9.5/10

Artikel wat ik had besteld was toch niet helemaal naar mijn smaak. Teruggezonden en binnen enkele dagen bericht gehad dat de zending retour was ontvangen. Geld was snel terug gestort. Jammer dat de...

snelle service

retourkosten lager of voor eigen rekening nemen

Snel proces, duidelijke site, goede zoekfunctie artikelen vlot geleverd en erg goed en mooi verpakt

Wilma voetman

Goed , snelle levering, goed verpakt om beschadiging te voorkomen.

Snelheid van leveren

Leuke spulletjes, echt naar mijn zin.
Snelle levering!

Snelle levering!
Leuk verpakt, voelt als service in een winkel, maar dan toch online.

Henny

Snelle. Levering. Netjes verpakt

Hans Mooij

Prima, nog nooit van gehoord, iets betseld en snel geleverd tegen een goede prijs.

Uitstekende service! Per ongeluk iets verkeerd afgestuurd en zonder problemen geruild!! Ik kan niet anders zeggen dat een zeer goede afhandeling!!

Snelle service

Hamminga

Prima ervaring. Genoeg keuze op de site. Snelle levering en contact is ook prima.

geen idee

scrollen over pagina zonder opzij te moeten zodat je alle artikelen direct kunt zien

lucy diepstraten

Doet wat t beloofd.pakketje is dezelfde dag van bestelling nog de deur uit gegaan .kerstballen waren keurig netjes en voorzichtig (met 3 dozen om elkaar heen) verpakt.plus presentje erbij gekregen.

doet wat t beloofd.pakketje is dezelfde dag van bestelling nog de deur uit gegaan .kerstballen waren keurig netjes en voorzichtig (met 3 dozen om elkaar heen) verpakt.plus presentje erbij gekregen.

other 3

Prima!
Het artikel was even niet op voorraad,.
Ik heb mijn mailadres achtergelaten en ik kreeg al snel een mailtje dat het weer voorradig was.

Makkelijk contact via mail.