Informatie op onze website
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Dirks

Vandaag aanschaf gedaan van mijn nieuwe douche in de showroom. Erg tevreden over de service en uitleg. Er is alle tijd voor mij genomen.

van Dyk

Na een fyn gesprek waar mijn vragen voledig werden beantwoord kwam De Zwaluw mijn douche plaatsen. Heerlijk douchen weer met een zitje.

De Vos

Installatie juist voltooid door een team van deskundige, vriendelijke installateurs.
Comfortdouche is gewoon mooi, superdegelijk materiaal en echt op maat en volgens de wens van de cliënt....
Plaatsen van comfortstoeltje en muurbeugel zonder probleem. Overigens van dezelfde hoogstaande kwaliteit.
Ik had echt wel hoge verwachtingen gezien de vrij hoge kost, maar dit overtreft werkelijk alles !
Ik zal zeker niet aarzelen om met dit betrouwbare bedrijf een tweede keer in zee te gaan.
DANK U ZWALUW COMFORTSANITAIR. DOE ZO VERDER !

Wemand Anita

Zijn nog niet zo oud maar zijn zeer tevreden over de douche.

Ruud Kleinlooh

Zeer tevreden met het eindresultaat. 1 dag klaar was een beetje te veel van het goede.
Glas moest apart worden ingemeten en werd daardoor wel een stuk later.
Maar liever later en...
Glas moest apart worden ingemeten en werd daardoor wel een stuk later.
Maar liever later en resultaat goed dan te snel en geen goed resultaat.

A Schimmel

Ben nog niet zo oud toch geniet ik van de nieuwe douche .Prima werk geleverd. Het ziet er mooi uit. En heerlijk in 1 dag klaar.

Ik ben zeer tevreden met de installatie van de inloop doche.Prima afwerking en ook de opruiming na de installatie.
Ik ben zeer tevreden over de stallateurs.

Anna en Koos Verdiepen

Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat! Prachtige douche, monteurs zijn echt vaklui en werken heel netjes. Ontzettend blij met onze douche Zwaluw!

Johan

Perfecte douche en snelle service netjes gewerkt

Jan Hutl

Ik ben zeer content met Zwaluw Comfortsanitair. Aardige adviseurs en denken echt met je mee. Badkamer is binnen een dag geinstalleerd en ben erg blij met het resultaat.