De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Informatie op onze website
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

T. de Munnik

Wij zijn heel tevreden met onze nieuwe douche. Alles is volledig zoals besproken gerealiseerd.

M. Molder

Een bedrijf waar je nooit zaken mee moet doen. Leveren slechte materialen, de service is slechter dan slecht.

Roza

Slechte afwerking na het plaatsen van een inloopdouche. Daarna moeizaam contact met de firma. Na betaling ben je niet belangrijk Meer voor hen en laten ze je zitten met de rommel

A.C. van Schaik

Niets dan lof alles tot in de puntjes uitgevoerd. De monteurs leverden alles netjes op en ruimde alles netjes op. Super.

N. Sanders

Nadat ons bad eruit gehaald was, kwamen we toch wel wat problemen met de leidingen tegen. Deze moesten vervangen worden. De monteurs hebben die allemaal netjes opgelost en de douche is helemaal naar... Nadat ons bad eruit gehaald was, kwamen we toch wel wat problemen met de leidingen tegen. Deze moesten vervangen worden. De monteurs hebben die allemaal netjes opgelost en de douche is helemaal naar wens geplaatst.

N.J. Molenkamp

Wij zijn heel blij met het eindresultaat, de douche ziet er keurig uit en alles in een dag geplaatst. Wij raden Zwaluw Comfortsanitair zeker aan!

Hilhorst

Top bedrijf!

Fam. Venema

Zeer goed service.

dhr. Ackermans

Erg tevreden over de geplaatste douche!

Fam Claassens

Gelukkig kunnen wij weer gebruik maken van de douche. Van een hoge instap naar een lage instap in 1 dag. Wij zijn heel tevreden.