De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Informatie op onze website
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

particulier j heuer

Zeer nette man dennis dacht ik goed uitgelegd maar helaas veel te duur voor ons

Jeannet

Prima advies en een heel prettig gesprek

jeroen

Netjes werkende monteurs die in een dag de douche hebben geplaatst
Netjes werkende monteurs die in een dag de douche hebben geplaatst
Alleen de planning was slecht, we moesten herplannen door COVID en de nieuwe afspraak werd niet bevestigd en toen ik 2 dagen voor de geplande afspraak belde bleek dat ze niet kwamen. nieuwe afspraak gemaakt deze is gelukkig doorgegaan want we zijn heel blij met de douche maar de communicatie rond de planning is een drama. Er wordt ook niet na gebeld of alles naar wens.
Conclusie de douche is top de communicatie is slecht

J. Schouten

Prima monteurs die goed op elkaar waren ingespeeld

de Graaff

Wij zijn nu al vanaf december 2020 contant bezig om een service monteur te krijgen die het probleem van de slechte afvoer douche water te onderzoekt en effectief op lost. 1 maal is er een service... Wij zijn nu al vanaf december 2020 contant bezig om een service monteur te krijgen die het probleem van de slechte afvoer douche water te onderzoekt en effectief op lost. 1 maal is er een service monteur langs geweest maar die had niet de benodigde camera bij zich. Daarna is er 14 maal contact gemaakt met Zwaluw Comfort Sanitair maar dit heeft geen resultaat gebracht. Dan was de monteur ziek, monteur kon ons niet bereiken. Wij waren niet thuis, de klus van de monteur bij een andere klant liep uit, ze konden ons telefonisch niet bereiken, verkeerd telefoonnummer ingesproken, Corona problemen.
Dit is een hele reeks smoesjes die gehanteerd wordt.
Ze bezitten van ons 3 telefoonnummers en diverse malen zijn we ook gebeld om aan te geven dat de gemaakte afspraak niet door kan gaan.
Kopen gaat vlot bij bij Zwaluw comfortsanitair maar service staat niet in het vaandel en de klant die betaald heeft betekend echt helemaal niets meer voor dit bedrijf.

Geurt Roseboom

Communicatie met het kantoor is slecht. zonder overleg met ons is de plaatsing van de douchecabine ruim 3 weken uitgesteld, waardoor wij ons 3 weken niet hebben kunnen douchen. De monteurs waren erg... Communicatie met het kantoor is slecht. zonder overleg met ons is de plaatsing van de douchecabine ruim 3 weken uitgesteld, waardoor wij ons 3 weken niet hebben kunnen douchen. De monteurs waren erg vriendelijk.

Paffen-Knebel

Deskundige monteur die weet waar hij het over heeft

Paffen-Knebel

Na schade/klachtmelding eindelijk een monteur bij ons die wist waar hij het over had. Helaas nog geen telefoon gehad voor het plannen van een herplaatsing van onze nieuwe douche omdat de eerste... Na schade/klachtmelding eindelijk een monteur bij ons die wist waar hij het over had. Helaas nog geen telefoon gehad voor het plannen van een herplaatsing van onze nieuwe douche omdat de eerste plaatsing zeer slecht was gedaan