Martijn

Verstuur pakjes met Postnl, die is veel fijner dan DHL :)

Tim de Waard

Ga zo door!

Ik ben op zoek naar een vest van merino wol. Gaan jullie dat ook verkopen? (voor vrouwen)
Heb laatst een hemdje met spagettiebandjes van merino bij Bil.com gekocht, omdat jullie dit niet verkopen. Zelf vind ik shirts met lagere nek (Siren) erg prettig en kortere mouw (nu is de mouw van het shirt met korte mouw ongeveer 15 cm en ik zou 7 a 10 cm lengte wel fijner vinden) en ben ik dus op zoek naar hempjes van merino en leggings van merino voor onder een rokje)

Anouk

Ga vooral zo verder!

Anton van der Gaag

Mijn complimenten voor de aangename manier waarop jullie communiceren! Jullie enthousiasme is duidelijk merkbaar in de e-mails die ik van jullie ontvang. Ga door op dezelfde aanstekelijke manier,... Mijn complimenten voor de aangename manier waarop jullie communiceren! Jullie enthousiasme is duidelijk merkbaar in de e-mails die ik van jullie ontvang. Ga door op dezelfde aanstekelijke manier, zou ik zeggen :-)

Arno

Hoi Arno,

Bedankt voor je feedback en goed om te horen dat je tevreden bent. Super!

Bedankt en een hele fijne dag!

Daniel van Thermowear

De prijs-kwaliteit verhouding, zou die beter kunnen?

Reactie Zweetkleding.nl:

Hoi, Wat goed om te horen dat de kleding aan de wensen voldoet (en dat het lekker warm is natuurlijk)! Bedankt voor je feedback en een hele fijne dag gewenst! Met vriendelijke... Hoi, Wat goed om te horen dat de kleding aan de wensen voldoet (en dat het lekker warm is natuurlijk)! Bedankt voor je feedback en een hele fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Daniel van Thermowear

Reactie Zweetkleding.nl:

Bedankt voor je reactie en fijn om te horen dat je tevreden bent! Als wij nog iets voor je kunnen betekenen kun je altijd even contact opnemen. Bedankt en een fijne dag! Met vriendelijke... Bedankt voor je reactie en fijn om te horen dat je tevreden bent! Als wij nog iets voor je kunnen betekenen kun je altijd even contact opnemen. Bedankt en een fijne dag! Met vriendelijke groet, Daniel van Thermowear