De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Informatie op onze website
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

A.A. Sas

Ongeveer 6 jaar geleden een inloopdouche door u laten maken en ik heb er nog iedere dag spijt van. Niet gekregen wat is afgesproken. Ondeskundige en onvakkundig werk. Kleiner als afgesproken.... Ongeveer 6 jaar geleden een inloopdouche door u laten maken en ik heb er nog iedere dag spijt van. Niet gekregen wat is afgesproken. Ondeskundige en onvakkundig werk. Kleiner als afgesproken. Diverse beschadigingen in gehandhaafde gedeelte van badkamer. Zeer slechte contacten met bedrijfsleiding. De uiteindelijk gekregen prijsvermindering is slechts een heel kleiene pleister op de wonde wantr ik zit nog steeds met een badkamer die ik niet wil hebben en die niet is zoals was afgesproken. Bovendien is het veel duurder als een renovatie van de badkamer op traditionele wijze. Het enige voordeel "gereed binnen een dag" was ook niet helemaal waar

Rien en Irene

Zeer tevreden van offerte tot resultaat. Bedankt Bert Veentjer (verkoop) en Miquel en Julian (montage)voor de vakkundige manier van werken met een subliem eindresultaat

N. Herberts

Erg tevreden met onze douche!

N.J. Bennink

Wij zijn erg tevreden over de samenwerking met zwaluw comfort. Onze douche is naar alle tevredenheid geplaatst.

lescrauwaet

Niet tevreden

Mnr. Blankers

Bij ons thuis is er prima werk geleverd, onze douche is veilig en makkelijk om in te komen. Bedankt voor jullie inzet

M. Wentink

Vriendelijk, betrokken en meedenkend. Dat is in drie woorden zwaluw voor mij.

Van der Belt

Zwaluw heeft onze badkamer verbouwd, hier zijn wij erg tevreden mee! Ik raad zwaluw comfort zeker aan groetjes fam. van der Belt.

P. van Impe

Goed bedrijf om zaken mee te doen!