De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Informatie op onze website
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

WOOD

ZE BIEDEN 5 JAAR GARANTIE, ECHTER NA 3 JAAR DOUCHEDEUR 2E KEER KAPOT, NA MAILEN ZEGGEN ZE DOODLEUK VALT NIET ONDER GARANTIE, SPIJT ALS HAAR OP MIJ HOOFD, MENSEN KOOP HIER AUB NIETS, BELOVEN GOUDEN... ZE BIEDEN 5 JAAR GARANTIE, ECHTER NA 3 JAAR DOUCHEDEUR 2E KEER KAPOT, NA MAILEN ZEGGEN ZE DOODLEUK VALT NIET ONDER GARANTIE, SPIJT ALS HAAR OP MIJ HOOFD, MENSEN KOOP HIER AUB NIETS, BELOVEN GOUDEN BERGEN MAAR KRIJG GEWOON NUL OP REKEST.......

A.A. Sas

Rampzalige klantgerichtheid, hopeloos knoeiwerk, totaal geen intentie om afspraken na te komen.

A.J.M. Spoorenberg

Vriendelijke medewerkers die me goed te woord hebben gestaan en een goede uitleg geven over hun product.

Fam. van Eck

Wederom fantastisch werk geleverd. Onze nieuwe douche ziet er weer prachtig uit. Ben heel tevreden. Zeker over de monteurs die alles keurig plaatsen en alles keurig opruimen.
In mijn vorige...
In mijn vorige woning heeft zwaluw ook een douche geplaatst en ook voor de 2e keer ben ik zeer tevreden.

Erik Bekelaar

Erg blij met onze nieuwe douche, nette monteurs die een prachtig resultaat neergezet hebben

Mevr. Aarts

Top bedrijf!

N.K. Visser

Wij hebben een prima ervaring met zwaluw comfort sanitair. Onze douche is top!

Van Bezouw

Netjes geplaatst zoals afgesproken, het is alleen jammer dat de badkamer vloer nog steeds nat is na het douchen. Wat inhoud dat de wand afscheiding te klein is wat alles nog steeds gevaarlijk maakt.... Netjes geplaatst zoals afgesproken, het is alleen jammer dat de badkamer vloer nog steeds nat is na het douchen. Wat inhoud dat de wand afscheiding te klein is wat alles nog steeds gevaarlijk maakt. Erg jammer dat de verkoper daar totaal geen rekening mee heeft gehouden

Polet, Ede

Afspraken met directie worden EVENMIN nagekomen. Personeel geeft als oordeel over collega’s “prutsers”. Communicatie is een woord dat niet wordt herkend, is namelijk (vrijwel) afwezig.

Van Kooij

Eind 2019 douchecabine laten plaatsen. Er is 7x een monteur geweest om de deuren zo af te stellen dat ze ook open bleven staan. Nog steeds niet helemaal naar tevredenheid opgelost, maar we doen het... Eind 2019 douchecabine laten plaatsen. Er is 7x een monteur geweest om de deuren zo af te stellen dat ze ook open bleven staan. Nog steeds niet helemaal naar tevredenheid opgelost, maar we doen het er maar mee. In het afvoerputje zit een filter, bestaande uit 2 delen. Van 1 deel is het hendeltje gebroken. 2x gemaild; geen antwoord. Gebeld; ik doe het meteen voor u op de post. Een week later; nog niets ontvangen. Hopeloos word ik er van. Wat een waardeloos bedrijf.