De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Informatie op onze website
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

WH Spaans

Zeer deskundige en klantvriendelijke informatie gedeeld.

A Heunbern

Prima werk afgeleverd.

Privé

Goede objectieve advies. Kan alles met een ster nog niet beoordelen, douche is nog niet geplaatst.

particulier

Alleen gesprek. verliep goed

M.J.W.Hoogendoorn

Goed en deskundig advies

Bouwman

Een positieve ervaring

Cler

Super aanpak en geregeld, echter kwaliteit kunnen we eerst na plaatsing beoordelen.

Peter Koster

Badkamer in februari besteld. Zou in mei geplaatst worden. Dit werd uiteindelijk eind Juni. Plaatsing (voorlopig) naar volle tevredenheid.
Oplossing is heel duur, maar ziet er goed uit. Helaas...
Oplossing is heel duur, maar ziet er goed uit. Helaas is een glazen wand niet geplaatst omdat de monteurs deze niet bij zich hadden. Voorlopig zit douchen er dus niet in. Met Zwaluw contact opgenomen en die hebben de plaatsing van de ontbrekende glaswand nu op 22 Juli gepland staan.
Dit betekend dat we dus nu meer dan 1 maand de douche niet kunnen gebruiken. Een leveringstijd van 7 maanden is geen goede oplossing. Kan dit bedrijf dus NIET aanbevelen.

Peter Koster

Oplossing is heel duur, maar ziet er goed uit. Helaas...