De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Informatie op onze website
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Kuyp

Zéér slechte ervaring met de klantenservice. Tot 2x toe zijn de gemaakte afspraken om langs te komen wegens verkeerde plaatsing van apparatuur( kreeg ronde wasbak ipv vierkant, kraan enz) niet na... Zéér slechte ervaring met de klantenservice. Tot 2x toe zijn de gemaakte afspraken om langs te komen wegens verkeerde plaatsing van apparatuur( kreeg ronde wasbak ipv vierkant, kraan enz) niet na gekomen. Moest er zelf achteraan bellen. Verschillende e-mails verstuurd waarop geen reactie terug gekregen. Gebeld en constateerde dat ze het wel hebben ontvangen. Nu gaan ze uitzoeken hoe dit mogelijk is dus ben benieuwd naar de ontwikkeling hiervan.
De kosten voor deze badkamer waren over de €11.000 en je verwacht goede service.
Een zéér teleurgestelde klant
Assen

T.H. Yap

Buitengewoon verrast door adviseur Bert die bij ons thuis kwam en na een grondig en zorgvuldig onderzoek in alle eerlijkheid , objectief constateerde, dat wat wij wilden technisch bijna niet... Buitengewoon verrast door adviseur Bert die bij ons thuis kwam en na een grondig en zorgvuldig onderzoek in alle eerlijkheid , objectief constateerde, dat wat wij wilden technisch bijna niet mogelijk is, dan wel tegen een hele hoge prijs. Ook na een creatief proces in het vinden van alternatieven om toch tegemoet te komen aan onze wensen, was de conclusie, dat het wel een hele dure oplossing zou worden . Daarom adviseerde Bert ons om de badkamer te laten zoals die is. Een ongelooflijk eerlijk verhaal. Deze houding waardeer ik bijzonder! Dit is pas een adviseur!.

Fam.C.Huizing

Veel comfort met douchen!

Fam. Kroeze

Wij zijn erg tevreden over de puike werkzaamheden wat betreft het plaatsen van onze inloopdouche. Dankzij de enthousiaste monteurs is het resultaat geweldig geworden. Alles is na afloop keurig... Wij zijn erg tevreden over de puike werkzaamheden wat betreft het plaatsen van onze inloopdouche. Dankzij de enthousiaste monteurs is het resultaat geweldig geworden. Alles is na afloop keurig achtergelaten. Wij raden zwaluw zeker aan!

N. Verboom

Wij hebben onlangs ons bad laten vervangen voor een inloopdouche. Wij zijn hier erg tevreden mee! Fijn bedrijf om mee te werken.

Dhr. Delsman

Helemaal tevreden.

de Nijs

Alles keurig netjes geplaatst door de monteurs. Goede materialen.
Er is echt de tijd genomen om alles netjes te plaatsen. Echt een aanrader.

N.J. Lankhaar

De monteurs werken netjes en snel, ruimen alles weer keurig op en leveren een mooie instapdouche!

N. van Bree

Fijne ervaring met zwaluw comfortsanitair. Ook is alles zoals besproken geleverd

de Bree

Achteraf 1 grote bende met overal kit en siliconen op de douchecabine, aluminium strippen, handvaten, beugel en de tegels. Hal en badkamer vloer zagen er niet uit want voeten vegen hadden ze nog... Achteraf 1 grote bende met overal kit en siliconen op de douchecabine, aluminium strippen, handvaten, beugel en de tegels. Hal en badkamer vloer zagen er niet uit want voeten vegen hadden ze nog nooit van gehoord.
Staat in de brochure dat alles netjes achtergelaten wordt. NIET DUS.
Verre van.

De douche wand moest tegen een stenen muur en de douchedeur tegen een holle muur gemonteerd worden. Dit is natuurIijk ook ter sprake gekomen bij de persoon die vantevoren is wezen kijken om te meten en een offerte te malen.
Omdat de monteurs in de auto geen pluggen hadden voor in de holle muur werd de douchedeur daar alléén vast gemaakt met kit en dat moest 1,5 dag met een steun onder de deur drogen. Dan zou hij ook wel vast zitten. Moest ik zelf paar dagen later de steun er maar vanonder halen en het afsluitrandje aanbrengen op de deur.
Ik Heb ze verteld dat ik het daar niet mee eens was en op mijn aandringen hebben ze (hopelijk) de goede pluggen bij de gamma gehaald en (hopelijk) er ook in gedaan.

Verre van tevreden dus over deze gang van zaken.
Douchedeur trilt helemaal als hij open gedaan wordt.
Is dat omdat het plastic afsluitrandje zo stroef is en bijna niet over het kleine randje te trekken is óf hebben ze toch de goede pluggen er niet meer in gedaan, omdat alles al vastgekit was, en is de deur toch iets gezakt vraag ik me serieus af........?
Prijs in verhouding met de geleverde dienst en de kwaliteit staat niet in verhouding.

Graag uw reactie hierop.