Cliff

Zwembadbouwer.nl heeft ons naar tevredenheid geholpen met het ontwerp en de bouw inclusief bijhorende installaties van een bouwkundig binnenzwembad.

- Specialist als het om zwembaden gaat, veel vak inhoudelijke kennis
- Totaal concept: Ontwerp + levering + installatie + beheer
- Klein familiebedrijf die klant gericht en service gericht...
- Specialist als het om zwembaden gaat, veel vak inhoudelijke kennis
- Totaal concept: Ontwerp + levering + installatie + beheer
- Klein familiebedrijf die klant gericht en service gericht denkt en
werkt.
- Eerlijke en scherpe prijzen.
- Goede nazorg.

Pa Jong

Ervaring is goed te noemen. De bestelling werd goed gecommuniceerd,wat gaat er gebeuren.
Geen op of aanmerkingen verder

De communicatie over de voortgang is uitstekend geweest.

Zeer prettige ervaring tijdens de voorbereiding en uitvoering van de bouwwerkzaamheden.

Goede uitleg van het product.

Mijn zwembadlamp was kapot en van een verouderd model. Ik zocht een bedrijf dat een goede oplossing kon bieden zonder graaf- en breekwerk. Professioneel te woord gestaan en dito offerte. Prima.... Mijn zwembadlamp was kapot en van een verouderd model. Ik zocht een bedrijf dat een goede oplossing kon bieden zonder graaf- en breekwerk. Professioneel te woord gestaan en dito offerte. Prima. Reparatie vakkundig uitgevoerd. Fijn!

Esther

Ons zwembad is prachtig aangelegd!
Daarnaast wordt er snel en adequaat gereageerd op storingen.

Deskundig
Snel
Vriendelijk

R. Aguilar

Onze lamellen hebben wij door Zwembadbouwer.nl laten vervangen. Prima prijs/kwaliteitverhouding!

Kundige medewerkers
Werken netjes

Markvoort

Prima service

Prima service

Helaas leek de cv verwarming het niet goed te doen dus CV man gebeld en het bleek dat de toevoer naar het zwembad niet helemaal open was gezet, dus de beste man heeft alles gecheckt en kwam er toen achter dat dat het probleem was

Beleefd en hard werkend

Ben van der Wiel

Prima geregeld

Mark heeft sterke ervaring en kennis van zaken!

Hans Lindenbergh

Na een eerste zeer slechte ervaring met een bedrijf wat "in zwembaden deed" ben ik via google hier terecht gekomen. Van het ene uiterste in het andere! Blijkt het ene bedrijf niet meer te zijn dan... Na een eerste zeer slechte ervaring met een bedrijf wat "in zwembaden deed" ben ik via google hier terecht gekomen. Van het ene uiterste in het andere! Blijkt het ene bedrijf niet meer te zijn dan een hovenier die ook wat met andere "buitendingen" doet, dit bedrijf is specialist. Goed, je betaalt iets meer, maar krijgt veel meer waar voor je geld.

- kennis van zaken
- goede communicatie. Legt uit waarom zij wel of niet met bepaalde producten werken, die al dan niet duurder zijn
(de enige reden dat ik dit bedrijf niet zou...
- kennis van zaken
(de enige reden dat ik dit bedrijf niet zou aanbevelen is dat ze het dan misschien te druk krijgen zodat ik lang op iets zou moeten wachten)

Jan van Raam

Erg vriendelijke mensen en ter zake kundig

Verkopen niet alleen maar installeren het ook