Ik keer graag terug naar Thermowear

Reactie Zweetkleding.nl:

Bedankt dat je ons advies waardeert, daar doen we het voor!

Fijne dag!

Joost

Ik ben blij dat ik jullie ontdekt heb. Ik fotografeer veel, en dan sta je nogal eens stil.

Hallo Joost,

Super bedankt dat je een review hebt achter gelaten en veel plezier met de thermokleding tijdens het fotograferen! Fijne dag!

Super voor op wintersport

Hi!

Ja, wij zijn ook blij met de kleding op wintersport. Ik ben blij dat het je bevalt.

Bedankt en een fijne dag!

Lindsay

Zeer nuttige website met veel informatie zodat je altijd de juiste thermokleding vindt. Erg goede en snelle service!

Hi Lindsay,

Bedankt voor je waardevolle reactie, daar zijn we heel blij mee. Als we nog iets voor je kunnen doen hoor ik het natuurlijk graag.

Fijne dag!

Daniel van Thermowear

Heerlijke zachte thermokleding. Ook voor dagelijks gebruik.

Reactie Zweetkleding.nl:

Wat goed dat je de thermokleding ook gewoon dagelijks draagt, het is daar zeer geschikt voor.

Bedankt voor je feedback en een fijne dag!

Daniel van Thermowear

Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit van de producten.

Reactie Zweetkleding.nl:

Gelukkig had je de kleding snel in huis en daar vinden we belangrijk. Bedankt voor je reactie en een hele fijne dag!

ZeerTevreden

Reactie Zweetkleding.nl:

We doen ons best om het aanbod zo uitgebreid mogelijk te houden, zonder dat je kan verdrinken in de keuze. Gelukkig heeft dat bij jou goed uitgepakt, top!

Bedankt en een hele fijne dag!

Nvt

Reactie Zweetkleding.nl:

Bedankt voor je waardevolle reactie, daar kunnen we wat mee! Ook al maken we niet veel reclame (mond op mond reclame is voor ons belangrijker), ik ben blij dat het je bevallen is. :-)

Hele fijne dag en tot de volgende keer!

Daniel van Thermowear

Broek en shirt besteld , snel geleverd.
Shirt viel te klein uit, 1 maat groter besteld.
Kwam ook weer snel binnen, te kleine maat retour.
Alles in enkele dagen geregeld.

Hele goede service. Odlo thermowear had een schade en er werd meteen actie ondernomen door Thermowear op een vriendelijke correcte wijze šŸ‘