De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Informatie op onze website
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Peter. Hendriksen

SLECHTE ervaring de (na service) na +/- 10 maanden hadden wij douche Glazenwand problemen. Ophoping vuil (onder) waarbij de kit zwart en goor begon te worden. Nadat we rustig dit via de telefoon... SLECHTE ervaring de (na service) na +/- 10 maanden hadden wij douche Glazenwand problemen. Ophoping vuil (onder) waarbij de kit zwart en goor begon te worden. Nadat we rustig dit via de telefoon aangaven, ja ze zouden met 2 monteur kunnen komen om hier naar te kijken. (met verheven bozen stem werd dit medegedeeld)
Wel wordt er € 750,- voor gerekend. Radar (TROS) komt nu in November 2020 TV opnames maken m.b.t. over deze manier van services. (Dit op aanraden van onze rechtsbijstand verzekering)
Peter. Hendriksen te Maarssen-Dorp

Peter. Hendriksen

SLECHT (zeer) na 11 Maanden Firma MOLENAAR gespecialiseerd in Badkamers Sanitair laten komen om het Prulwerk te laten herstel. ??

Dhr. van der Klis

Heel fijn advies gesprek gehad met de adviseur van zwaluw, nu onze douche ook volledig zoals afgesproken geplaatst is, zijn wij zeer tevreden over het hele resultaat. Bedankt Zwaluw comfortsanitair.

N. Bogaard

Alles volledig naar wens geleverd! Zeker een aanrader.

M. Brand

Heel prettig bedrijf om mee in zee te gaan. Alles is verlopen zoals gepland.

H. Roessen

Heel fijn contact met zwaluw gehad en nu onze douche geplaatst is, ben ik zeer tevreden!

Hoogvliet

Bij ons is keurig werk geleverd en genieten wij volop van onze inloopdouche!

van Rosmalen

Wij zijn super blij met de nieuwe badkamer. Alles is keurig afwerkt en er zijn hele mooie producten gebruitk. de medewerkers hebben alles keurig en schoon achtergelaten.
Mijn complimenten voor...
Mijn complimenten voor het geleverde vakwerk.

Fam Jager.

Zeer tevreden met mijn nieuwe douche