Marjo

Mijn schoondochter is zwanger!!!

Carla

Ze doen wat ze op de website beloven.
Snelle levering.
Goede verpakking.

Bryan en Shirley

Hele goede service. Mijn sieraad was verkleurd na een aantal weken. Na contact te hebben gezocht met "Zwangerschapssieraden" ben ik zeer netjes te woord gestaan en hebben zij contact gezocht met... Hele goede service. Mijn sieraad was verkleurd na een aantal weken. Na contact te hebben gezocht met "Zwangerschapssieraden" ben ik zeer netjes te woord gestaan en hebben zij contact gezocht met de leverancier. De leverancier vertelde dat dit door opstuiting van parfum zou kunnen komen. Zonder enige discussie aan te gaan of moeilijk te doen gaf "Zwangerschapsieraden" aan dat ze per direct een andere opsturen. Ik ben erg positief te spreken over de service en snelle levering. En ook over de kwaliteit over de gehele ketting heb ik geen opmerkingen. AANRADER!!!!! "Zwangerschapssieraden" Bedankt voor de goede service wat tegenwoordig niet bij elk bedrijf vanzelfsprekend is!!!

Sandra

De leukste hangertjes

Makkelijk, snelle levering

Miek

Omdat dit mij leuk leek om als cadeau weg te geven. Ik wilde een cadeautje voor begin van de zwangerschap en niet te duur is. En kwam bij jullie te recht.

Miek

Het zag er zo leuk uit.
En het is leuk om weg te geven.

Femke Schoonackers

Grote keuze, kwaliteitsvolle producten.
Grote keuze, kwaliteitsvolle producten.
Ik kreeg het verkeerde toegestuurd, maar werd door de klantendienst direct een nieuw opgestuurd en mocht het verkeerde gewoon terugsturen. Heel vriendelijk geholpen!