Korremans

Vlotte bestelling en levering

Vlotte levering, goede info per mail

Esther

Zeer snelle levering.

Geen idee

Chris Grunewald

Ik bestelde begin mei enkele producten. Ik betaalde en toen bleef het weken stil. Ik zond een herinneringsmailtje maar kreeg geen antwoord. Uiteindelijk gebeld en toen gingen ze het opsturen. Een... Ik bestelde begin mei enkele producten. Ik betaalde en toen bleef het weken stil. Ik zond een herinneringsmailtje maar kreeg geen antwoord. Uiteindelijk gebeld en toen gingen ze het opsturen. Een maand nadat ik de bestelling geplaatst heb kreeg ik mijn goederen...

Groot gamma

Bestellingen moeten vlotter afgewerkt worden.

Sas

Goede snelle levering

Niet echt verbeter punten

A Kluijtmans

Ik kreeg vrijdags 2 keer een andere tijd dat het pakje bezorgd zou worden. Uiteindelijk was het vertraagt en kwam het na het weekend. Maandag werd ik rond 10.45 u gebeld op mijn telefoon door de... Ik kreeg vrijdags 2 keer een andere tijd dat het pakje bezorgd zou worden. Uiteindelijk was het vertraagt en kwam het na het weekend. Maandag werd ik rond 10.45 u gebeld op mijn telefoon door de chauffeur dat hij aan de deur stond met een pakje. Pakje rondom het huis laten zetten. In de middag rond 14.00 u kreeg ik de mail dat ze met het pakje zouden komen tussen 9.00 -11.00 u.

Netjes dat de chauffeur belde

Tip! Misschien de mail iets eerder sturen😅.

Marcel Kremer.

Ik heb nog niks mogen ontvangen.

Telefonisch goed te bereiken.

Snelheid levering. Dit product is tegen lekkage zwembad. Dan wil je het zo snel mogelijk hebben.

Jean M

Ontbrekende communicatie, wel alles netjes geleverd

Aanbod groot

Betere bevestigingsmail. Heb ik namelijk niet ontvangen. Pas een eerste bericht toen het pakket verzonden werd.

Marco

2 dezelfde 38mm t stukken bestelt en maar 1 38mm geleverd en 1 32mm. Dus 1 te kort. Vind het prima. Bestel er niks meer

Snelle verzending

Kijken wat besteld is en dat ook inpakken. Bestel het expres online omdat het in de winkel niet te krijgen is.

ipie

Snel geleverd..
Goed product netjes verpakt

Overzichtelijk

HSD Ecoscreen BV

De ervaring met dit bedrijf is zeer goed. Er waren wat problemen met het ontvangen van de producten buiten de schuld van het bedrijf. Als bedrijf ben je altijd afhankelijk van een transport, deze... De ervaring met dit bedrijf is zeer goed. Er waren wat problemen met het ontvangen van de producten buiten de schuld van het bedrijf. Als bedrijf ben je altijd afhankelijk van een transport, deze liet de wensen over en kwam het bestelde product niet op zijn plek terecht. Door mailverkeer en belcontact met het zwembadenwebshopbedrijf werd dit op een nette manier opgelost. Conclusie: een zeer betrouwbaar Zwembadenwebshopbedrijf. Ik zal dan ook iedereen die ik ken dit bedrijf aanbevelen.

Duidelijk en doeltreffend.

alles naar wens