketlevering. Mvg Bernice

Goossens

Goede en snelle service en vriendelijk en behulpzaam personeel

Goede en duidelijke uitleg

Hoi Sylvia,

Wat fijne dat u onze service zo waardeert. We zien u graag terug.

Fijne dag nog!

A. den Dekker

Je word hier goed geholpen bij bestellingen en offertes

Vrij veel voorraad

Gelijk een offerte kunnen maken als je langs komt

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Goedemiddag Arnold, Bedankt voor uw positieve feedback! U geeft aan dat u graag had gewild wanneer we direct ter plekke een offerte hadden kunnen maken. Uiteraard snappen wij dit! Niets is zo... Goedemiddag Arnold, Bedankt voor uw positieve feedback! U geeft aan dat u graag had gewild wanneer we direct ter plekke een offerte hadden kunnen maken. Uiteraard snappen wij dit! Niets is zo fijn wanneer je direct weet waaraan en waaraf;) Helaas is dit niet mogelijk wanneer u een goed uitgewerkte offerte wilt. Wij moeten (om goed maatwerk te kunnen leveren), kijken wat we opnemen in de offerte en vanuit welke leverancier dit het geleverd kan worden. Daarom kunnen we dit proces vaak niet versnellen. Wij geven aan dat een goed uitgewerkte offerte in het low-season meestal een weekje duurt. High season kan dit wel wat langer duren. Mocht u nog vragen hebben horen wij dit graag! Mvg Bernice ZwembadenWebshop.nl

Laeremans bert

Zeer goede samenwerking

Beste Leens,

Bedankt dat u onze samenwerking zo waardeert.

Tot volgende keer!

Dimi V

Eerste kennismaking

N.v.t

N.v.t

Hoi Dimitri,

Leuk dat u voor ons heeft gekozen.

Hopelijk tot volgende keer! :)

thea te boekhorst

Besteld, betaald en 2 dagen later bezorgd.

wat je beloofd ook nakomen

doen wat je beloofd en dat volhouden is genoeg

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Goedemiddag Thea, Vorige week hebben wij even gemaild inzake uw feedback. Ik was namelijk in de veronderstelling dat u dacht dat wij onze belofte m.b.t. de levertijd niet na waren gekomen.... Goedemiddag Thea, Vorige week hebben wij even gemaild inzake uw feedback. Ik was namelijk in de veronderstelling dat u dacht dat wij onze belofte m.b.t. de levertijd niet na waren gekomen. Daarom heb ik dit even onderzocht en u de volgende mail gestuurd: Zojuist lees ik uw feedback op feedbackCompany. Allereerst bedankt voor de reactie. U geeft aan dat wij niet nakomen wat wij beloven. Bij ons is voor 16.00 uur besteld en betaald is de volgende dag in huis. Ik zag dat u op 30-10 om 22.42 uur had besteld, dus na 16.00 uur. Vervolgens hebben wij de volgende dag netjes uw bestelling verwerkt, waardoor deze op 31-10 bij Postnl is aangekomen. Bij u is daarom op 1-11 om 13.34 uur het pakketje aangekomen zien wij in de traceergegevens van Postnl. Precies zoals wij beloven op onze site. Mag ik vragen wat u precies bedoeld in deze? Graag hoor ik het even! Gelukkig mailde u terug: Dat u juist wilde aangeven dat wij doen wat we zeggen en dus onze beloftes waarmaken. Super dat dat misverstand is opgelost! Tot de volgende keer. M.v.g. Bernice ZwembadenWebshop.nl