Reactie Zweetkleding.nl:

Bedankt voor je reactie en fijn om te horen dat je tevreden bent! Als wij nog iets voor je kunnen betekenen kun je altijd even contact opnemen.

Bedankt en een fijne dag!

Albert

Hallo Albert,

Wat fijn te horen dat de levering goed verlopen is, daar doen we het tenslotte voor.

Graag tot de volgende keer!

Daniel van Thermowear

Na verloop van het te dragen prikt het soms toch een klein beetje, maar dat zal misschien aan mijn vel liggen; ook had ik het iets warmer isolerend verwacht, maar al bij al tevreden over de aanschaf...

Hoi,

Bedankt voor de nuttige feedback! Graag hoor ik van je welk artikel net niet helemaal voldeed aan je verwachtingen want dan kan ik even met je meedenken. Misschien heb je wel het verkeerde item gekocht waarvoor je het wil dragen. Er zijn namelijk zo vreselijk veel mogelijkheden; voor alles is wel een goed product te vinden namelijk.

Laat het mij even weten als ik je hiermee verder kan helpen, of als je nog aanvullend advies nodig hebt.

Alvast bedankt en een fijne dag!

Ga zo door

Hi,

Bedankt voor het complimentje, vinden we tof! ;-)

Fijne dag en graag tot ziens.

Hoi,

Wat goed om te lezen dat de kleding voldeed aan je verwachtingen. Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt gehad. ;-)

Als wij nog iets voor je kunnen betekenen horen wij het graag.

Nogmaals bedankt en een fijne dag!

Manuel

Nope

Hoi Manuel,

Bedankt voor je tevredenheidsscore, daar zijn we super blij mee!

Als ik nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag.

Fijne dag!

Snelle levering!

Hoi,

Goed om te lezen dat je alles duidelijk hebt kunnen vinden. Bedankt voor het complimentje en ik wens je een hele fijne dag!

Daniel van Thermowear

Bestelling ging prima, snel geleverd.

Reactie Zweetkleding.nl:

Bedankt voor je review, super!

Veel plezier met de kleding en graag tot de volgende keer!

Theo

Ga vooral zo door.

Ha Theo,

Bedankt voor je bestelling en fijne feedback, daar worden we vrolijk van!

Veel plezier met je producten en als we nog iets voor je kunnen betekenen horen we het graag.

Daniël van der Lelij

Pas

Hi Daniël,

Bedankt voor je waardevolle feedback en beoordeling, daar zijn we super blij mee!

En ja, thermokleding werkt inderdaad erg goed, als je de juiste kan vinden die bij jouw situatie past. Zoals je gemerkt hebt geven we je graag advies, dus als je volgende keer weer iets zoekt dan horen we het graag.

Fijne dag!