De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Informatie op onze website
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Milané

Goede begeleiding bij advies om de perfecte oplossing voor onze ruimte te vinden

Kierkels

Zeer vriendelijk en professioneel advies
Perfecte plaatsing en afwerking

Bogaert .w

Er is een glasdeur beschadigd daar een mail gestuurd met foto
van de beschadiging ik wacht op verdere informatie voor ik de betaling doe.

Mevr. Stokkink

Zeer tevreden met het resultaat!!!

P. Scholten

Zeer tevreden met het resultaat. Wij hebben een hele mooie douche waar we zonder instap in kunnen.

Dhr. Schutte

Prachtige oplossing gemaakt en gemonteerd

De Koning

Prettige expert, geen druk, maar professionaliteit.

Meeus

Waardeloze zaak. Dure badkamer gekocht maar een kind kan het beter doen. Na oplevering gelijk aangegeven dat er dingen verandert moesten worden. Nu 3 maanden verder hebben ze al 7 maal een... Waardeloze zaak. Dure badkamer gekocht maar een kind kan het beter doen. Na oplevering gelijk aangegeven dat er dingen verandert moesten worden. Nu 3 maanden verder hebben ze al 7 maal een zogenaamde afspraak gemaakt, maar deze komen ze gewoon niet na. Ze hebben niet eens het fatsoen om af te bellen.
Ze zijn telefonisch niet bereikbaar, ze hebben het druk!!!! Waarschijnlijk met alle klachten op te lossen.
Ga aub niet in zee met dit bedrijf als ze je geld hebben doen ze niets meer voor je

lescrauwaet

Wardeloos

Jos L Klap

Doucheafvoer op een vreemde plek geplaatst. Ver af van de douche. Dit kon niet anders volgens de monteurs. Daardoor wordt de douchevloer snel vuil en moet regelmatig schoongemaakt worden.... Doucheafvoer op een vreemde plek geplaatst. Ver af van de douche. Dit kon niet anders volgens de monteurs. Daardoor wordt de douchevloer snel vuil en moet regelmatig schoongemaakt worden. Doucheslang en douchekop van matige kwaliteit gezien de betaalde kosten. Hoekplanchet begon binnen een jaar te bladderen. Dit aangekaart en het planchet zou vervangen worden. Na 4 maanden nog niets gehoord. Enige positieve: na melding van een beschadigde tegel door de montage een financiële tegemoetkoming ontvangen.
Samengevat een zeer matige kwaliteit afgezet tegen de kosten. Ook geen duidelijke factuur. Kosten gespecificeerd op een kladje. Zogenaamd forse korting bij directe acceptatie van de aangeboden offerte. Deze praktijk om mensen over de streep te trekken zijn zijn bedenkelijk.