Else Volmer

De duidelijke site en de snelle levering.

Hi ELse,

Super bedankt voor je reactie en fijn te horen dat je tevreden bent.

Fijne dag en graag tot de volgende keer!

Fiona

Mooie spullen en goede uitleg

Hallo Fiona,

Bedankt voor je reactie en als we nog iets voor je kunnen betekenen horen we het graag.

Fijne dag gewenst!

Marc Goos

Snelle levering, materiaal is zacht en pasvorm prima.

Hi Marc,

Bedankt voor je reactie en ik ben blij te horen dat je de snelle service kan waarderen.

Lilian

Overzichtelijke webshop met keuzehulp, snel in huis, goede kwaliteit

Alles was in orde

Reactie Zweetkleding.nl:

Bedankt voor je review en ik ben blij dat je pakketje lekker snel in België is aangekomen. Top!
Daniel van Thermowear

Snelle levering, degelijke verpakking, goede kwaliteit product

Hi,

Bedankt voor je review en ik ben blij dat je tevreden bent met ons. We zien je dan ook graag weer terug! ;-)

Daniel van Thermowear

Tot op heden toch heel content. Misschien, wel een beetje het prikkend gevoel dat ik onder vind. Daar ik wel een heel gevoelige huid heb. Maar warm zeker.

Hoi,

Merino wol kan zo uit de verpakking misschien een klein beetje kriebelen, maar naar mate je de kleding draagt zal dit minder worden. Het is heerlijk zacht en warm.

Ik hoop dat je veel plezier van je kleding hebt en als je er nog vragen over hebt hoor ik het natuurlijk graag.

Nogmaals bedankt!

Arie Prins

Nee.

Hallo Arie,

Bedankt voor je beoordeling! Ik ben blij dat alles goed verlopen is en hoop je binnenkort weer eens te zien.

marco

"echte tevredenheid moet nog blijken als ik het ondergeod onder echt koude omstandigheden ga dragen

Hallo Marco,

Bedankt voor je feedback, daar zijn we blij mee!

Je zal zien dat de thermokleding prima zijn werk doet als je het inde kou draagt. Vergeet er niet bij te bewegen, dan is de kleding nóg warmer!

Hallo,

Bedankt dat je productteksten op onze website waardeert, daar zijn wij erg blij mee. Goede informatie geven is voor ons heel belangrijk, want alleen dan kun je een afgewogen keuze maken.

Ik hoop dat je veel plezier zal hebben van je kleding!