De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Informatie op onze website
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Annelies

Van verkoopproces tot en met het resultaat van de badkamer uitstekend. Mooi geworden. Monteurs goed team, ontspannen, efficiënt gewerkt en alles opgeruimd achtergelaten.

Duynisveld

Enige maanden geleden maakte de adviseur van Zwaluw een mooie perspektief tekening van de nieuwe situatie na het verwijderen van het bad.
Het bad kon volgens hem verwijderd worden zonder de...
Het bad kon volgens hem verwijderd worden zonder de bestaande tegels aan de wand te beschadigen. Dat is ook op de tekening te zien. Dat was een voorwaarde, waardoor wij direkt akkoord gingen. Echter toen afgelopen maandagmorgen de monteurs kwamen bleek dat de onderste rij van de bestaande wandtegels en van het plateau naast het bad er af moesten anders dan op de tekening werd voorgesteld. Dit vonden wij zoveel afbreuk doen aan onze badkamer dat wij besloten om het werk niet door te laten gaan. Dit kostte ons wel de aanbetaling. Die zijn wij kwijt. Kortom de adviseur heeft ons een verkeerde voorstelling van zaken gedaan. Dus spreek van tevoren goed door hoe men te werk gaat en stel dit op schrift.

Mevr. Belder

Twee maanden geleden is er een douche door zwaluw comfort geplaatst. Alles helemaal naar wens en 2 hele vriendelijke monteurs. Die ook nog wat extra werkzaamheden hebben verricht.

van Balen

Goede zaak! Volledig ontzorgt tijdens het plaatsen van de inloopdouche. Alles keurig netjes achter gelaten door de monteurs.

Dhr. Masselink

Prima ervaring met zwaluw.

Peter. Hendriksen

Top” van de Directie (Directrice) van Zwaluw Comfort Douche.
Er is door u persoonlijk een bezoek bij ons Thuis gebracht
Waar u melde kosteloos het Technische probleem(pje)
Te komen...
Top” van de Directie (Directrice) van Zwaluw Comfort Douche.
Er is door u persoonlijk een bezoek bij ons Thuis gebracht
Waar u melde kosteloos het Technische probleem(pje)
Te komen verhelpen (m.b.t. de nauwe Douche/Bad afscheiding)
Mijn negatieve klacht van 20-10-2020 naar Firma Zwaluw is te snel geweest.
En komt hierbij dan ook te vervallen, onze excuses hiervoor.
——————————————————————————.
In het goede gesprek met u, was het verstandiger van ons geweest.
Om ook de woord(en) beslissing van de Directie aan te horen.
Wij (gezin) staan wel elke dag nog steeds te genieten (douchen) van onze mooie Douche die 1. 1/2 jaar geleden door jullie naar alle tevredenheid is geïnstalleerd. (Top daar over)

C.H.J. Schulp

Prima vaklui zowel de verkoper als monteur met als toegift een prachtige badkamer!

Peter en Lenie

Aangenaam verrast zijn wij met het hele snelle proces van de plaatsing van onze douche. Alles is volledig volgens afspraak gelopen. Wij zijn zeer tevreden!

M.J. Verelst

Fijn bedrijf om mee in zee te gaan!

Fam van den Berg

Wij zijn echt bijzonder gelukkig met deze gang van zaken en met onze douche!