Wendy Pierik

Snelle verzending

Verpakking van Chloor. Er kwam allemaal poeder uit de doos, waarschijnlijk door het vervoer. Misschien een tip om het met bubbeltjesplastic in te pakken.

Hi Wendy,
Hi Wendy,
Bedankt voor je positieve review! 😊 Je tip over het bubbeltjesplastic zullen we zeker meenemen, dit zijn praktische tips voor ons waar we iets mee kunnen! Dus bedankt hiervoor! πŸ˜‰ Fijne zomer!
Groeten Annabelle |ZwembadenWebshop.nl

Anton KleinJan

Leuke producten voor fun in het zwembad

Goede service met verpakking voor de zwembad producten

Geen idee misschien ook de echt grote zwembad producten verkopen

Hi Anton,
Hi Anton,
Dat is een review waar wij heel erg vrolijk van worden! 😁 Net zo vrolijk als in jullie zwembad met de opblaas krokodil, dolfijn en regenboog zwemband! 🀩 Dat word een vrolijke zomer!

Yolanda

Goede service en snelle levering

Hi Yolanda,
Wauw wat een mooie review! 😁 Daar worden wij enthousiast van! Wij wensen jou een heel fijne zomer met veel zwemplezier! πŸŠβ€β™‚οΈ Groeten Annabelle | ZwembadenWebshop.nl

Wouters Raf

Aangenaam, zeer vriendelijk en correcte, nuttige info

correcte info, zeer behulpzaam. snelle reactiesnelheid van de dienst na verkoop.

betaling via de link werkte niet meteen, een aantal keren moeten herhalen om betaling in orde te krijgen.
Voor de levering van dit pakket is op de afgesproken dag niemand het pakket komen leveren en was er niet verwittigd dat niemand ging komen. Hierdoor heb ik een 2 de dag verlof moeten nemen voor de levering. Betere communicatie tussen transporteur en verkooppunt zou hierdoor nuttig zijn.

Hi Raf,
Bedankt voor het schrijven van de positieve review en daarbij de verbeterpunten voor ons bedrijf. Hier kunnen we wat mee!
Groeten Madelon | ZwembadenWebshop.nl

Denny Bartels

Zeer goede service zwembad was lek binnen een dag een nieuwe top !

Goede service

Hi Denny,
Wat goed te horen dat je zo tevreden bent over onze service! 😁 Veel plezier in de Swim Center Lounge! 🀩
Fijne zomer!

Marc

Duidelijke website , goed assortiment

goede communicatie , snel geleverd. goed product!

nvt

Hi Marc,
Wat een mooie review! 🀩 Daar worden wij vrolijk van! Jij zal een schoon zwembad hebben met de bodemstofzuiger! πŸ˜‰ Fijne zomer!

Tine

Prima ervaring

Wat mij zelf betreft alles wat met mijn bestelling te maken heeft

Tot nu toe geen

Hi Tine,
Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent! 😊Bedankt voor deze mooie review! Fijne zomer!

Sandra

Snel en netjes geleverd

Hi Sandra,
Dat is een review waar wij heel vrolijk van worden!😁
Heel fijne zomer gewenst!

Saskia verhoeven

Meer dan tevreden

Snelle reactie, goede snelle service

Niets

Hi Saskia,
Bedankt voor deze lovende woorden, daar worden wij erg gelukkig van!
Veel zwemplezier in jouw mooie zwembad😎
Groeten Madelon | ZwembadenWebshop.nl

Nono van Es

Goeie ervaring. Geleverd als beloofd.

Duidelijk

Handig om ook meteen te adviseren bij grotere inhoud pomp erbij te doen en vergeet de zwembadslang niet!

Hi Linda,
Bedankt voor deze review! 🀩 Ook bedankt voor de verbeterpunten/tips, hier gaan we zeker iets mee doen! πŸ˜‰ Wij wensen je een heel fijne zomer!
Groeten Annabelle |...
Hi Linda,