1953 beoordelingen

Nvt

Super goede snelle levering

Nvt

Vince

Snel geleverd net zoals de vorige keer.

Mamoos

Goede service, betaalbare prijzen en snelle levering

Goede, snelle en discrete levering.

Ozlem latif

Het is simpel en veilig te bestellen. Mijn bestelling is goed verpakt binnen gekomen.

Op de site staat voor 14.00 uur besteld dezelfde dag binnen. Helaas is dit niet gebeurd bij mij. Mijn bestelling was de volgende dag binnen. Ik ben nog steeds blij met mijn bestelling, ik was dezelfde dag met vol spanning op mijn bestelling aan het wachten.

Goede beschrijving en simpel om te bestellen

Reactie ZwangerenKids.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Hartelijk dank voor uw positieve review.
U geeft aan dat op de site staat: voor 14.00 uur besteld dezelfde dag binnen. Er staat echter: voor 14.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden. Het klopt dus dat uw bestelling de volgende dag is bezorgd.
Zwanger & Kids

Mama

Super, snelle levering, goede producten. Netjes en anoniem verpakt

Nariella

Duidelijke website, divers aanbod en snelle levering.

Judith

Duidelijke site, snelle levering

Sterke punt is dat er een huismerk te koop is.

Diana

Alles prima! Super service!

Als u een vraag of opmerking heeft krijg je heel snel reactie en een oplossing!

Sk

Zeer snelle levering. Betaalbare producten.

Prijs/kwaliteit

Tevreden klant

Nette snelle discrete service

Fijn dat de bestelling 'onherkenbaar' en dus zeer discreet verzonden wordt. Goede info, snel afgehandeld, ik bestel sinds de eerste prettige ervaring vaker hier